The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oukkei eli mister toffonen saa äijäreissunsa *peukuttaa*

...mutta sitten vois ottaa "ihan vaan"- reissun teille kahdelle, jolloin sä et mitään muuta oliskaan kuin "in":)
Sitten joskus, kun lapsi on omillaan. Meillä ei ole mitään paikkaa, joka lapsen ottaisi pidemmäksi aikaa.
Mutta mies olisi onnesta soikeena, jos pystyisi lähtemään viikoksi kalaan parhaan ystävänsä kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
mistä sellasii saa??
Tässäkin ketjussa hyvinkin kokkikelpoisia ovat päätön ja epek. Ruutiksellakin ymmärtääkseni on taitoa. Poika ja mä sit ollaan sellaisia, että hyvin pysytään hengissä omilla kokkauksillamme.
Majurista en tiedä mutta hänkin grillaa.

Et ihan niinku tän ketjun tällä hetkellä aktiivisista miehistä noin 100% omaa jonkinlaista taitoa kattilan äärellä, niin kuinka me oltais harvinaisia?
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Tässäkin ketjussa hyvinkin kokkikelpoisia ovat päätön ja epek. Ruutiksellakin ymmärtääkseni on taitoa. Poika ja mä sit ollaan sellaisia, että hyvin pysytään hengissä omilla kokkauksillamme.
Majurista en tiedä mutta hänkin grillaa.

Et ihan niinku tän ketjun tällä hetkellä aktiivisista miehistä noin 100% omaa jonkinlaista taitoa kattilan äärellä, niin kuinka me oltais harvinaisia?
ketjussa juu mut ei tinkulassa:cautious:
 
Mutta mies olisi onnesta soikeena, jos pystyisi lähtemään viikoksi kalaan parhaan ystävänsä kanssa.
Se on rouvaseni semmoinen juttu, että tommoinen viikko on järjestettävä. Tai siis sallittava.

Duuni- tai keikkareissut mä aina muistaakseni ilmoitin heti kun sain niistä tietää, enkä taatusti kysynyt lupaa. Ne oli ilmoitusasioita.
Tommoinen "kalareissu" vanhojen kavereiden kanssa sit oli enempikin sillä luvanpyyntiosastolla. Mut lupa tuli aina. Eikä tarttenu selittää.

Vastavuoroisesti mä en koskaan kysellyt, että "miks hemmetissä naaraslauman tarttee kokoontua jollekin mökille puhumaan paskaa miehistään"
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä