Eläköön rauhalliset (ja osallistuvat) miehet!

Miksi rauhallinen mies ei voisi lähteä mielen syövereihin mukaan? Enemmän sieltä puolelta.
Erikoinen käsitys rauhallisuudesta.
Niin, en ole käyttänyt esim.sanaa "tavis" koska en tarkoita että se rauhallinen mies löytyy vain joistain luokanopettajista tai rekkakuskeista. Se "rauhallinen" pitää sisällään hyvin monentyylisiä miehiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mun mies varmaan lasketaan rauhallisiin... Kun kukaan ei koskan näe, miten se suuttuu tai miten se riehuu täällä mun kanssa tai miten se leikittää lapsia. Kukaan ei näe, mitä se sanoo kun joku asiakas on hankala tai kun vakuutusyhtiössä ei vieläkään tajuta, että vakuutus on siirretty toiseen vakuutusyhtiöön jo puoli vuotta sitten. Kukaan ei näe millainen se on, jos mä loukkaan sitä. Oikeestan tykkään siitä tulenarasta puolesta sen luonteessa. Se on kokonaan mun ja kukaan ei paina sen nappuloita niinkuin minä.
 
Mun mies varmaan lasketaan rauhallisiin... Kun kukaan ei koskan näe, miten se suuttuu tai miten se riehuu täällä mun kanssa tai miten se leikittää lapsia. Kukaan ei näe, mitä se sanoo kun joku asiakas on hankala tai kun vakuutusyhtiössä ei vieläkään tajuta, että vakuutus on siirretty toiseen vakuutusyhtiöön jo puoli vuotta sitten. Kukaan ei näe millainen se on, jos mä loukkaan sitä. Oikeestan tykkään siitä tulenarasta puolesta sen luonteessa. Se on kokonaan mun ja kukaan ei paina sen nappuloita niinkuin minä.
Joo, me pidetään miehen kanssa semmoisia höyryjen päästelemisiä (ei liity suolistokaasuihin). Meitä ärsyttää ihmisten ahneus, itsekkyys, hyväksikäyttötaipumus jne...ja oman osansa meidän mesomisesta saa epärehelliset ihmiset. Ja silloin harvoin kun mun mies suuttuu, niin se suuttuu asiasta, koska se ei turhista valita.

Mutta jos joku harmaa tätä ihmettelee ja kirjoittaa vihkoonsa, niin kyse ei ole mistään vakavasta. Vaan on vaan ihana kun läheiselle ihmiselle voi purkaa kaikki mikä jossain ihmisessä mättää, se auttaa jaksamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Peyote
Joo, me pidetään miehen kanssa semmoisia höyryjen päästelemisiä (ei liity suolistokaasuihin). Meitä ärsyttää ihmisten ahneus, itsekkyys, hyväksikäyttötaipumus jne...ja oman osansa meidän mesomisesta saa epärehelliset ihmiset. Ja silloin harvoin kun mun mies suuttuu, niin se suuttuu asiasta, koska se ei turhista valita.

Mutta jos joku harmaa tätä ihmettelee ja kirjoittaa vihkoonsa, niin kyse ei ole mistään vakavasta. Vaan on vaan ihana kun läheiselle ihmiselle voi purkaa kaikki mikä jossain ihmisessä mättää, se auttaa jaksamaan.
Jep. Se on niin hauskaa välillä kun ihmiset luulee että mun mies on aina kiltti ja hymyilevä jne, mutta mä nään täällä kotona mitä tapahtuu kun tulee joku hölmö sähköposti jossa on jotain perusteettomia syyttelyitä (siis tosi harvoin tulee kyllä, mies hoitaa työnsä tosi hyvin ja eniten on positiivista palautetta)
Ai että sitä on kiva kattoo ku se tempoilee :D
Se on alkanut vähitellen ymmärtää sen, että joskus sitä haluaa vaan vähän yhdessä valittaa asioista joille ei voi mitään.
 
p@ula
Mie olin tuommoinen kun luulin että semmoista haluttiin. Eihän siinä hyvin käynyt.
Nyt ajattelin loppuikäni olla ihan oma itteni.
Mahtoiko siihen missään vaiheessa koskaan ikinä yhtään vähääkään vaikuttaa kemiallinen muuntelu? Jos munasolun irtoaminen säädetään kemiallisesti, voi tulla pahoja ristiriitoja. Jos ei, ei mitään ongelmaa olekaan, koska naisen luonnollisin olotila olisi olla raskaana. Vai miten teillä oli? Eikai sellainen voi olla vaikuttamatta siihen lähimmäiseen?

http://www.menstruation.com.au/periodpages/mooncycles.html

Kiertohan on 28 vuorokautta luonnostaan, jos sitä ei sotke pillereillä:) Mut täytyyhän siihen olla terve, eikä liian laihalla kierto näy ollenkaan, kun luonnon laki on sellainen, että se yrittää odottaa mahdollisimman hyviä olosuhteita hedelmälleen. Nykykielellä se voisi olla varmistuslogiikkaa;-)

Outoa, jos tuollainen ei mieheen vaikuttaisi, mut se, että asiat ei ole syncrossa, varmasti vaikuttaa. Syyttömiähän miehet ovat silloin, mutta kaikissa tapauksissa eivät voi vaikuttaa asiaan mitenkään. Se on sitä, kun nainen on medikalisoitunut jo kauan sitten, monessa sukupolvessa. Talidomid- lapset ja destillbenetytöt ovat rankin kohtalo, eikä kaikki edes tiedä olevansa sen - medikalisaation - uhreja:-(
 
p@ula
Aivan, piruko teistä selevän ottaa :D
Heh, pari nappulaa kielen alle sulamaan ennen pms-oireita, voisi olla helpompaa miehellekin, mut eihän naiset semmoista usko, kun on oikeus rähjätä?

http://www.herbs2000.com/homeopathy/sepia.htm
Tuo toimii todella monella, enkä tiedä miksi. Pääasia, ettei syyttömät ja sivulliset kärsi asioista, mihin ei voi vaikuttaa. Siis siihen em. syncroon ja varmistuslogiikaan;-)
 
p@ula
Eikös sitä niin sanota että naisen mielestä se, jos mies ei ole samaa mieltä kaikessa ei ole hyvä. Sit kun mies on samaa mieltä kaikessa niin sekään ei ole hyvä.
Vai että vastakohdat täydentävät (---toistensa puutteita?)

