The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei se kuule oo helppoa. Mä oon nyt parin viikon aikana ostanut 5 mekkoa ja joka helvetin aamu seison vaatekaapilla ihmettelemässä millä rievulla kehtaa ruhonsa peittää
Naisia ei siis tosiaankaan voi ymmärtää.

Toisaalta jos naiset olisivat kuin miehiä niin heissä ei olisi mitään kiehtovaa.

Mut joku logiikka (muukin kuin naisten logiikka) saisi naisillakin olla.

Jos mä olen paitaa vailla niin mä menen paitakauppaan ja sanon "musta kauluspaita rintataskulla, kiitos". Ja pääsen kaupasta ulos paita kassissa alle minuutin.

Kun taas nainen vaatekaupassa... *huoh* jokaista rekillä roikkuvaa rättiä on hipelöitävä, eikä niistä mikään kelpaa, sit kuudennesta kaupasta löytyy "jotain". Ja reissuun meni kuus tuntia ja kaappiin päätyi tuote jota ei sit voikaan päälleen pukea.
 
Aivan :).

Pohdintanahan on se, että kuinka palj...siis vähän sitä pitsiä oikeesti onkaan...muusta niukasta kangasmateriaalista puhumattakaan *peukuttaa*
Ymmärsin, että tinkulassa on nyt pulaa muusta kuin pitsihepenistä.

Joita mä en myöskään aina ymmärrä. Milloin niitä tarttee niin ne tulee riisuttua ihamperkeleen nopeesti. Vaatteen varsinainen käyttö jää olemattomiin.
 
Ymmärsin, että tinkulassa on nyt pulaa muusta kuin pitsihepenistä.

Joita mä en myöskään aina ymmärrä. Milloin niitä tarttee niin ne tulee riisuttua ihamperkeleen nopeesti. Vaatteen varsinainen käyttö jää olemattomiin.
Joo, en mä tinkulan yläosapuutostilaa nyt miksikään muuksi tässä vääntänytkään :).

Vaan vahvistin ystävä krutin sanoman, mitä miehet muistavat siitä, mitä naisella olikaan päällänsä :)...jos muistavat nuitakaan :D


Ja ootas - vaikka miehistä ajattelutapaa myötäilin ja vahvistin, niin....juu-u, mä en oo mies*peukuttaa*:D
 
Naisia ei siis tosiaankaan voi ymmärtää.

Toisaalta jos naiset olisivat kuin miehiä niin heissä ei olisi mitään kiehtovaa.

Mut joku logiikka (muukin kuin naisten logiikka) saisi naisillakin olla.

Jos mä olen paitaa vailla niin mä menen paitakauppaan ja sanon "musta kauluspaita rintataskulla, kiitos". Ja pääsen kaupasta ulos paita kassissa alle minuutin.

Kun taas nainen vaatekaupassa... *huoh* jokaista rekillä roikkuvaa rättiä on hipelöitävä, eikä niistä mikään kelpaa, sit kuudennesta kaupasta löytyy "jotain". Ja reissuun meni kuus tuntia ja kaappiin päätyi tuote jota ei sit voikaan päälleen pukea.
:cautious: Bullshit my friend.

Poikkesin kotimatkalla kenkäkaupassa ja alle 7 minuutin mulla oli kahdet uudet kengät

o_O Vai olikse niin että alle kahden minuutin oli seitsemät uudet kengät...
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Ymmärsin, että tinkulassa on nyt pulaa muusta kuin pitsihepenistä.

Joita mä en myöskään aina ymmärrä. Milloin niitä tarttee niin ne tulee riisuttua ihamperkeleen nopeesti. Vaatteen varsinainen käyttö jää olemattomiin.
...ja ymmärrän ton jälkimmäisen pointin kans oikein hyvin...että mieluusti sitä nopeesti riisuutuu ja varmasti jää käyttötarkotus ymmärtämättä :cautious:...jos ittes päälle niitä oletkin kiskomaan mennyt :cautious:...


Mutta meijen naisten kohdalla asia on toinen :)...toisinaan niiden kanssa jopa ihan viihtyy ja toisinaan...no, hyvä niittenkin on olla välistä vapailla :)...
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä