Monet tämän ketjun viestit muistuttavat erehdyttävästi toisiian. Sissimarkkinoijille vinkkinä, samaan ketjuun ei kannata änkeä nimimerkkejä Melissa_Turku, Saara_Helsinki, Katrin_Turku. Myös kokonaisten nimien käyttäminen on epäuskottavaa (etenkään jos esim google ei löydä nimillä mitään, kts. "Melissa Rattiinen" ja "Linda Hukonen"), eivät ihmiset tällaista yleensä kommentoi omalla koko nimellään.
Olin tilaamassa kaupastanne, mutta tämä ketju ei ole omiaan herättämään luottamusta, joten jätän tilaamatta.