Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Mä tilaan mamin testeiltä, olen ollut tyytyväinen ja hinnatkin on minusta hyvin kohtuulliset :)

Kyllä meillä yritys jatkuu, mutta se toivo on nyt loppunut että tässä raskautuisi ollenkaan. Kierrotkin heittelee 21-65 väliltä. Ovuloin edelleen joskus ja vahingossa. Niin mitäs tässä turhia toivomaan. Jos ihmeitä tapahtuu niin silloin raskaudun..taustalla siis pyörin kyllä ja teitä tsemppailen :)
Ihailtavan positiivinen asenne sinulla! :love: Olikos teillä jo lapsia ennestään? Ja onko teillä miten kauan yritystä takana? Anteeksi kun en nyt muista, eikä tuolla etusivunkaan listassa nimeäsi ole...
 
Viimeksi muokattu:
Jutska Teillä on siis entuudestaan kaks lasta? saanko kysyä että onko tullu luomuna vai? Mietin vain kun sanoit et sulla kans tuo pco.. mitä luulette että ottaako ne julkisella puolella tutkimuksiin vaikka nyt välissä raskauduin, kun jos mulla nyt on tuo pco ja oon ite kyl satavarma että mulla se on... kun jostain oon lukenut että se olisi syy hakeutua aiemmin tutkimuksiin...
 
Jutska Teillä on siis entuudestaan kaks lasta? saanko kysyä että onko tullu luomuna vai? Mietin vain kun sanoit et sulla kans tuo pco.. mitä luulette että ottaako ne julkisella puolella tutkimuksiin vaikka nyt välissä raskauduin, kun jos mulla nyt on tuo pco ja oon ite kyl satavarma että mulla se on... kun jostain oon lukenut että se olisi syy hakeutua aiemmin tutkimuksiin...
Kaksi lasta on ja ne ovat luomuihmeitä. :love: Luulen, että saat lähetteen naistenpolille tutkimuksiin, kun kerrot epäileväsi pco:ta ja toivotti vauvaa. Itse sain lähetteen aikoinaan tutkimuksiin yksityiseltä gynekologilta.
 
Kaksi lasta on ja ne ovat luomuihmeitä. :love: Luulen, että saat lähetteen naistenpolille tutkimuksiin, kun kerrot epäileväsi pco:ta ja toivotti vauvaa. Itse sain lähetteen aikoinaan tutkimuksiin yksityiseltä gynekologilta.
Täytyy soitella tonne yksityiselle gynelle jolla oonkin käynyt..mutta hänen mielestään munasarjat normaalit... mutta kyllähän mulla jotain häikkää on kun ovulaatiota ei viime syksynä ultrassa havaittu ollenkaan.. no eikai siitä haittaa ole vaikka laittas lähetteen tuli sieltä sitten kielteinen päätös tai ei.. muistatko yhtään kauanko meni siihen että tärppäs ekan ja tokan kanssa?
 
Täytyy soitella tonne yksityiselle gynelle jolla oonkin käynyt..mutta hänen mielestään munasarjat normaalit... mutta kyllähän mulla jotain häikkää on kun ovulaatiota ei viime syksynä ultrassa havaittu ollenkaan.. no eikai siitä haittaa ole vaikka laittas lähetteen tuli sieltä sitten kielteinen päätös tai ei.. muistatko yhtään kauanko meni siihen että tärppäs ekan ja tokan kanssa?
Ensimmäistä yritettiin kaksi vuotta. Clomifen-lääkitys oli välillä ja välillä ei. Se ei oikein toiminut kohdallani. Toinen raskaus alkoi sitten puoli vuotta synnytyksen jälkeen täysin yllätyksenä ensimmäisestä kierrosta. Ihana ja onnellinen yllätys. Yhtään keskenmenoa ei ollut aikaisemmin ja nyt sitten kolmatta kun ollaan yritetty, niin jo kaksi keskenmenoa takana. :unsure:

Saat varmasti lähetteen, kun sanot, ettei ovulaatio tapahdu säännöllisesti ja toivoisit, että asiaa tutkittaisiin tarkemmin.
 
