Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Heippa kaikille!

Tulin tänne tuolta huhtikuisista, viikonloppuna alkoi kunnon verinenvuoto ja meidän mini tuli vessanpönttöön kokonaisena möykkynä rv 7+5 :( eilen hcg oli enään 43.

Takana on myös KU 09/14 ja uudestaan tulin raskaaksi 01/15 ja poika syntyi 09/15. Nyt kuumeillaan toisesta lapsesta kunhan tästä keskenmenosta selvitään.
Tsemppiä :( ja tervetuloa saamaan vertaistukea.
 
Tervetuloa uusille mukaan saamaan vertaistukea.

Kaavinta kuulostaa kauhealta, anteeksi kun sanon näin. Itselle ei ole koskaan tehty mutta voin vain kuvitella mikä pelko ennen sitä on. Mää oon surkea lääkärissäkävijä pyörtymisieni kanssa. Tsemppiä Haavekesä! Täällä oli monella kokemusta kaavinnasta, toivottavasti kertovat siitä.

Mulla oli hcg vähän päälle 4000 eli taidetaan tässä raskaana olla.

Ninnis ihme unia näät :ROFLMAO: Olinhan mää muodikas hehkeä uhkea muodokas blondi sun unessa :LOL: Oikeasti oon metsäläinen jonka lempikengät on vaelluskengät ja tähän aikaan vuodesta nypin hirvikärpäsiä päästä päivittäin ;)
 
Heippa kaikille!

Tulin tänne tuolta huhtikuisista, viikonloppuna alkoi kunnon verinenvuoto ja meidän mini tuli vessanpönttöön kokonaisena möykkynä rv 7+5 :( eilen hcg oli enään 43.

Takana on myös KU 09/14 ja uudestaan tulin raskaaksi 01/15 ja poika syntyi 09/15. Nyt kuumeillaan toisesta lapsesta kunhan tästä keskenmenosta selvitään.
Pahoittelut:( Mutta tervetuloa.
 
Mulle tuossa kaavinnassa kaikkein kauheita oli laittaa avopaita päälle ja mennä sairaalasängylle ottamaan sitä kaavintaa.. johtunee var maan siitä et hoitajana on kamalaa olla potilas.
Kaavinnan jälkeen liikkuminen sujui ihan ok, eikä vuotoakaan ollu. Koko aikana ei ole vuotanut..Lauantai aamuna loppui ab kuuri ja eilen tuli rusehtavaa vuotoa vähän..Heti tuli joku vainoharhaisuus..et tuleeko kohtu tulehdus. Pelkään sitä jotenki tosi kovasti..
 
Tervetuloa uusille mukaan saamaan vertaistukea.

Kaavinta kuulostaa kauhealta, anteeksi kun sanon näin. Itselle ei ole koskaan tehty mutta voin vain kuvitella mikä pelko ennen sitä on. Mää oon surkea lääkärissäkävijä pyörtymisieni kanssa. Tsemppiä Haavekesä! Täällä oli monella kokemusta kaavinnasta, toivottavasti kertovat siitä.

Mulla oli hcg vähän päälle 4000 eli taidetaan tässä raskaana olla.

Ninnis ihme unia näät :ROFLMAO: Olinhan mää muodikas hehkeä uhkea muodokas blondi sun unessa :LOL: Oikeasti oon metsäläinen jonka lempikengät on vaelluskengät ja tähän aikaan vuodesta nypin hirvikärpäsiä päästä päivittäin ;)
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:Nyt kun oikein mietin niin sulla taisi olla jotkut maiharit, ylisuuri ruskea-oranssi-metsänsävyinen raidallinen villapaita. Tukka oli lyhyt, mutta kiinni ponnarilla niskassa. Silmälasit. Joo ja jossain metsässä taidettiin itseasiassa olla........:ninja::ninja::ninja::ninja::ninja::ninja:pelottavaa!!!!

