Jos kysyisit huomenna, niin varmaan maistuis! Tänään syötiin iltapalaksi kebabia ja nyt on maha vieläkin ihan täynnä
Oih, minun pitäisi intoutua tekemään se vähähiilihydraattinen versio, se on aivan tautisen hyvänmakuinen rulla, mutta ei aina viitsi/jaksa/kehtaa, kun ne munanvalkuaiset pitää vatkataMie syön huomenna kebabrullan ja laitan tänne kuvaa siitä sitten, hankalala kuvattava jööti on, mutta vielä jaksan yrittää
Oih, minun pitäisi intoutua tekemään se vähähiilihydraattinen versio, se on aivan tautisen hyvänmakuinen rulla, mutta ei aina viitsi/jaksa/kehtaa, kun ne munanvalkuaiset pitää vatkata
Tätä on tullut tehtyä nyt kun vähähiilarisella ollaan oltu (tänään hiilaripäivä). Kyllä se vaan on ihan hyvääOih, minun pitäisi intoutua tekemään se vähähiilihydraattinen versio, se on aivan tautisen hyvänmakuinen rulla, mutta ei aina viitsi/jaksa/kehtaa, kun ne munanvalkuaiset pitää vatkata
Mä söin tänään kebabriisiä.
Arvaapa mitä meinasin äsken sanoa jöötin kuvaamisesta?Muistahan kuvata niitä herkkujasi kans, hmmm, mitähän mie kirjoitin juuri?
lötkön näkösiä ranskalaisia, hyi
Kun Rättis pikapuoliin kuolee tuohon ruokavalioonsa, lupaan muistaa häntä komealla kasalla ranskalaisia