Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tein nyt vielä äsken ovistestin, kun eilen näytti niin vahvaa viivaa vaikka kuukautisten pitäisi alkaa jo.

upload_2016-7-10_11-39-12.png

Selvästi haaleampi kuin eilen, eli voi tosiaan olla, että ovuloinkin vasta loppukierrossa ja ovis on ollut jo muutama päivä sitten. Riippuen siitä, alkaako kuukautiset nyt pian vai ei, teen sitten reilun viikon päästä raskaustestin. Ylemmässä tosiaan ovis kp 30/29 alemmassa kp 31/29.

• Tykkää
Reactions: Yuna
http://aijaa.com/7aVQYe Moi taas. Tulin vaan ilmottamaan että nyt meni mulla luotto PC:n testeihin :LOL: Ylempi tehty eilen illalla dpo 8 ja alempi tänä aamuna dpo 9. Aivan jäätävät viivanpaikat näissä nykyään. Raskauden mahdollisuus lähes olematon ja tein noi huvikseen kun oli yks paketti kaappiin jäänyt :ROFLMAO:
Kylläpäs on räikeitä viivanpaikkoja! Itsekin sain samantyyliset viime kierrosta, ja luulin, että raskaana olen. :( Toisin kävi. Tässä kierrossa sain myös tuollaisia joskus dpo 8 paikkeilla, mutta tällä kertaa viiva kuitenkin lähti vahvistumaan, eli raskaana ollaan. :) Todella epäluotettavia kyllä nuo Pc:t nykyisin!! :mad:

Pyllerölylleröllä on kyllä hyvä viiva jo :love:
Mulla piti eilen alkaa menkat mutta ei oo alkanut eikä kyllä tunnu että alkais. Haaleaa viivaa sain tänään testiin päiväpissasta aamulla en mitään näkyviin :unsure: sain kuitenkin tuossa pari päivää sitten jo aika hyvän viivan ja nyt näin huonoa tai ei mitään. En ymmärrä tätä.
http://aijaa.com/XbGv29 Tämä testi siis tänään kp 28 ja eilen olisi menkat pitäny alkaa.
http://aijaa.com/4u1uVg Tässä testi kp 24.

Olen onnistunut pysymään monta päivää pois palstoilta kun oltiin festaroimassa mutta nyt kun tulin kotiin niin posti oli tuonut 5 uutta raskaustestiä. Dpo 6 vasta menossa, olisko ihan tyhmää tuhlata aamulla yks tikku, mä en millään malttas odottaa?
Perjantaina kramppasi ja viilteli alamaha ihan huolella, haluaisin tulkita olleen kiinnittymistä tietysti :p Nuo testit on niitä herkimpiä malleja.

Onko mist
Olen onnistunut pysymään monta päivää pois palstoilta kun oltiin festaroimassa mutta nyt kun tulin kotiin niin posti oli tuonut 5 uutta raskaustestiä. Dpo 6 vasta menossa, olisko ihan tyhmää tuhlata aamulla yks tikku, mä en millään malttas odottaa?
Perjantaina kramppasi ja viilteli alamaha ihan huolella, haluaisin tulkita olleen kiinnittymistä tietysti :p Nuo testit on niitä herkimpiä malleja.
Onko mistä tilattuja testejä?
Monesti ne muka herkimmät näyttää meinaan huomommin, kun esim pc ja apteekin oma. Mulla ei vieläkään raskauskeijun kympissä viivaa jonka saisin kuvaan tallennettua, kun taas raskauskeijun 25:sen viivan sain kuvaan. Kummatkin tein tänään aamulla. Tuo selvä viiva on pc:n.

minttumarin viiva alkaa näyttää hyvältä.(y)

om: En ole asiantuntija näissä ovistesteistä. Kuinkahan kauan ne näyttää haaleaa viivaa? tasavahvat viivat tuli perjantaina ja siitä on alkanut haalenemaan. Vai onko sillä edes merkitystä kuinka kauan niihin piirtyy viivaa?
kyseessä raskauskeijun ovistestit.Olikohan ne Onestep tai jotain sinnepäin.
Nyt olisi sitten kai menossa dpo 3. däääm..piinailua,malttamattomuutta,raskaustestit huutaa nimeäni...:D

Onko mist

Onko mistä tilattuja testejä?
Monesti ne muka herkimmät näyttää meinaan huomommin, kun esim pc ja apteekin oma. Mulla ei vieläkään raskauskeijun kympissä viivaa jonka saisin kuvaan tallennettua, kun taas raskauskeijun 25:sen viivan sain kuvaan. Kummatkin tein tänään aamulla. Tuo selvä viiva on pc:n.
Mtääh?? NO mulla on tietysti just noita Raskauskeijun kymppejä. Niidenhän pitäs reagoida yli puolta pienempiin hormonimääriin kuin nuo 25:t
Onko noilla tapana antaa viivanpaikkoja? Makasin aamulla varmaan puoli tuntia miettimässä ja päädyin käyttämään yhden testin. Jos peitän sen kontrolliviivan ettei se häiritse mun silmää niin luulen näkeväni siinä jotain. Taas. :D

