Kukaan tilannut osoitteesta aroma24.fi ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veikko_oulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aroma24.fi nettikaupasta saamiini tuotteisiin ja palveluun olen ollut erittäin tyytyväinen. Sieltä sain esim. hajuveden, jota ei ollut enää missään muualla saatavana, ei edes lentokentillä. Hinnat ovat edullisemmat kuin kaupassa. Tilaus toimitetaan todella nopeasti. Suosittelen!
 
Monet tämän ketjun viestit muistuttavat erehdyttävästi toisiian. Sissimarkkinoijille vinkkinä, samaan ketjuun ei kannata änkeä nimimerkkejä Melissa_Turku, Saara_Helsinki, Katrin_Turku. Myös kokonaisten nimien käyttäminen on epäuskottavaa (etenkään jos esim google ei löydä nimillä mitään, kts. "Melissa Rattiinen" ja "Linda Hukonen"), eivät ihmiset tällaista yleensä kommentoi omalla koko nimellään.

Olin tilaamassa kaupastanne, mutta tämä ketju ei ole omiaan herättämään luottamusta, joten jätän tilaamatta.
 
Ite tilasin pari viikkoa sitten tuoksun. Ekaa kertaa siis. Paketti saapu pääkaupunkiseudulle Postin automaattiin kolmen päivän päästä tilauksen teosta.

Suosittelen. Ei mitään valitettavaa. Tulen tilaamaan toistekki.
 

Yhteistyössä