Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Tää aamu on aina niin jännää aikaa, kun tuolla näkyy punaiset numerot oikeassa ylälaidassa. Tietää yleensä sitä, että joku on päässyt kusaseen tikkuun :love:

minttumar ei nyt mitään vuotoja eikä muutakaan. Muuta kuin loppuun annetaan palaa täysillä ja nautiskellaan olotilasta (ps. löysin äsken tissit yövuoron jälkeen. Hyvä se on tässä iässä löytää).
 
Uuden testin tein tänään ja haamu tuli, mutta vahvempana:).

Olo on kuin pikku lapsella karkkikaupassa tai hetki ennen kuin joulupukki astuu ovesta sisään....housuissa ei meinaa pysyä ja tekisi mieli huutaa ja kiljua pitkin kotia......:ROFLMAO::D
 
Uuden testin tein tänään ja haamu tuli, mutta vahvempana:).

Olo on kuin pikku lapsella karkkikaupassa tai hetki ennen kuin joulupukki astuu ovesta sisään....housuissa ei meinaa pysyä ja tekisi mieli huutaa ja kiljua pitkin kotia......:ROFLMAO::D
Jeejeejee! Mää tiesin tuon! Ja tiedän tuon olotilankin :LOL: Nyt kyllä näyttää superhyvältä! Ihana plussa-aalto! :love:

Mää kun tein ekan plussan viikko sitten näihin aikoihin, niin menin herättää miehen, että meille tulee vauva. Se mutisi jotain miesmäistä ja alkoi uudestaan nukkua :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Meillä mies ei vielä tiedä........ajattelin kyllä pistää testistä kuvan, mutta tiedän että sekoaa reissulla ja haluaa kuitenkin kuulla face to face uutisen:D........kerron huomenna illalla kun tulee...ehdin sitä ennen tehdä vielä huomen aamuna testin.....niitähän ei voi koskaan tehdä liikaa:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
JES! Ihanaa että viiva vahvistunu! :love: Joko oot laskenu millon siulla ois la? :)
Mulla hirmu vaihteleva kierto. Nyt viime ja tämän vuoden kierrot on olleet väliltä 25-50:cautious:. Yleensä noin 35 tai jotain.
Tietty olen laskureita koittanut tehdä jos jonkinlaisia ja tuonne toukokuun alkuun aikaa pukkaa....9.5 taitaa ollaa aika liki jos 35kp:n mukaan laskee....:D
Meillä edelliset kaksi on loppu vuoden lapsia, joten nyt on ihan uudet vuodenajat kyseessä jos tästä nyt jatkoon päästään:)
 
Ihanaa Ninnananna! Arvasin, että viiva vahvistuu! Ja tiedän myös tunteen. Sellainen kutkuttava tunne mahassa. Nauti olotilasta! Mää en ole nyt enää uskaltanut tehdä testejä. Viikkonäytöllistä digitestiäkään en uskalla tehdä, sillä jos se näyttääkin vähemmän viikkoja kuin pitäisi, niin menen ihan paniikkiin. Oletko Vauveli vanhalle vielä testaillu?
 
Ihanaa Ninnananna! Arvasin, että viiva vahvistuu! Ja tiedän myös tunteen. Sellainen kutkuttava tunne mahassa. Nauti olotilasta! Mää en ole nyt enää uskaltanut tehdä testejä. Viikkonäytöllistä digitestiäkään en uskalla tehdä, sillä jos se näyttääkin vähemmän viikkoja kuin pitäisi, niin menen ihan paniikkiin. Oletko Vauveli vanhalle vielä testaillu?
Ai että olenko? 1-3 testiä päivässä viime sunnuntaista lähtien :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Nyt on käytössä liuskat. Niihin tulee selkeät viivat mutta ei kuitenkaan tasavahvat. En jaksa ressata asiasta, koska ei kaikki aina saa tasavahvoja. Ja noi liuskat on syvältä.

Tänään teen testin iltapäivällä kun herään yövuoron jäljiltä. Mää en oikeastaan tiedä koska yövuorolaisen pitäisi testata, aamulla kun tulee töistä jos on pidätellyt 4 h vai sitten kun herää. Mää käyn 1-2 kertaa vessassa yövuorojen jälkeisillä unilla niin lirut ei ehdi kauaa olla rakossa.