Terve kaikille!
Huhhuh.. Oikein sydän hakkaa. Tänään sain raskaustestiin reilusti positiivisen tuloksen! :D Siis minä oon ihan puulla päähän lyöty koska yritystä ja vähemmän yritystä on ollu jo puolitoista vuotta! :LOL::) Ja kuinka monet negatiiviset testit oon tehny... Kerettiinpä käyvä miehen kans tk.ssa lapsettomuusjuttuja puhumassa ja lääkäri laitto jo menemään lähetteen eteenpäin. Ei auta kuin perua se. Oi että kyllä minä oon tämmösen oottelun jälkeen onnellinen. Toivotaan käjet ristissä silti että raskaus sujuu mukavasti. Yksi lapsi siis ennestään (2.2.13)

No en osannu arvata raskautta muutakuin siittä että nännit kipeyty yhtäkkiä. Ei siis olleskaa normaalia mulle ellei oo juurikin raskaana tai oishan se voinu olla tulehuski mutta aika pieni mahdollisuus.

Ja menkkakipuja sillon tällön käy ja viiltävä kipu käy välillä keskellä alamahaa.

Muuta ei nyt. Paitti arvasin vähän siittäki että oonkohan paksuna ku kauhiat seksihalut! Normaalisti ennen menkkoja ei oo kauheita haluja. :D

Anteeksi pitkä viesti. Edelliset menkat jotka oli hyvin hyvin niukat oli 5.6.16. Ja kaippa ne kuiten oli ihan normi menkat kun ei sen jälkeen testit näyttäny ku negaa ja nyt sitte ku kp on venyny jo 37 päivään nii nyt oli pos. :)

Jeejee!

• Tykkää
Reactions: Yuna
Terve kaikille!
Huhhuh.. Oikein sydän hakkaa. Tänään sain raskaustestiin reilusti positiivisen tuloksen! :D Siis minä oon ihan puulla päähän lyöty koska yritystä ja vähemmän yritystä on ollu jo puolitoista vuotta! :LOL::) Ja kuinka monet negatiiviset testit oon tehny... Kerettiinpä käyvä miehen kans tk.ssa lapsettomuusjuttuja puhumassa ja lääkäri laitto jo menemään lähetteen eteenpäin. Ei auta kuin perua se. Oi että kyllä minä oon tämmösen oottelun jälkeen onnellinen. Toivotaan käjet ristissä silti että raskaus sujuu mukavasti. Yksi lapsi siis ennestään (2.2.13)

No en osannu arvata raskautta muutakuin siittä että nännit kipeyty yhtäkkiä. Ei siis olleskaa normaalia mulle ellei oo juurikin raskaana tai oishan se voinu olla tulehuski mutta aika pieni mahdollisuus.

Ja menkkakipuja sillon tällön käy ja viiltävä kipu käy välillä keskellä alamahaa.

Muuta ei nyt. Paitti arvasin vähän siittäki että oonkohan paksuna ku kauhiat seksihalut! Normaalisti ennen menkkoja ei oo kauheita haluja. :D

Anteeksi pitkä viesti. Edelliset menkat jotka oli hyvin hyvin niukat oli 5.6.16. Ja kaippa ne kuiten oli ihan normi menkat kun ei sen jälkeen testit näyttäny ku negaa ja nyt sitte ku kp on venyny jo 37 päivään nii nyt oli pos. :)

Jeejee!
Suuret onnittelut!!
Ihana kuulla tuommoinen plussauutinen pitkän yrityksen jälkeen :)
Nyt tarrasukkia matkaan!!

Terve kaikille!

Jeejee!
Ihanaa!! Paljon onnea!!:love: Tarrasukkia kilokaupalla täältä! (y)
Tämä antaa minulle myös paljon toivoa,koska ollaan yli vuosi yritetty ja tk:ssa myöskin käyty nyt ja odotellaan polille aikaa.

Kiitos Maria82! :)

Nalkuttaja, jospa se teillekkin nappais ennenku tarvii lähtä tarkempiin tutkimuksiin. Mutta on tämä tosissaan ollu "työmaa" että ymmärrän hyvin myös sinua ja mitä tunteita sitä toisinaan käy läpi. :)

Mtääh?? NO mulla on tietysti just noita Raskauskeijun kymppejä. Niidenhän pitäs reagoida yli puolta pienempiin hormonimääriin kuin nuo 25:t
Onko noilla tapana antaa viivanpaikkoja? Makasin aamulla varmaan puoli tuntia miettimässä ja päädyin käyttämään yhden testin. Jos peitän sen kontrolliviivan ettei se häiritse mun silmää niin luulen näkeväni siinä jotain. Taas. :D
Ääh, mulla myös niitä :( Menin pirskatti myös tilaamaan niitä, kun ajattelin että olisivat niitä edullisempia luotettavampia, mutta toisin taisikin olla (ei ollut ensimmäinen kerta tosiaankaan, kun kyseisiä testejä kritisoidaan:D). Onneksi mulla on vielä yksi pc-testi varmuuden vuoksi sitä varten, kun voin ruveta taas testailemaan.

