Kuvailkaa fiilistänne tähän yhdellä biisillä:

9mmm
mä en oo kahteen päivään kuunellu muutakuin tätä biisiä ja tätä hetkee tässä on vähän niinku kaikki :) mulle tää on kaunein kohtaus ja helkatti onneks näi ntää anto mulel paljon toi mies muuttu mulel rakkaaks esikuavaks king whit gold heart ja jännä sattuma oli et toi ukko kuoli tasan 800 vuotta mua aiemmin vuonna 1186 mä 1986 lisäksi eilen satuin llueskeleen blogia ja olin tosi herkällä päällä ja kirjotin kuinka kaunsi kuva hällä ol iet aloin oikeen itkeen enhän mää sillä mitään selalsta iskemistä tarkottanu se nyt sattu oleen kaunis kuva vaan :) ja sillä ol iristi ja noh tää pätkä ja se kaikki niin itkin ja kauneutta tuli lisää vaan siihen tunteeseen. tässä on myös samalla sitä kaihoo et on aika alottaa ja lopettaa vanha. u alwways been beautiful boi äääähh toi kunkku ja toi kohtaus o vaan mulle rakas ja aina jos oon hukassa tiiän et toi kunkku on mun sydämmessä tukemassa mua sitä on vaikeeta ymmärtää mut esim tupack sano ota mut sydämmees ja im always there whit ya less roll ja se antaa voimaa ja rakkautta jos tuntuu huonolta sellaset fiilis en siis kuolemaa tekemässä itte toivottavasti aiankin :)
 
9mmm
mä oli nettimässä yhtä vanhaa rokki biisiä jossa lauletaan u belong to me jossain vaihees. en löytäny jos joku löytäis olisin tosi kiitollinen kuulin sen tossa automatkalla kun palasin capitolista pikku kylään ex sattui oleen skidin kaa tsadissa ni pääsin kyydil back ja siinä soi se biisi. Mut vittu sit löysin tän ja oon nyt soittanu tätä repiitillä soi läppärissä ja itte saunassa . mut iihan vitun hyvä biisi
 
vierailija
mä oli nettimässä yhtä vanhaa rokki biisiä jossa lauletaan u belong to me jossain vaihees. en löytäny jos joku löytäis olisin tosi kiitollinen kuulin sen tossa automatkalla kun palasin capitolista pikku kylään ex sattui oleen skidin kaa tsadissa ni pääsin kyydil back ja siinä soi se biisi. Mut vittu sit löysin tän ja oon nyt soittanu tätä repiitillä soi läppärissä ja itte saunassa . mut iihan vitun hyvä biisi
Lenny Kravits - I belong to you?
 

Yhteistyössä