Poliisi ja media valehtelee räikeästi Forssan tapahtumista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Edelleen, en voi ymmärtää että hädänalaiset ihmiset eivät hyväksy heille tarjottua majapaikkaa Helsingin läheisyydessä. Kyseinen majapaikka kelpaisi hyvin monelle Helsingin asunnottomalle. Voitaisiinko tämä vastaanottokeskus antaa heille, jotta he saisivat kodin? Jollei, niin todella syvältä ja moraalitonta on yhteiskuntamme toiminta.
Tämäkin vielä. Pääkaupunkiseudulla on nyt huutava pula opiskelija-asunnoista. Matuille ei asunnot kelpaa ja suvakit etsivät heille kädenkäänteessä entistä hulppeampia tiloja. Suomalaisille alle köyhyysrajan laina-rahalla kituuttaville kelpaisi mikä tahansa luukku, mutta sellaisia ei vain jostain kumman syystä löydy.

Miksi matuja ylipäätään pitää asuttaa pääkaupunkiseudulle, koska entisetkään eivät ole siellä juurikaan työllistyneet ja silti saavat asua veronmaksajien piikkin parhaimmilla paikoilla.
 
vierailija
Mitä ihmettä te luette tollasta propagandaa kuin mv-lehteä?!?!
sIKSI KOSKA VALTAMEDIA PIMITTÄÄ NÄITÄ ASIOITA! MITÄÄN MVLEHTEÄ EI TARVITTAIS JOS MEDIA EI SALAILE, VÄHÄTTELE EIKÄ OLISI NIIN YKSIPUOLINEN OMAA KANSAA KOHTAAN.
SUVI ANNE SIIMES OLI KIRJOITTANUT TÄSTÄ MYÖS JA KRITISOI SUOMENMEDIAA KOSKA HÄN JOUTUU ETSIMÄÄN MVLEHDESTÄ JOS HALUAA TIETÄÄ TOTUUDEN ASIOISTA. JOKU TÄSSÄ MAASSA MÄTTÄÄ EIKÄ SE OLE MAAHANMUUTTOKRIITTISYYS JA KYLLÄ, MÄ HUUDAN KUN TUNTUU ETTEI PUHE TEHOA.
 
insinööri-äiti
Siis miten te rasistiset rajakit ette voi käsittää että kunniavieraille kuuluu parhaat kämpät semmosilta asuinalueilta joita he itse pitävät sopivina?
Ilmeisesti valtamedian aivopesuyritykset ovat epäonnistuneen kohdallani, kun en tätä asiaa ymmärrä.

Minusta on näköjään myös leivottu viimeiden vuoden aikana rasisti, vaikka lapsillani on paljon mamu- ja muslimikavereita ja olen myös itse tutustunut heidän vanhempiinsa vuosien saatossa. Sen lisäksi itselläni on paljon ulkomaalaisia työkavereita. Kieli muuttuu ja nykyään selvästikin olen rasisti, tämän myönnän, kunhan vain unohdetaan sanan alkuperäinen merkitys.
 
vierailija
Ilmeisesti valtamedian aivopesuyritykset ovat epäonnistuneen kohdallani, kun en tätä asiaa ymmärrä.

Minusta on näköjään myös leivottu viimeiden vuoden aikana rasisti, vaikka lapsillani on paljon mamu- ja muslimikavereita ja olen myös itse tutustunut heidän vanhempiinsa vuosien saatossa. Sen lisäksi itselläni on paljon ulkomaalaisia työkavereita. Kieli muuttuu ja nykyään selvästikin olen rasisti, tämän myönnän, kunhan vain unohdetaan sanan alkuperäinen merkitys.
Nykyään rasisti tarkoittaa sitä joka a) näkee pienentäkin kritiikin aihetta turvapaikanhakijoissa tai b) on valmis kieltämään jonkun etuuden mitä edellä mainitut hoksivat vaatia.
 
vierailija
Nykyään rasisti tarkoittaa sitä joka a) näkee pienentäkin kritiikin aihetta turvapaikanhakijoissa tai b) on valmis kieltämään jonkun etuuden mitä edellä mainitut hoksivat vaatia.
Komps tälle!

Nykyään kaikki vähänkään negatiivinen puhe maahanmuuttajista tulkitaan rasismiksi! Missä on sananvapaus. Aivan samalla tavoin, kuin äärisuvaitsevaiset haukkuvat rasisteiksi normaalisti ajattelevia ihmisiä, he itse rasistiksi arvostellessaan toimivat rasistisesti. Se, jos asioihin ei suhtaudu yltiöpositiivisesti, vaan kriittisesti, ei vielä vuosi sitten antanut rasistin leimaa otsaan. Nyt asia on muuttunut. Ja todellakin, aion itse alkaa kylvää tuota rasismi sanaa äärisuvaitsevaisia kohtaan, jotka haukkuvat ja leimaavat rasisteiksi normaaleja, maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvia ihmisiä! Ottakaa hyvät ihmiset selvää, mitä sana rasisti todellisuudessa tarkoittaa, ennen kuin alatte sillä ihmisiä leimaamaan!
 
vierailija
Nykyään rasisti tarkoittaa sitä joka a) näkee pienentäkin kritiikin aihetta turvapaikanhakijoissa tai b) on valmis kieltämään jonkun etuuden mitä edellä mainitut hoksivat vaatia.
Totta.