Sun hcg kuulostaa hyvälle. Mun ekassa keskenmenossa (tuulimuna loppujen lopuksi) kp56 oli arvot yli 60 000. Raskauden raja arvo on (tai ainakin mulle on kerrottu) 5.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Heippa, pomppaan tänne tuolta huhtikuisista. Spontaani keskenmeno alkoi tänään rv 9. Toivottavasti tyhjenee kokonaan itekseen. Kauan teillä kestänyt tää keskenmenovuoto? En muista yhtään, vaikka tää mun historia alkaa olla tosi surullinen km osalta. Onko teillä täällä listaa? Yritän jossain vaiheessa käydä läpi tätä keskustelua kun pahimmat kivut loppuu.
 
Voi ei......superisti jaksamisia. Ottaa oman aikansa kunnes tuollaisen asian pystyy selvittämään päässään.....täällä kaikilla on kokemusta enemmän tai vähemmän. Tervetuloa kuitenkin ja vertaistuki täällä on ihan huippua!

Omaa-napaa: tänään oli neljäs perättäinen aamu, kun uittelin liuskaa. Hitaan puoleisesti edelleen viiva tulee. Mulla käytössä Pc ja kyllä tuohon minuuttiin ehtii juuri ja juuri haamu viiva tulla ja kun sen kolme minuuttia odottaa niin on jo ihan selkeä. Kuivat liuskat kun on vierekkäin niin onneksi hiukan on vahvenemaan päin nuo viivat. Silti odotan että iskeytyy testialueelle samantien....

Mulla on kaikissa raskauksissa ollut ekana oireena se, että pulssi on huima. On tutkittukin, mutta mitään ei ole löytynyt. Eilen makasin...korostan että siis todellakin makasin sohvalla ja katsoin telkkaria niin yhtäkkiä tulee samanlainen "kumma olo" ja pulssi oli 99....

Ai juu Vv! Tajusin töissä, että mä näin unta susta! Me oltiin vanhoja tuttuja kun sattumalta jossain nähtiin! On se ihmisen mieli kummallinen:LOL:
Miusta tuntuu että pc:n liuskoissa on taas jotain vikaa. Testasin dpo 19 viimesen kerran (tuli tasavahvat), mutta ei ees sillon, eikä ennenkään sitä, pc:n liuskaan viivat "pamahtaneet" kertaakaan.. Joka kerralla tulivat tosi hitaasti näkevyviin, ei todellakaan edes minuutin sisällä tullut selkeitä viivoja. Joten sinuna en huolehtisi siitä kuinka nopeasti viivat testiin pamahtaa, enkä sitä sinuna myöskään välttämättä odottaisi. Itsekin odotin, mutta ei ne koskaan heti tosiaan tikkuun pamahtaneet. :ROFLMAO: Keskityin sitten tarkkailemaan vain sitä, että vahvistuuhan viiva. :)
 
Miusta tuntuu että pc:n liuskoissa on taas jotain vikaa. Testasin dpo 19 viimesen kerran (tuli tasavahvat), mutta ei ees sillon, eikä ennenkään sitä, pc:n liuskaan viivat "pamahtaneet" kertaakaan.. Joka kerralla tulivat tosi hitaasti näkevyviin, ei todellakaan edes minuutin sisällä tullut selkeitä viivoja. Joten sinuna en huolehtisi siitä kuinka nopeasti viivat testiin pamahtaa, enkä sitä sinuna myöskään välttämättä odottaisi. Itsekin odotin, mutta ei ne koskaan heti tosiaan tikkuun pamahtaneet. :ROFLMAO: Keskityin sitten tarkkailemaan vain sitä, että vahvistuuhan viiva. :)
Ok. Nyt olenkin tarkkaillut ja viiva oli tänä aamuna jo vahvempi kuin lauantain ekassa mittauksessa. Harkitsen edelleen tuon viikko näyttöisen testin hankkimista......
 
Tervetuloa uusille mukaan saamaan vertaistukea.

