nii taas.Mutta Päätön ja Tinkuliini: tunnetteks te toisenne muutenkin kun täällä? Kun teillä tuntuu olevan jonkinlainen kiusottelu-ihastussuhde...
että ei tunneta.
nii taas.Mutta Päätön ja Tinkuliini: tunnetteks te toisenne muutenkin kun täällä? Kun teillä tuntuu olevan jonkinlainen kiusottelu-ihastussuhde...
no commentsMutta Päätön ja Tinkuliini: tunnetteks te toisenne muutenkin kun täällä? Kun teillä tuntuu olevan jonkinlainen kiusottelu-ihastussuhde...
menit sitte kommentoimaannii taas.
että ei tunneta.
Nämä on kivoja:jutustelu.kaikki teki taas katoamistempun.
Että mitähän/ketähän sitä nyt uskois .menit sitte kommentoimaan
No kuuluuko se asia ees kellekkään.Että mitähän/ketähän sitä nyt uskois .
ketä vaan haluat uskoa.Että mitähän/ketähän sitä nyt uskois .
No kuuluuko se asia ees kellekkään...
No ei oikeestaan. Teitä on vaan metka seurata, kun välillä vaikutatte vanhalta avioparilta ja välillä tuntuu että ootte tuoreemmin tykästyneitä . Jatkakaa rauhassa juttuanne, mikä se sitten onkaan . Poistun unten maille, toivottavasti. Hyvää yötä!No kuuluuko se asia ees kellekkään.
No sitä en tiedä tai käsitit väärin. Varmaan ruokavaliolla vaikutusta asiaan?Miehen haluttomuuteen?! Just .
NiinonkiiPoirotti sai sitten murhamiehen käpälälautaan.
On tuo melkoinen neropatti.
Poirot on best.Poirotti sai sitten murhamiehen käpälälautaan.
On tuo melkoinen neropatti.
Ja seikkailee huomenna (tänään) taas.Poirot on best.
Kolme kuukautta? Jaiks, mä en tekis noin suurta siirtoa noin lyhyen tuttavuuden perusteella. Siinähän on vielä sisäänajo- ja testausvaihe kesken.Yllätyin suuresti kun yksi kaveri sanoi mua eilen kyyniseksi.
Hän on taas kerran löytänyt elämänsä miehen ja miettii voisko ehdottaa yhteenmuuttoa kun takana on sentään jo kolme kuukautta suurta rakkautta ja intohimoa.
Kerroin mielipiteeni kun sitä kerran kysyttiin ja heti olin kyyninen