Rasisteja ovat myös kaikki naiset, jotka tekevät rikosilmoituksen matujen ahdisteluista ja raiskauksista. Samoin vanhemmat, joiden lapset ovat joutuneet matujen pahoinpitelemäksi. Myös pahoinpidellyt kantikset ovat automaattisesti rasisteja, koska ovat itse jotenkin provosoineet matuja, vaikkapa olemalla väärään aikaan väärässä paikassa.
 
vierailija
Totta.

Rasisteja ovat myös kaikki naiset, jotka tekevät rikosilmoituksen matujen ahdisteluista ja raiskauksista. Samoin vanhemmat, joiden lapset ovat joutuneet matujen pahoinpitelemäksi. Myös pahoinpidellyt kantikset ovat automaattisesti rasisteja, koska ovat itse jotenkin provosoineet matuja, vaikkapa olemalla väärään aikaan väärässä paikassa.
Kyllä ja samat ihmiset jotka itse syyllistyvät tuohon syyttävät maahanmuuttokriittisiä tämän maan kahtiajakamisesta, vaikka itseasiassa itse siihen syyllistyvät.
 
vierailija
vierailija
kyseessä ei varmaankaan ole puolen valinta vaan se että jos kaikki kerrotaan niinkun asia on, käy kaikille väärän värisille huonosti ja se ei varmaan ole kenekään tarkotus.
Tavallaan ymmärrettävää, mutta ei ole oikea tie se, että kantaväestö saa noiden toilailuista syyt niskoilleen, ja matujen teoista vaietaan. Sehän se juuri sitä vihaa kasvattaa ja ylläpitää vielä lisää.
 
Tavallaan ymmärrettävää, mutta ei ole oikea tie se, että kantaväestö saa noiden toilailuista syyt niskoilleen, ja matujen teoista vaietaan. Sehän se juuri sitä vihaa kasvattaa ja ylläpitää vielä lisää.
tuntuu siltä ettei asiasta tiedä kun yhden vaivasen kaksplussan mammalauma mikä ei osaa muuta tehdä kun haukkua toisiaan. ei taida ongelmaa helpottaa yhtään.
 
vierailija
tummia, mustia ja muita erivärisiä ei ole lähellekkään puolta miljonaa edes.
milläs selität väittees?
En perusta väitettä lukuihin vaan siihen miten kantasuomalaisia kohdekllaan mediassa ja poliisien taholla nykyään. Ole kantis ja media hyökkää kuin piraija lauma kimppuusi kun teet väärin, julkistaen nimesi ja tuntomerkit, mutta jos olet pakolainen tekosi pyritään salailemaan ja ymmärtämään niin pitkälle ettei sillä ole mitään rajaa.
 
vierailija
kyseessä ei varmaankaan ole puolen valinta vaan se että jos kaikki kerrotaan niinkun asia on, käy kaikille väärän värisille huonosti ja se ei varmaan ole kenekään tarkotus.
Eli siis parempi valehdella asiat matujen eduksi? Joo, suomalaiset ovat syyllisiä. Mitäs menivät hyökkäämään turvapaikanhakijoiden kimppuun sielä Forssassa. Ihan saa itseään syyttää että turpaan tuli. Ja sekin hakattu 15-vuotias poika, mitäs meni provosoimaan tulisia arabeja. Pitäisihän jo kaikkien tajuta olla ihan hissun kissun vaan.
 
Eli siis parempi valehdella asiat matujen eduksi? Joo, suomalaiset ovat syyllisiä. Mitäs menivät hyökkäämään turvapaikanhakijoiden kimppuun sielä Forssassa. Ihan saa itseään syyttää että turpaan tuli. Ja sekin hakattu 15-vuotias poika, mitäs meni provosoimaan tulisia arabeja. Pitäisihän jo kaikkien tajuta olla ihan hissun kissun vaan.
ei ole mun vastuulla jos et ymmärrä lukemaasi. o_O
 
vierailija
tuntuu siltä ettei asiasta tiedä kun yhden vaivasen kaksplussan mammalauma mikä ei osaa muuta tehdä kun haukkua toisiaan. ei taida ongelmaa helpottaa yhtään.
Valveutunut kansalainen käy muualla kuin kaksplussalla hakemassa tietoa ;) Ihan todistettavaa faktaa löytyy paljonkin, ihan muualta kuin tältä palstalta. Tosiasia on se, että kantaväestö on pahasti alakynnessä kun matuista on kyse. Tämä palsta on siitä mukava, että täällä voi keskustella tästäkin aiheesta, ilman, että viestit poistetaan tai mielipiteitä sensuroidaan :)
 
vierailija
Mihin tämä Suomi on oikein menossa kun media on näin vahvasti matujen puolella.

Kansan on vähän pakko ottaa pikkuhiljaa oikeuksia omiin käsiinsä, kun hyysätään vaan ja valehdellaan törkeästi melkein kaikilta tahoilta YLE, lehdistön enemmistä, jopa poliisi... Tainnut useampikin väkivaltaan syyllistynyt päästä kuin koira veräjästä etnisyytensä takia?

Onhan jo nähty millaisiksi "kehitysmaiksi" muslimien kansoittamat kaupunginosat ovat Ruotsissa muuttuneet, väkivaltaa, poltettuja autoja jne

Muslimien maailma on todella kauhistuttava. Sellaista ei kukaan järkevä, täällä sivistysvaltiossa halua.

On se käsittämätöntä, kun päättäjät ummistavat silmänsä tosiasioilta!
 

Yhteistyössä