Kaavinta kuulostaa kauhealta, anteeksi kun sanon näin. Itselle ei ole koskaan tehty mutta voin vain kuvitella mikä pelko ennen sitä on. Mää oon surkea lääkärissäkävijä pyörtymisieni kanssa. Tsemppiä Haavekesä! Täällä oli monella kokemusta kaavinnasta, toivottavasti kertovat siitä.

Mulla oli hcg vähän päälle 4000 eli taidetaan tässä raskaana olla.

Ninnis ihme unia näät :ROFLMAO: Olinhan mää muodikas hehkeä uhkea muodokas blondi sun unessa :LOL: Oikeasti oon metsäläinen jonka lempikengät on vaelluskengät ja tähän aikaan vuodesta nypin hirvikärpäsiä päästä päivittäin ;)
Kiitos tsempeistä :) kaavioita kuulostaa munkin mielestä kauhealta, mutta ei voi mitään.... Hyvät lukemat olet saanut:)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Heippa, pomppaan tänne tuolta huhtikuisista. Spontaani keskenmeno alkoi tänään rv 9. Toivottavasti tyhjenee kokonaan itekseen. Kauan teillä kestänyt tää keskenmenovuoto? En muista yhtään, vaikka tää mun historia alkaa olla tosi surullinen km osalta. Onko teillä täällä listaa? Yritän jossain vaiheessa käydä läpi tätä keskustelua kun pahimmat kivut loppuu.
Voi ei :( mutta tervetuloa. En osaa sanoa vuoto asiaan kun ei ole spontaania keskenmenoa ollut. Mut lääkkeellisessä kesti noin 2 viikkoa, mut tosiaankin perjantaina kaavinta kun ei oo kaikki tullut pois....
 
Sniff, pahoittelut keskenmenosta. Se on kyllä niin rankkaa. Mulla oli spontaani keskenmeno, jossa kohtu tyhjeni itsestään. Vuotoa oli n. 1,5vkoa. Alkuun enempi ja lopussa vaan tuhruilua. Kotiraskaustesti oli nega reilu pari viikkoa vuodon alusta. Tsemppiä ruljanssiin. Mulla oli lääkäreiden kirjoissa "täydellinen spontaani keskenmeno", joka alkoi 10+2 viikolla.
Nyt menossa eka kierto omien menkkojen jälkeen. Toki toiveet uudesta raskaudesta on, mutta elimistö on aika sekaisin joten suuria plussatuulia ei varmaan ole tiedossa vielä..
 
Mitä silmäni näkeekään, täällähän on kunnon plussa-aalto! Miljoonasta onnea kaikille plussaajille!

Uudet toivotan tervetulleeksi vaikkakin toivon että ette täällä kauan viivy. Muille toivotan paljon tsemppiä tilanteisiinne!

Itse oon palannut Suomeen ja töihin. Töissä ollut kiireistä niin en ole päässyt kirjoittamaan tänne vaikkakin seurannut keskustelua päivittäin ennen nukkumaanmenoa :)

On: kp22 meneillään ja dpo ehkä sen 7-8. Eli piinapäivät meneillään. Testata en aio ajoissa vaan odotan että menkat varmasti myöhästyvät. Kolme vuotta yritystä takana eikä yhtäkään lasta niin turhaan en halua nähdä niitä negoja. Tuntemuksia on, rinnat ja nännit kipeät, nännipiha tummuneet ja kohdussa kipristelyä ja nivusissa pistelyä ollut muutaman päivän. Eilen säikähdin kun vessassa pyyhkiessä tuli tipan verran kirkasta verta. Myöhemmin tuli vielä toistamiseen mutta en ole varma onko mulla siellä vaan finni vai onko kiinnittymisvuotoa. Koskaan ei ole aikaisemmin ollut ja KP.t/dpot käyvät yksi yhteen. Toiveet alkaa nousta vaikka olen yrittänyt hillitä niitä koska en halua pettyä.. Ja niin, oviksen jälkeen ei ole ollut yhtään kuiva kautta.. Oon koko ajan ihan märkä ja valkovuoto lisääntynyt huomattavasti.. Saas nähdä miten käy. Kierto ollut hormoni lääkityksen kanssa se 31-36 pvä joten odottamista vielä jokunen viikko.. Tosin nyt ovis oli muutama pvä etuajassa niin ehkä vuotokin tulee aikaisemmin, tiedä sitä.