Hmm, tänään pitää kyllä varmaan uittaa digi (ja liuska), koska huomenna tulee viikko siitä, kun oon edellisen digin uittanut. Senkin uitin sen takia, kun ensin tuli niin haalea viiva liuskaan. Oli pakko testata, että oonhan vielä raskaana. Tiistaina on hcg. Siitä viikon päästä uitan viikkonäytöllisen ja siitä noin viikon päästä on ultra. Se viikkonäytöllinen saa olla viimeinen testi. Silloin ollaan 5+6.
 
Mä nyt masennan taas keskustelua ihanien plussa uutisten jälkeen, mutta pitääkö kaavinnan jälkeen aina pitää taukoa yrityksessä kunnes menkat alkaa? Ei oo terolut siis aloittanut mitään vuotoa joten kai sitten kaavinta edessä. Eilen tuli ihan hitusen vähän punertavaa vuotoa mut siihen jäi.
 
Mä nyt masennan taas keskustelua ihanien plussa uutisten jälkeen, mutta pitääkö kaavinnan jälkeen aina pitää taukoa yrityksessä kunnes menkat alkaa? Ei oo terolut siis aloittanut mitään vuotoa joten kai sitten kaavinta edessä. Eilen tuli ihan hitusen vähän punertavaa vuotoa mut siihen jäi.
Anteeksi...tuo biisi video tuli surkeesti just sun viestin jälkeen.....ei ollut tarkoitus.......:(
Mulle ei ole tehty kaavintaa. Eka lääkkeellinen ja toka tuli itsestään ulos. molemmissa pidettiin kumia seuraaviin menkkoihin saakka. Vuodon aikana ei tietty tehty mitään pitkällä tikullakaan.....
 
ARVON KETJUN NAISET!!!!!Meillä kaikilla on tämä edessä jossain kohtaa!!!!!Joillakin se on ollut jo, joillakin tulossa ennemmin tai myöhemmin!!!!!!

SUNNUNTAIN RATOKSI OLKAA HYVÄT:

 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Mä nyt masennan taas keskustelua ihanien plussa uutisten jälkeen, mutta pitääkö kaavinnan jälkeen aina pitää taukoa yrityksessä kunnes menkat alkaa? Ei oo terolut siis aloittanut mitään vuotoa joten kai sitten kaavinta edessä. Eilen tuli ihan hitusen vähän punertavaa vuotoa mut siihen jäi.
Voi eikä!! Ihan syvältä tuo, että pitkittyy keskenmeno ja ei pääse eteenpäin kierrossa. Olen pahoillani :(
Mulle annettiin ohjeeksi odottaa yhdet kuukautiset ennen seuraavaa yritystä. En sitten tiedä noudattavatko kaikki lääkärit sitä linjaa...

Mä just löysin tämän pieleen menneen raskauden neuvolakortin, tai itse asiassa esikoinen löysi, ja alkoi masentaa. Nyt olisi niskaturvotusultra ollut jo ja eka neuvolalääkärin aika olisi ollut ensi viikolla.Tuntuu, että on ikuisuus siitä, kun teki positiivisen testin ja innoissaan mietti tulevaa talvea, jolloin saisi olla äitiyslomalla pienen palluran kanssa.

Mulla on pieni operaatio tiedossa taas ensi perjantaina, kun poistetaan sellainen kysta tuolta alapäästä eli joudun taas nukutettavaksi. Oikein siedätyshoitoa:unsure: Mietityttää siinä vain se, että kuinka pitkään on kipeänä tuosta, kun tulee tikkejäkin eli jos ne menkat joskus alkaa, niin onko sitten paikat muuten kunnossa yrityksen aloittamiseen. En malttaisi kyllä odottaa yhtään ylimääräistä kuukautta enää.

Onnea Ninnananna:)
 
Plussille isot onnet!!! On niin ihanaa kun välillä tälläkin palstalla kuulee ilosia uutisia! Pitkään tuossa menikin, että kunnon aalto iskee! Nyt plussatuulia meille kaikille muillekkin!

kp 14/28
Parina päivänä limoja tullu, mut selkeitä oviskipuja ei oo tuntunu. Pupuiltu ollaan kyllä nyt viikon aikana ihan kahen päivän välein ;) (sekin tuntunu välillä aika kipeeltä) Toivotaan, että tuottaa tulosta. Dpo:sta ei siis hajuakaan..
Oon ihmetelly mun nännien väriä kun ne on viimekierrosta olleet sellaset tosi tummat, violetin vivahteiset. Yleensä menkkojen aikaan mulla "palautuu" kaikki ja taas alkaa puolen välin paikkeilla muuttumaan. Mut rinnat olleet koko kierron ajan sellaset nosteluarat o_O Naisen keho, maailman isoin mysteeri!!
 
