H
hyvää työtä :)
Vieras
Kyllä sinä se tavallinen tollo olet. Sinä se huviksesi tapat ja viisveisaat pelisäännöistä. No tulee se kerta kun jäät kiinni ja aseet lähtee, jos nyt sulla niihinkää lupaa. Ilmeisesti vielä vieraiden mailla.
Paska hajoaa jopa hiekkaan. Ne hiiren ja rotan paskatkin...myyränkin. Myyrän paska se vasta lystikästä bakteereineen on siellä hiekassa (viihtyvät siellä jos et satu tietään, mut paskat niin pieniä ettet havaitse) Jokainen tietänee sen taudin johon suomessakin edelleen kuollaan....
Ja supeja et ole loukuttanut. Sen verran pitkä tuo loukutushistoria täällä että tarinasi lienee päiväuntasi.
sulla on lukihäiriö ja aivovamma. en mä huvikseni tapa vaan eläinsuojelun nimissä, ja VAAN vieraslajeja , enkä mitään muita. Metästäjät ne ampuu harjoottelumieles kaikkee liikkuvaa
eikä ole tuliluikkuja , vahva ilmakko on ihan sama kun kallon vierestä kajahuttaa
juu paska hajoo joskus mut pöpöt jää sairastuttamaan tenavia, muttei täällä kun paskoojakissat hävitetään
ja hölömö, mä sanoin että loukutan supeja, mutta kun aikuiset on niin fixuja ettei ne tahdo mennä sinne. Kymmeniä oon saanu ja omilla mailla. Nytkin on viritettynä ja aamul ei ollunna mittää