Olipas mulla pitkä selostus.. Tsemppiä kanssasisaret! Kyllä me se käärö saadaan syliin ennemmin tai myöhemmin!
 
Heippa, pomppaan tänne tuolta huhtikuisista. Spontaani keskenmeno alkoi tänään rv 9. Toivottavasti tyhjenee kokonaan itekseen. Kauan teillä kestänyt tää keskenmenovuoto? En muista yhtään, vaikka tää mun historia alkaa olla tosi surullinen km osalta. Onko teillä täällä listaa? Yritän jossain vaiheessa käydä läpi tätä keskustelua kun pahimmat kivut loppuu.
Pahoittelut keskenmenosta.
Mulla oli spontaani keskenmeno ja se vuoto kesti parisen viikkoa. Eka viikko runsaampaa ja toka viikko tiputteluvuotoa. Kerkesin miettiä jo, että eikö se lopu ikinä, mutta niin se vain loppu.
 
Kiitos vastauksista. Tää on mun neljäs keskenmeno ja en muista yhtään miten aikaisemmin vuoto loppunut, jotenkin kai ne vaan mieli sit unohtaa et pääsee eteenpäin. Kovasti yritän jo kääntää katsetta seuraavaan kiertoon ja sen mahdolliseen hyödyntämiseen. Tälle kun en voi enää mitään, vaikka surettaakin. :cry: Koskaan en oo raskautunut heti perään uudestaan vaan vähintään yks kierto ollut välissä, mut eihän sitä koskaan tiedä. Toiveissa nyt sitten kesävauva vuosimallia 2017. Hiukan soimaan itseäni että unohdin käsittämättömästi aloittaa disperiinit plussan saatuani, toivon että tää km ei johtunut nyt sit siitä että tuli joku tukos. Jotenkin sitä aina etsii syytä vaikka sitä ei välttämättä löydy koskaan. (n)
 
iiks. Perjantaina kaavinta, jospa sitten olis tämä keskenmeno vihdoin ja viimein taputeltu. Nyt pelottaa nukutus ja jos tuleekin jotain kauheita komplikaatioita ja kohtu menee pilalle ja toinen lapsi mahdotonta saada. Järkyttävä pelko. Te ketkä olette kaavinnan kärsineet, pystyykö seuraavana päivänä mennä kävelemään pitkospuita pitkin?. Ollaan mökki varattu viikonlopuksi....


Jotain positiivista nyt oli r-testi täysin negatiivinen eli keskenmenosta nyt 6 viikkoa. Eli eikös hcg pitäis nyt olla alle 10 ? Tein herkän testin.
Tsemppiä!
Onko ne siis ultranneet, että kohdussa on vielä jotain, kun kaavintaan menet?

Mä lueskelin tänään omakantaa. Sinne oli vihdoin tullut laakärin kirjaus tuosta tyhjennyspäivästä.
Mäpä kopsaan huomenna osan tekstistä. Jotenkin jännä, kun tekstissä kirjoitetaan menkkamainen vuoto, menkkamainen kipu. Ei ollenkaan lääkärimäistä minusta tuo menkkamainen.
Juu ja ultrauksesta maininta, että raskausmateriaalia ei.
 
Tsemppiä!
Onko ne siis ultranneet, että kohdussa on vielä jotain, kun kaavintaan menet?

Mä lueskelin tänään omakantaa. Sinne oli vihdoin tullut laakärin kirjaus tuosta tyhjennyspäivästä.
Mäpä kopsaan huomenna osan tekstistä. Jotenkin jännä, kun tekstissä kirjoitetaan menkkamainen vuoto, menkkamainen kipu. Ei ollenkaan lääkärimäistä minusta tuo menkkamainen.
Juu ja ultrauksesta maininta, että raskausmateriaalia ei.
Juu kävin yksityisellä ultrassa kun noi r-testit näytti niin pitkään plussaa ja sit eilen naistenklinikallekin pääsin lopulta ja siellä ultrattiin myös.
 