Voi eikä!! Ihan syvältä tuo, että pitkittyy keskenmeno ja ei pääse eteenpäin kierrossa. Olen pahoillani :(
Mulle annettiin ohjeeksi odottaa yhdet kuukautiset ennen seuraavaa yritystä. En sitten tiedä noudattavatko kaikki lääkärit sitä linjaa...

Mä just löysin tämän pieleen menneen raskauden neuvolakortin, tai itse asiassa esikoinen löysi, ja alkoi masentaa. Nyt olisi niskaturvotusultra ollut jo ja eka neuvolalääkärin aika olisi ollut ensi viikolla.Tuntuu, että on ikuisuus siitä, kun teki positiivisen testin ja innoissaan mietti tulevaa talvea, jolloin saisi olla äitiyslomalla pienen palluran kanssa.

Mulla on pieni operaatio tiedossa taas ensi perjantaina, kun poistetaan sellainen kysta tuolta alapäästä eli joudun taas nukutettavaksi. Oikein siedätyshoitoa:unsure: Mietityttää siinä vain se, että kuinka pitkään on kipeänä tuosta, kun tulee tikkejäkin eli jos ne menkat joskus alkaa, niin onko sitten paikat muuten kunnossa yrityksen aloittamiseen. En malttaisi kyllä odottaa yhtään ylimääräistä kuukautta enää.

Onnea Ninnananna:)
Kiitti ja tsemppiä operaatioon. Kaikki tuollaiset "ylimääräiset" jutut on ikäviä juttuja.
 
Kuopus (poika 5v) tuli äsken viereeni ja paineli vatsaani ilmoittaen että siellä on vauva........pitäiskö harkita ennustajan uraa?
Hän rakastaa vauvoja ja vuoden vaihteessaa kun oltiin kolmannella kuulla niin hän tiesi silloinkin ja monesti ilmoitti että meille tulee vauva. Ei oltu ehditty heille vielä kertoa, onneksi.....vuoto alkoi pari päivää ennen sovittua ultraa jonka jälkeen lapsille piti uutinen kertoa.....

Jo nyt menee kesken, niin voi olla että jää viimeiseksi yritykseksi tämä. Kyllä se on sitte pakko uskoa, että meillä on kaksi ihanaa lasta ja sillä selvä.
 
Kopsasin vain, soo soo laiska minä:

Menkat näyttää loppuneen jo eilen, oli muutenkin vaan ihmeellistä veristä limaa mitä sen reilu vuorokauden tuli. Ajattelin että kokeilen nyt noilla vikoilla testeillä, että jos oiskin ollut jotkut "valemenkat"..mutta kivaa viivanpaikkaa antaa one step sekä pc :mad:

http://aijaa.com/8QHKcQ
http://aijaa.com/XbKGGe

Kyllähän se kunnon plussa jo pitäis olla jos valemenkat ois ollu..:cautious:
Mikä dpo tai kp sulla menossa?
Mun silmään noi näyttää kyllä ihan plussilta!!
 
Haaveilija -31 ompas jännittävä tilanne sulla siellä. Tuossa aiemmin kyselit, että mitä sille voi tehdä jos tulee aina vaan km tai kemiallinen. Mulla ihan sama mielessä, ei kylläkään vastausta... Nyt menossa yk5 ja niistä kaksi kemiallista. Tässä kierrossa oon ottanut macan uutena. Geleetä söin 2kk, eikä se tuottanut tulosta.