Ensimmäistä yritettiin kaksi vuotta. Clomifen-lääkitys oli välillä ja välillä ei. Se ei oikein toiminut kohdallani. Toinen raskaus alkoi sitten puoli vuotta synnytyksen jälkeen täysin yllätyksenä ensimmäisestä kierrosta. Ihana ja onnellinen yllätys. Yhtään keskenmenoa ei ollut aikaisemmin ja nyt sitten kolmatta kun ollaan yritetty, niin jo kaksi keskenmenoa takana. :unsure:

Saat varmasti lähetteen, kun sanot, ettei ovulaatio tapahdu säännöllisesti ja toivoisit, että asiaa tutkittaisiin tarkemmin.
okei, eli toivoa on mutta tosiaan saattaa vaan mennä pidempään... jep luulis ainakin mutta katotaan sitten
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Ensimmäistä yritettiin kaksi vuotta. Clomifen-lääkitys oli välillä ja välillä ei. Se ei oikein toiminut kohdallani. Toinen raskaus alkoi sitten puoli vuotta synnytyksen jälkeen täysin yllätyksenä ensimmäisestä kierrosta. Ihana ja onnellinen yllätys. Yhtään keskenmenoa ei ollut aikaisemmin ja nyt sitten kolmatta kun ollaan yritetty, niin jo kaksi keskenmenoa takana. :unsure:

Saat varmasti lähetteen, kun sanot, ettei ovulaatio tapahdu säännöllisesti ja toivoisit, että asiaa tutkittaisiin tarkemmin.
Onko sulla muita oireita muuta kuin se et munasarjat rakkulaiset? esim. ylipainoo,kierrot pitkiä, liika karvoitusta?
 
okei, eli toivoa on mutta tosiaan saattaa vaan mennä pidempään... jep luulis ainakin mutta katotaan
Onko sulla muita oireita muuta kuin se et munasarjat rakkulaiset? esim. ylipainoo,kierrot pitkiä, liika karvoitusta?
Kierrot pitkiä, ei aina ovulaatiota. Lievää liikakarvoitusta. Ylipainoa ei ole, painoa saisi olla enemmänkin.
 
Kierrot pitkiä, ei aina ovulaatiota. Lievää liikakarvoitusta. Ylipainoa ei ole, painoa saisi olla enemmänkin.
Okei, mulla lisäks aknea ja bmi on lievän ylipainon kohdalla mutta oon muutenkin vaan 151,5cm pitkä et ei oo oikein hyvä mittari tuo.. sit tietty nuo kierrot pidemmän puoleisia.. antaa toivoa tosiaan et kohtalontoverit on saanu lapsia vaik mennytkin aikaa..
 
No oli pakko tehdä jo tänään toinen testi, kun niitä testejä kerran oli ja aavistus oli vahvistunut...

Kyllä, täten voin julistaa viidennen raskauteni alkaneeksi. Dpo 10 ja niin hailura viiva, etten saanut sitä kuvaan. Ehkä se kuivuttuaan näkyisi kuvassakin. Mutta siinä se viiva taas on. Olen tehnyt samalla testillä ja testierällä 6 selvää negaa, eilisen epäselvän tuloksen ja nyt siinä on todella hailakka viiva, joten en epäile tulosta.

Sarkasmi herää mussa sen verran, että huomaan ajattelevani, että kestäisipä edes tämän työmatkan verran. Olisi helpotus säästyä menkoilta työmatkan aikana, jos ei muuta :D

Tähän mennessä raskaudet alkaneet: yk1, yk1, yk2 (heti kaavinnan jälkeen ei tärpännyt, vaikka emme ehkäisseet), yk2 (mies kipeänä oviksen tienoilla ensimmäisessä kierrossa), yk1. Millä ne raskaudet saisi jatkumaankin?!
 
No oli pakko tehdä jo tänään toinen testi, kun niitä testejä kerran oli ja aavistus oli vahvistunut...

Kyllä, täten voin julistaa viidennen raskauteni alkaneeksi. Dpo 10 ja niin hailura viiva, etten saanut sitä kuvaan. Ehkä se kuivuttuaan näkyisi kuvassakin. Mutta siinä se viiva taas on. Olen tehnyt samalla testillä ja testierällä 6 selvää negaa, eilisen epäselvän tuloksen ja nyt siinä on todella hailakka viiva, joten en epäile tulosta.