Terve kaikille!

Jeejee!
Oooi miten ihana lukea tällaisia! Onneksi olkoon :love::love: Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin ^.^

Mulla on nyt jo jotain yli 30 kp ja ei menkkoja. Kaikenlaisia raskausoireita kuvittelen itselleni, vaikka en usko raskautuneeni niin loppukuusta :LOL:

Tein tänään pc:n ja sofin raskaustestit. Molempiin tuli haaleaa viivaa Sofin haalea viiva punertaa, mutta eks sofin raskaustestit anna punertavaa viivanpaikkaa? Taitaa molemmissa olla vaan viivanpaikka. Otin kuvaa niistä, mutta en tiiä sainko kuvaan niitä toisia viivoja. Tai sitten mulla on viivalasit vaan päässä :LOL::) Nyt on kp 27/29-32 ja dpo 14. En tiiä onko jo peli menetetty. Vai onko toivoa niin kauan kun tätiä ei näy. Viime kierto oli 32 päivää. Kännykällä näkyy viivat paremmin.

http://aijaa.com/R6OB9u pc

http://aijaa.com/JikVfK pc kuiva

http://aijaa.com/Aj8PeM sofi

http://aijaa.com/2C9iEj sofi kuiva

Viimeksi muokattu:
Tein tänään pc:n ja sofin raskaustestit. Molempiin tuli haaleaa viivaa Sofin haalea viiva punertaa, mutta eks sofin raskaustestit anna punertavaa viivanpaikkaa? Taitaa molemmissa olla vaan viivanpaikka. Otin kuvaa niistä, mutta en tiiä sainko kuvaan niitä toisia viivoja. Tai sitten mulla on viivalasit vaan päässä :LOL::) Nyt on kp 27/29-32 ja dpo 14. En tiiä onko jo peli menetetty. Vai onko toivoa niin kauan kun tätiä ei näy. Viime kierto oli 32 päivää. Kännykällä näkyy viivat paremmin.

http://aijaa.com/R6OB9u pc

http://aijaa.com/JikVfK pc kuiva

http://aijaa.com/Aj8PeM sofi

http://aijaa.com/2C9iEj sofi kuiva
Oho onpas sofissa selkeää viivaa! Näkyy ihan selvästi kuvassakin. Toivotaan et parissa päivässä vahvistuu. :)

Terve kaikille!

Jeejee!
Ihana kuulla, paljon onnea vaan!! :love::love: Paljon liimaa ja jarrusukkia mukaan, toivotaan että pysyy kyydissä! :)

Mä laitoin raskauskeijullekin palautetta testeistä. Et tuskin herkkyys pitää paikkaansa. Miten 25 herkkyyden (muualta hommatut) testit näyttää jo selvää positiivista, mutta teidän muka herkät ei näytä yhtään mitään.
Sain vastauksen, että enimmäkseen tullut hyvää palautetta ja testit käyttäytyy jokaisella eritavalla ja hormoonia erittyy eritavalla ja plaa plaa.

Tässäpä muuten vertailua teillekin.

pc:t

raskauskeijun

raskauskeijun

raskauskeijun

Jo dpo 11 selkeenpi pc, kun rasksuskeiju ehkä nyt dpo 15.
Että herkkäkö muka raskauskeijun kymppi. Kaikkee muuta.

Mä laitoin raskauskeijullekin palautetta testeistä. Et tuskin herkkyys pitää paikkaansa. Miten 25 herkkyyden (muualta hommatut) testit näyttää jo selvää positiivista, mutta teidän muka herkät ei näytä yhtään mitään.
Sain vastauksen, että enimmäkseen tullut hyvää palautetta ja testit käyttäytyy jokaisella eritavalla ja hormoonia erittyy eritavalla ja plaa plaa.

Tässäpä muuten vertailua teillekin.

pc:t

raskauskeijun

raskauskeijun

raskauskeijun

Jo dpo 11 selkeenpi pc, kun rasksuskeiju ehkä nyt dpo 15.
Että herkkäkö muka raskauskeijun kymppi. Kaikkee muuta.
Onnittelut muuten jos en vielä hoksannut onnitella! onpas typerät selitykset raskauskeijulla, olisivat vaan pyytäneet anteeksi viallista erää tai jotain.
Taidan käyttää omani pois tässä odotellessa ja ostaa sitten vaikka pc kun on oikea aika testailla.

Yhteistyössä