Siulla ainakin! Toivotaan että meillä muillakin kemiallinen tois tärpin.Must tuntuu et kemiallisten jälkeen tärppää usein heti...
Mun hermorakenne ei kestä liuskoja niin käytän Cb:n pinkkipäisiä. Yhden paketin oon käyttänyt lilapäisiä. Noita molempia on helppo käyttää. Voi kusasta suoraan tikkuun ja selkeä näyttö.OVISTESTEISTÄ!!! Taas kerran kyselen mistä hankitte ja mitkä on hyviä? Aikaisemminkin olen kysellyt, mutta olen ajatellut etten niitä hanki, mutta nyt jotenkin kutkuttais kokeilla.......joskus vuonna kirves olen hoitojen aikana muistaakseni kokeillut......kymmenen vuotta sitten....
Voihan se olla että meikäläinen on jo niin ikäloppu ettei ovista tapahdukaan......kuin joskus ja jouluna.....ja sitten nekin menee kesken.....
Sori negatiivinen asenne.....
Kiitos vastauksesta Voi olla että ostan niitä vasta kun kroppa jotenkin toimii säännöllisesti. Mulla on vieläkin niukkaa vuotoa siis todella niukkaa. Pitääköhän senkin loppua ihan kokonaan ennenku saa hommailla voi olla että greippimehua ostan kun sillon esikoinen tärppäs kun sitä join Kauheasti harmittaa kun tää keskenmeno niin sanotusti pitkittää yrittämistä. Kaks kuukautta meni ohi ja jos tää niukka vuoto ei ala loppua niin menee kolmas. Nyt alko 3 viikko keskenmenosta.Haavekesä Se on gelee royale. Siinähän on joitakin samoja vitamiineja kuin raskausvitamiineissakin, mutta en usko että on vaarallista ottaa kumpaakin yhtä aikaa, ei niissä se vitamiinipitoisuus niin isoksi kasva. Ja olen lukenut, että monet niitä yhtä aikaa syövätkin. Toki jos mietityttää, niin kannattaa lääkäriltä varmistaa onhan ok syödä molempia yhtä aikaa, mutta itse siis uskaltaisin ottaa, ovat vaan niin pirun kalliita nuo gelee royale -kapselit, etten ole vielä raaskinut ostaa. Raskausvitamiinia syön siis minäkin, ja sen lisäksi vielä foolihappoa, E-vitamiinia, D-vitamiinia, C-vitamiinia, kalsiumia, magnesiumia, seleeniä, sinkkiä, omega-3-rasvahappoa ja biotiinia. Olen kyllä miettinyt, että voisin osasta vitamiineista luopua, kun noihin menee rahaa ihan kiitettävästi kuussa.
Vauveli vanhalle Laskin nuo kiertopäivät kemiallisen raskauden ensimmäisestä vuotopäivästä. Tuli siis ovis samaan aikaan, kuin viime kierrossakin. Harmi kun jää vaan tuo luteaalivaihe taas niin lyhyeksi (10 vrk).. Eilen kp 17 tuli siis tasavahvat viivat ovulaatiotestiin, varmistelen vielä tänään iltapäivästä miltä tikku näyttää, mutta veikkaan että eilen on ollut se huippu. En saa koskaan testiviivaa tummempana kuin kontrollia, vaikka välillä testaan kaksikin kertaa päivässä.. Nopea huippu siis.. Eilen aamulla oli vielä o-testi miinus ja illalla tuli tasavahvat. Yöllä varmaan olisi pitänyt nousta testaamaan, jotta testiviiva olisi ollut tummempi. Toivotaan että siullakin tulisi pian ovulaatio! Siulla tosin tuo vuoto on ollut melkoisen pitkä, että en ihmettele jos ovulaatio muutamalla päivällä myöhästyisikin..
ninnananna Mie oon tykästyny noihin Raskauskeijun erittäin herkkiin ovulaatiotestiliuskoihin. Ovat halpoja ja näyttävät ovulaation hyvin. Tilaan monesti tuon 30 kpl paketin, ja se on yleensä tarjouksessa ja maksaa sen about 15 e posteineen. Lisäksi niillä saa sen viivojen tulkitsemisen ilon pitkin kiertoa!
Omanapa Kp 18(/dpo0). Eilen ovistestissä tasavahvat viivat, tarkistan vielä tänään menikö huippu ohi. Toivotaan että saan tänään jo testiin negaa, sillä viimeinen liuska lähtee kaapista käyttöön. Enkä aio enää tilata uusia ennen kuin seuraavaan kiertoon. Toivotaan ettei seuraavaa kiertoa tulisikaan.. Tässä kierrossa talleteltiin kp 11, kp 13, kp 15 ja kp 17. Aiotaan vielä kp 19 talletella varmuuden vuoksi ja sitten saa olla siinä nuo pakolliset talletukset tän kierron osalta.