Sarkasmi herää mussa sen verran, että huomaan ajattelevani, että kestäisipä edes tämän työmatkan verran. Olisi helpotus säästyä menkoilta työmatkan aikana, jos ei muuta :D

Tähän mennessä raskaudet alkaneet: yk1, yk1, yk2 (heti kaavinnan jälkeen ei tärpännyt, vaikka emme ehkäisseet), yk2 (mies kipeänä oviksen tienoilla ensimmäisessä kierrossa), yk1. Millä ne raskaudet saisi jatkumaankin?!
IHANAA, ONNEA!! :love::love: Viivalle vahvistumisia ja toivotaan että tällä kertaa nappaisi oikein tiukasti kiinni! :):)

Muoks // Jos saat kuvaan myöhemmin, niin laita tulemaan. :rolleyes: Sain itsekin tänään dpo 9 hailuraisen haamun Pregcheckillä, mutta epäilen vahvasti että se ei taaskaan ole sitä mitä toivoisi sen olevan. :( Livenä näkyy, mutta kuvassa ei juurikaan erotu.
 
Viimeksi muokattu:
Voi ihanaa! Onnea viivoista Minttumar ja KevätTähti! Voi kun nyt pysyisi pikkuinen matkassa. Toivon sitä teille molemmille niin kovasti!
Omaa napaa sen verran, että eilen nousi iltapäivästä pientä lämpöä ja paleli. Joku hormooneista johtuva juttu kenties. Nyt Dpo 6.
 
Tuossa ois kuva, jos joku haluaa tihrustaa, koska selvä se ei ole ;)

http://www.aijaa.com/KMJByI

Toivottavasti sulla minttumar tärppäsi! Aikaistahan vielä on! En myöskään ole tällä testillä ennen plussannut, joten ei tietoa miten hyvin näyttää. Viivat ovat ainakin leveämpiä kuin niissä testeissä joilla aiemmin plussasin, ja tykkäsin enemmän niistä ohuista viivoista. Olivat jotenkin selkeämpiä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Tuossa ois kuva, jos joku haluaa tihrustaa, koska selvä se ei ole ;)

http://www.aijaa.com/KMJByI

Toivottavasti sulla minttumar tärppäisi! Aikaistahan vielä on! En myöskään ole tällä testillä ennen plussannut, joten ei tietoa miten hyvin näyttää. Viivat ovat ainakin leveämpiä kuin niissä testeissä joilla aiemmin plussasin, ja tykkäsin enemmän niistä ohuista viivoista. Olivat jotenkin selkeämpiä.
Kyllähän tuossa haamulainen näkyy. :love: Minkä merkkisiä testejä nuo muuten on?

Omanapa Mie sain pregcheckillä 2h rakossa olleesta virtsasta tällaisen: http://aijaa.com/uSoJqR Kuvasta ei juuri tosiaankaan erotu, enkä tiiä onko väriäkään viivassa livenä. Ylempi ovistesti, joka oli edellisten päivien ovistesteihin verrattuna tummunut huomattavasti, mutta siitäpä nyt ei varmaan mitään voi päätellä.
 
KevätTähti Toivotaan että pääset! Olishan tuo jo korkea aikakin teidän saada pysyvä plussa tikkuun. :) Kokeilin huvikseni raskauslaskuria (jos nyt siis haamu lähtisi vahvistumaan, jota kovasti epäilen), niin miulla olisi la menkkojen mukaan 18.3 ja oviksen mukaan 21.3.
 
Onnea haamulaisista minttumar ja kevättähti! Nyt kaikki peukut pystyyn, että vahvistuisivat! :love:

Omaa napaa... Ei kyllä mitään raskausoireita, nyt dpo8 ja pakko sitä silti pari PC:ta on hakea tänään ja toivoa kaikki sormet ja varpaat ristissä, että jollakin ihmeen kaupalla niihin toinen vaalea viiva ilmestyisi :rolleyes:
Meinasitko milloin testailla? :) Täällä peukut pystyssä testaamiselle! (y)
 
Täällä edelleen lämpö koholla, noin 37 astetta. Mites Vauveli vanhalla? Onko tullut oireita?
Tänään dpo6. Eilen illalla ja tänään aamulla paperiin tuli ohuen ohuita veriviiruja. Voi olla että on joku haavauma kun mulla on sellaisia välillä. Hinkkasin kyllä millin tarkasti paperilla ulkosynnyttimet eikä mitään tullut. Paperilla kokeilin varovasti vähän matkaa sisältä ja sieltä tuli. Sairasta tää alkaa olemaan tällainen vahtaus.

Eilen illalla selkeä turvotus mahassa. Mutta voi johtua ruoastakin. Myös valkkaria tuli. Nää kaikki oireet tulee ennen menkkoja ja tänään iso ärsytys, joten pms-oireita taitaa olla. Taas kiristää oikeasta nivusesta, oli pari päivää poissa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar

Yhteistyössä