Nainenhan on tuntenut iätajat periodinsa, mutta miehelle se voi yhä olla arvoitus, päivänselvä asia?

No, intersukupuolisia ei ole ollut vatman kuin viimeiset vuosikymmenet. Vai onko?

Onhan lyhyessä ajassa tapahtunut suuria muutoksia...:
http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/julymorning.htm

Saattaapi päiväkahvikin jäädä vahingossa juomatta;-)
 
p@ula
Miten
tämä
liittyy
rauhallisiin
miehiin?
:D
Rauhattomat kaataa veneen, mut en tiedä, syödäänkö teillä kalaa. Kalat säikkyy mekastajaa, siis veneessä tai rannalla. Parhaat ottiajat näkee kuun vaiheesta. Tuolla oleva ei päde muualla ihan tarkkaan, mutta eihän ennenmuinoin kukaan matkustanut kauas kalastamaan. Kyllä se on erikseen monilla paperikalenterissakin - ollut vuosikausia, koska kuvitellaan, että kaikki kalastaa joskus. Semmoinen taulukko, etkö ole nähnyt? Ihan turhaanko se muka olisi ollut siellä? Höpsistä:barefoot:
 
p@ul@
Mahtoiko siihen missään vaiheessa koskaan ikinä yhtään vähääkään vaikuttaa kemiallinen muuntelu? Jos munasolun irtoaminen säädetään kemiallisesti, voi tulla pahoja ristiriitoja. Jos ei, ei mitään ongelmaa olekaan, koska naisen luonnollisin olotila olisi olla raskaana. Vai miten teillä oli? Eikai sellainen voi olla vaikuttamatta siihen lähimmäiseen?

http://www.menstruation.com.au/periodpages/mooncycles.html

Kiertohan on 28 vuorokautta luonnostaan, jos sitä ei sotke pillereillä:) Mut täytyyhän siihen olla terve, eikä liian laihalla kierto näy ollenkaan, kun luonnon laki on sellainen, että se yrittää odottaa mahdollisimman hyviä olosuhteita hedelmälleen. Nykykielellä se voisi olla varmistuslogiikkaa;-)

Outoa, jos tuollainen ei mieheen vaikuttaisi, mut se, että asiat ei ole syncrossa, varmasti vaikuttaa. Syyttömiähän miehet ovat silloin, mutta kaikissa tapauksissa eivät voi vaikuttaa asiaan mitenkään. Se on sitä, kun nainen on medikalisoitunut jo kauan sitten, monessa sukupolvessa. Talidomid- lapset ja destillbenetytöt ovat rankin kohtalo, eikä kaikki edes tiedä olevansa sen - medikalisaation - uhreja:-(
 
vierailija
Mahtoiko siihen missään vaiheessa koskaan ikinä yhtään vähääkään vaikuttaa kemiallinen muuntelu? Jos munasolun irtoaminen säädetään kemiallisesti, voi tulla pahoja ristiriitoja. Jos ei, ei mitään ongelmaa olekaan, koska naisen luonnollisin olotila olisi olla raskaana. Vai miten teillä oli? Eikai sellainen voi olla vaikuttamatta siihen lähimmäiseen?

http://www.menstruation.com.au/periodpages/mooncycles.html

Kiertohan on 28 vuorokautta luonnostaan, jos sitä ei sotke pillereillä:) Mut täytyyhän siihen olla terve, eikä liian laihalla kierto näy ollenkaan, kun luonnon laki on sellainen, että se yrittää odottaa mahdollisimman hyviä olosuhteita hedelmälleen. Nykykielellä se voisi olla varmistuslogiikkaa;-)

Outoa, jos tuollainen ei mieheen vaikuttaisi, mut se, että asiat ei ole syncrossa, varmasti vaikuttaa. Syyttömiähän miehet ovat silloin, mutta kaikissa tapauksissa eivät voi vaikuttaa asiaan mitenkään. Se on sitä, kun nainen on medikalisoitunut jo kauan sitten, monessa sukupolvessa. Talidomid- lapset ja destillbenetytöt ovat rankin kohtalo, eikä kaikki edes tiedä olevansa sen - medikalisaation - uhreja:-(
Joko olet sisäistänyt asian?
 
vierailija
1548 Paavalin sanomiset on kirjoitettu näin:
http://www.finbible.fi/wsi Testamentti/1korintto_14.htm
"Heijusti se Waimoille sopi/ ette he Seurakunnasa puhuuat. Eli ongo Jumala' Sana teiste wlostullut? Taicka ongo se waan teiden tygen tullut?"

Miten muuten asian voisi ymmärtää?

"Onko Jumalan sana teistä ulostullut? Tai onko se vaan teidän tykö tullut?"
TIETO KUUNKIERROSTA.
 

Yhteistyössä