Kiitoksia kaikille <3
Ja tsemppiä sniff, toivotaan että molemmat pian raskaudutaan uudestaan.

Tänään on jo hiukan parempi mieli uskalsin jo tilata ovistestejäkin.vuoto on jo hiipumaan päin toivottavasti pian loppuu kokonaan, niin pääisisi miettimään uutta yritystä :) Kohdunulkoisen jälkeen vuodin verta yli kuukauden ja se oli ihan tuskaa odotella sen loppumista..
 
  • Tykkää
Reactions: Sniff
Heipä hei kaikille!
En ole aikasemmin tänne kirjoittanut, vaikka kesäkuun alusta lähtien olen teidän juttuja lueskellut päivittäin. Silloin mulla oli siis keskenmeno viikolla 6+. Nyt oli pakko tulla purkamaan tämä oma ihmeellinen tilanne, josko vaikka jollain olis jotain vastaavaa kokemusta. Varmasti pitkä sepustus tulossa, mutta jospa joku jaksais lukea :)

Eli mulla alkoi menkat viime viikon maanataina (22.8), ennen varsinaista menkkojen alkua tuhrua kaksi päivää, niinkun näköjään nyt on tullu keskenmenon jälkeen joka kierrossa. Mut maanantain laskin kp 1:ksi kuitenkin, jolloin kierto olisi ollut 25 päivää (normi 25-28). Torstaina (25.8) halusin varmuudeksi tehdä raskaustestin, kun olin perjantaina lähdössä rilluttelemaan ja odotettu negahan se oli. Ja siis ihan vitivalkonen, ei mitään haamun esiasteita tai viivanpaikkoja tms. Enkä testiin kyllä mitään odottanutkaan, koska menkat oli ihan normaalit ja tuollon torstainakin vuotoa vielä jonkun verran oli. No eilen kävin ostamassa kaupasta ekaa kertaa PregCheckejä, ajattelin että onpahan sitten kaapissa valmiina, jos tarvii sitten parin viikon päästä testata. En kuitenkaan oo aiemmin liuskatestejä tehny ja tuosta PCstä oon kuullu, että antaa joillekkin selvääkin viivanpaikkaa vaikkei raskaus ole alkanut, joten ajattelin testata, miten testi minun kohdalla käyttäytyy. Ettei tulisi sitten turhaan intoiltua mahdollisista hailuroista tai muista. No mutta viivahan siihen tuli! Haalea, mutta selkeä ja pakko oli uittaa digi siihen samaan syssyyn. Digi anto "raskaana 1-2". Nyt olen sitten aivan pyörällä päästäni, enkä yhtään tiedä mitä pitäisi ajatella.. Tuo digin viikko määrä ei voi paikkaansa pitää, kun seksiä meillä oli torstaina 11.8 ja seuraavan kerran vasta eilen.. alkuraskauden keskenmenokin kävi mielessä, mutta ihmetyttää, kun tuo aiemmin tehty testi oli nega ja menkathan oli sillon jo menossa. Ei kai hcg voi enää "keskenmenovuodon" loppumisen jälkeen nousta? Mutta normaalin raskauden kohdalla taas digin ois pitäny näyttää enemmän viikkoja ja sen PCnkin varmaan parempaa viivaa. Sekin tässä aiheuttaa nyt paniikin tunteita, kun tuon perjantain rilluttelun lisäksi on tullu kotona siemailtua useampana päivänä. Jos siellä jotain kasvaa, niin mitenhän paljon kerkesin aiheuttaa hallaa pienelle yksiönrakentajalle.. Mutta siis onko kellään mitään järkevää selitystä tälläselle? Täytyy varmaan huomenna soitella neuvolaan ja ihmetellä sinnekkin..
 

Yhteistyössä