Uskon että harmittaa tuo yrittämisen pitkittyminen.. Olen itsekin ajatellut, että ilman keskenmenoa ja nyt tätä kemiallista, ois ollu monta kiertoa enemmän hommailla ja ties vaikka oisin nyt jo useammatta kuukautta raskaana. Mutta hyvähän se on tietää, että jotain tuolla alakerrassa edes tapahtuu, kun raskaudet kuitenkin alkunsa ovat jo muutamaan otteeseen saaneet. Toivotaan, että siun vuoto ei veny ihan mahdottoman pitkäksi. Meille sanottiin, ettei saa hommailla ennen kuin vuoto on ohi, mutta en sitten tiedä lasketaan niukka tuhruttelu enää vuodoksi neuvolan tätien mukaan..Kiitos vastauksesta Voi olla että ostan niitä vasta kun kroppa jotenkin toimii säännöllisesti. Mulla on vieläkin niukkaa vuotoa siis todella niukkaa. Pitääköhän senkin loppua ihan kokonaan ennenku saa hommailla voi olla että greippimehua ostan kun sillon esikoinen tärppäs kun sitä join Kauheasti harmittaa kun tää keskenmeno niin sanotusti pitkittää yrittämistä. Kaks kuukautta meni ohi ja jos tää niukka vuoto ei ala loppua niin menee kolmas. Nyt alko 3 viikko keskenmenosta.
Juu sitä mä oonkin miettinyt että mikä on vuotoa ja mikä eiUskon että harmittaa tuo yrittämisen pitkittyminen.. Olen itsekin ajatellut, että ilman keskenmenoa ja nyt tätä kemiallista, ois ollu monta kiertoa enemmän hommailla ja ties vaikka oisin nyt jo useammatta kuukautta raskaana. Mutta hyvähän se on tietää, että jotain tuolla alakerrassa edes tapahtuu, kun raskaudet kuitenkin alkunsa ovat jo muutamaan otteeseen saaneet. Toivotaan, että siun vuoto ei veny ihan mahdottoman pitkäksi. Meille sanottiin, ettei saa hommailla ennen kuin vuoto on ohi, mutta en sitten tiedä lasketaan niukka tuhruttelu enää vuodoksi neuvolan tätien mukaan..
Kiitos vastauksesta. Jospa ne sitten toivon mukaan tulee myöhemmin. Mietityttää vaan, kun ennen maaliskuista keskenmenoa sain ovisplussan aina kp 14-16 ja kierto oli ovulaatioplussapäivästä huolimatta sen 28 vrk.. Noh, toivotaan että kiertokin pidempi, kun ovis näin myöhään.. Mitäs siulle muuten kuuluu?Minttumar: jos ovulaatio tulee tavallista myöhemmin menkatkin tulevat yleensä myöhemmin. Eli jos sulla on ovis nyt vaikka kp 19 ja yleensä noin 10 päivän luteaalivaihe ei menkkoja kannata odotella ennen kp 30, vaikka kierto yleensä jäisi lyhyemmäksi.
VV: mulla vuoto kesti kemiallisen jälkeen 10 päivää ja silti ovis tuli jo kp 15...
Hyvä, että asiat etenevät. Lapsettomuuspolilta löytyy asiantuntevia lääkäreitä, jotka tutkivat tarkasti. Toivottavasti kuitenkin tärppäisi ennen polille pääsyä.Lääkäri laittoi lähetteen hcg:n mittaukseen ja kilppariin sekä lapsettomuuspolille. Ei tk-lääkäri määräänsä enempää voi tehdä. Oli ihanaa, kun neuvolan terkka oli käynyt puhumassa lääkärin kanssa niin lääkäri tiesi mistä on kyse. Gynetutkimuksessa kaikki ok. On meinaan rööriä rassattu tänä vuonna, tää oli jo viides kerta.
Minttumar luteaalivaiheeseen ei muuta sanonut kuin että se on lyhyt. Mutta tosiaan, siellä polilla sitten enemmän tutkitaan, pitää vaan mennä tk:n lääkärin kautta jotta saa lähetteen.
Positiivisin mielin oon matkassa ja ihanan helpottunut olo, kun asia lähtee eteenpäin. Käski elää normaalia elämää ja olla ressaamatta johon totesi perään, että en taida pystyä. Sanoin että en pystykään.
Mutta näillä mennään. Ovisplussaa odotellessa. Tänään kp24 ja ehkä vähän jotain pientä limaa oli havaittavissa. Mutta mää nyt näen limaa joka pyyhkäsyllä kun tarpeeksi uskon. Mää en kyllä voi luottaa limoihin ja katsoa ovista niiden perusteella. Kai sitä pitää alkaa tikuttamaan että tietää missä mennään. En kyllä millään jaksa uskoa, että kun vuosin 19 päivää, niin tästä kierrosta tulisi tärppi. Huomenna ainakin saan tietää, onko hcg laskenut normaalin tasolle.