Mutta.. Tein äsken elämäni ensimmäisen positiivisen ovistestin!!! En oo koskaan saanut tikulle lähelläkään plussaa. Nyt jo kp17, eli aika mielenkiintoinen kierto siis menossa. Tänään peitto heilumaan ja piinapäiville :D
 
Hei kaikille!
Taustalla olen lukenut kerjua keväästä asti, ja päätin nyt liittyä keskusteluun, joka valitettavasti tuntuu ajankohtaisimmalta :( Kotona löytyy reilu 2v, ja toinen lapsi olisi toiveissa. Tammikuussa kakkonen sai alkunsa 1. yrityksestä, kuten myös esikoinen tärppäsi ekasta kerrasta. Tuo raskaus päättyi rv14 keskeytykseen, nt-ultrassa havaittujen erittäin vakavien rakennepoikkeamien vuoksi (käytännössä ennuste oli ettei tule syntymään elävänä). Sittemmin sikiötutkimuksissa selvinnyt poikkeamien syyksi kromosomit, uusiutumisriskiä ei pitäisi olla.
Täällä luettujen kokemusten perusteella keskeytys (lääkkeellinen) meni "hyvin", kuukautisten alkamiseen meni muistaakseni pari kk.
Kesästä on uutta yritystä tehty, mutta tällä kertaa ei vaikuta niin helpolta. Yk 3 menossa (piinapäivät jo), ja kierto on keskeytyksen jälkeen pudentynyt, tai hukassa. Aiemmin n. 30-32 päivää, viime kierto oli 38 pvä. Saas nähdä miten nyt käy, kp 26/31-36 menossa.
Oireita viime tiistaina, kumma paine/kipu alamahassa, oisko voinut olla vasta ovulaatio? Siitä asti painetta mahassa ollut joka ilta töiden jälkeen, ja rintoja tietty aristaa. Paha sanoa, onko ne raskauspireita, vai joka kuussa tulevia loppukierron oireita, argh :p
Plussatuulia kaikille!
 
Yhdet kuukautiset käskettiin myös mun odotella kaavinnan jälkeen.
Tänään ollut väsy ja masis olo..voi kohdan se olla jo pms vaivaa..Vai johtuu vaan tästä keskemenorumbasta. Reilu kaks viikkoa sitten keskenmeno alkoi ja kaavinta oli maanantaina. Normikierron mukaan mulla olis just pms aika Menossakin..Mun mieliala on silloin aivan päälaelleen
 
Hei kaikille!
Taustalla olen lukenut kerjua keväästä asti, ja päätin nyt liittyä keskusteluun, joka valitettavasti tuntuu ajankohtaisimmalta :( Kotona löytyy reilu 2v, ja toinen lapsi olisi toiveissa. Tammikuussa kakkonen sai alkunsa 1. yrityksestä, kuten myös esikoinen tärppäsi ekasta kerrasta. Tuo raskaus päättyi rv14 keskeytykseen, nt-ultrassa havaittujen erittäin vakavien rakennepoikkeamien vuoksi (käytännössä ennuste oli ettei tule syntymään elävänä). Sittemmin sikiötutkimuksissa selvinnyt poikkeamien syyksi kromosomit, uusiutumisriskiä ei pitäisi olla.
Täällä luettujen kokemusten perusteella keskeytys (lääkkeellinen) meni "hyvin", kuukautisten alkamiseen meni muistaakseni pari kk.
Kesästä on uutta yritystä tehty, mutta tällä kertaa ei vaikuta niin helpolta. Yk 3 menossa (piinapäivät jo), ja kierto on keskeytyksen jälkeen pudentynyt, tai hukassa. Aiemmin n. 30-32 päivää, viime kierto oli 38 pvä. Saas nähdä miten nyt käy, kp 26/31-36 menossa.
Oireita viime tiistaina, kumma paine/kipu alamahassa, oisko voinut olla vasta ovulaatio? Siitä asti painetta mahassa ollut joka ilta töiden jälkeen, ja rintoja tietty aristaa. Paha sanoa, onko ne raskauspireita, vai joka kuussa tulevia loppukierron oireita, argh :p
Plussatuulia kaikille!
Tervetuloa mukaan, vaikka tänne ei ketään toivoisikaan. Elämä ei kuitenkaan mene aina niin kuin suunnittelisi. Täältä saa loistavaa vertaistukea, mitä ei mistään muualta saa!

Välillä on rankkoja, surullisia ja vaikeita keskusteluja ja välillä vertaillaan sänkypuuhia ja limojen määriä. Sekaan mahtuu kaikenlaiset muutkin eritteet....:cautious: Täällä surraan ja iloitaan yhdessä. Yksi asia on kuitenkin sääntö tässä ketjussa: täällä ei kukaan saa olla kovin kauaa!:)
 

Yhteistyössä