Relaatio 137

Voisko joku antaa vinkkiä Tervan tie-ruutuun... Ou-sanasta lähtevät 8, 9, 7, 6 ja 8. Mihin liittyvät? Oon kokeillu kaikkea mahdollista ja mahdotonta mikä liittyis ou:n ja terva tiehen.
Ja sitten laiv alas lähtevä 12?
 
vierailija
#75 täällä. tuo tervankäyttö- sana mulla oliki, mutta sen viereinen on hukassa.
sekä pääsanasta terva oikealle 11 kans. Ou- sanoihin en oo vielä itekään saanut mitään.
 
vierailija
Kaikki vinkit olen lukenut, mutta silti ei vain kaikki aukea.
Seuraavat puuttuu, jos edes joihinkin saisi vinkkiä:

Tervankäyttö: Su 10 ja 12 Toiseen tullut vihjeenä etelänmiestä ja tiedän kyllä mihin viitataan, mutta oikea sanamuoto on hukassa.

Tervantuotanto: TeHa oikealle 12

Terva: TeVe 10 ja 8,7 Jälkimmäinen yhdistyy Pa.

Terva lääkkeenä: Oikealle yläviistoon 12
 
vierailija
Kaikki vinkit olen lukenut, mutta silti ei vain kaikki aukea.
Seuraavat puuttuu, jos edes joihinkin saisi vinkkiä:

Tervankäyttö: Su 10 Teema+sellainen maali, mikä jättää puunsyyt näkyviin ja 12 Inisevä+mitä on arsenikki Toiseen tullut vihjeenä etelänmiestä ja tiedän kyllä mihin viitataan, mutta oikea sanamuoto on hukassa.

Tervantuotanto: TeHa oikealle 12 Työnjohtaja

Terva: TeVe 10 Oletko saanut vastasanaa sille? Kun tevessä on se vastasana, niin se on silloin mikä ja 8,7 Jälkimmäinen yhdistyy Pa. Pan wikissä, ei teksti.

Terva lääkkeenä: Oikealle yläviistoon 12 Esim. haavan puhdistus
 
vierailija
En keksi millään riitä tervankäyttö -ruudun sanaa ho - 16. Siitä on täällä vinkattu jotain neljästä jalasta ja olen kokeillut kaikkea eläinaiheisia, mutta mikään ei sovi. Voisko saada ratakiskoa?
 
vierailija
Apuja kaivataan.
Oulu: pääsana ylös 14 5, oik. ylös 5 4 10 (rajasana) ja alas vas. 12 ja alas 8 sekä vas (rajasana) 19

Terva lääkkenä: Ka 8 4 ja ka pa 13 sa la ja sa la ylös "..... (6) .... (4) ..... (5) ....... (7) ......" (7

kiitos
 

Yhteistyössä