No, missä se matujen raiskausaalto viipyy?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aloittaja ei ole ihan täysissä järjissään. Elää jossain kuplassa, jossa näkee vain ja ainoastaan ne asiat, joita itse pitää totuutena.
Kannattaisi ap avata ne silmät tähän todellisuuteen, eikä hihitellä omille sairaille mielikuvilleen. Kukaan järkevä ihminen ei tee tuollaista aloitusta kuin ap, ja vielä hykertele päälle, että muiden pitäisi hävetä. Häpeä itse, kun et ole ajan hermolla etkä ota asioista selvää.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Näinkin yksinkertainen asia on kovin vaikea ymmärtää joillekkin.
Se ongelma ei katoa, vaikka sen kuinka kieltäisi.

Meillä on nyt tämä ongelma ja Ruotsissa se on jo riistäytynyt käsistä. Olen itse henk. koht. sitämieltä, että tuollaiset joukkoahdistelijat pitäisi saattaa heti vastuuseen vähän isommalla sakinhivutuksella. Ei muuta, kun jätkiltä housut nilkkoihin, kumihanskat käteen ja kourimaan vähän isommalla porukalla, kuin mikä heillä on mukanaan.
 
vierailija
vierailija
Luuleks te saatana että ne heti kaikki tulee ilmi lukekaa ja itkekää syksymmällä
Ei tule ilmi, koska poliisi ja media vaikenevat ja moni ei tee edes ilmoitusta ahdisteluista ja raiskauksista.

Naapurimaa näyttää meille esimerkkiä siitä, mitä kohti ollaan menossa:

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/ruotsalaisfestivaalilla-kymmenia-ilmoituksia-ahdistelusta-nuorin-uhreista-12-vuotias/5973082
 
vierailija
Rauhallinen kesä ollut, mitään ahdisteluja tai raiskauksia ei ole tapahtunut.
Niin on.
Mus ei ole ahdistellu tsi raisksnnu ketään niin ei muitakaan ole raiskattu.
Mun paikkskunnalla asuu ykdi maahanmuuttajaperhe ja ne on kylän maskotteja. Ei kenelläkään muullakaan ole ongelmia uusien tulokkaiden kanssa:).
Pelkkiä mv lehden trolleja sellaiset väitteet.
 
vierailija
Niin on.
Mus ei ole ahdistellu tsi raisksnnu ketään niin ei muitakaan ole raiskattu.
Mun paikkskunnalla asuu ykdi maahanmuuttajaperhe ja ne on kylän maskotteja. Ei kenelläkään muullakaan ole ongelmia uusien tulokkaiden kanssa:).
Pelkkiä mv lehden trolleja sellaiset väitteet.
Näin on. Koska minä en ole ollut työttömänä viimeiseen 18 vuoteen, niin ei kukaan muukaan ole voinut olla. Pelkkää trollausta väittää Suomessa olevan paljon työttömiä, joten kaikki tuet voidaan lopettaa ja saadaan Suomi sillä nousuun.
 
vierailija
Seksuaalirikosten määrä on noussut alkuvuoden aikana merkittävästi verrattuna viime vuoteen.

Valtakunnallisesti poliisille ilmoitettiin tammi–maaliskuussa 838 seksuaalirikoksesta. Määrä on 94 suurempia kuin vuosi sitten vastaavana aikana.

– Seksuaalirikosten määrän nousua selittää pitkälti seksuaalisten ahdisteluiden määrän lisääntyminen, poliisiylijohtaja Seppo Kolehmainen sanoo.

Seksuaalinen ahdistelu tuli rikosnimikkeenä lakiin syksyllä 2014.

Kaikkiaan poliisin tietoon tuli 132 seksuaalista ahdistelua. Määrä on 88 tekoa enemmän kuin edellisen vuoden tammi–maaliskuussa.

Voimakkaimmin seksuaalisten ahdisteluiden määrä on noussut Helsingin, Länsi-Uudenmaan ja Sisä-Suomen poliisilaitosten alueilla.

Pelkästään Helsingissä seksuaalisia ahdisteluja kirjattiin alkuvuonna 46 kappaletta.

Raiskauksia tapahtui alkuvuonna 248. Määrä vastaa suunnilleen edellisvuoden tasoa.

Niissä seksuaalirikoksissa, joissa rikoksesta epäilty on poliisin tiedossa, ulkomaan kansalaisten tekemiksi epäiltyjen rikosten määrä nousi 55:llä.

Seksuaalisissa ahdisteluissa 34 tapauksessa tekijäksi epäillään ulkomaan kansalaista. Vuosi sitten vastaavaan aikaan ulkomaalaisia epäiltyjä oli seitsemän.

Ulkomaan kansalaisten tekemiksi epäiltyjä raiskauksia oli alkuvuonna 49 eli yhdeksän enemmän kuin vuotta aiemmin.
 
vierailija
Hyvä, että edes jotkut (julkkikset) uskaltavat vastustaa matujen mukanaan tuomia törkeyksiä. Ihme, että media on antanut palstatilaa näiden lausunnoille.
Media on antanut palstatilaa varmaankin siksi, kun tuo ei tapahtunut Suomessa, ja kyseessä on muusikko. Jos täällä olisi vastaavanlainen raiskaus matujen toimesta tehty, niin oltaisiin ihan hyshys.
 
vierailija
"Raiskausilmoituksia on ollut tänä vuonna 115, mikä on 45 tapausta enemmän kuin vuosi aikaisemmin. Seksuaalisia ahdisteluja kirjattiin tilastoihin 71, siinä missä luku oli vuosi sitten 18.

Ulkomaalaisten epäiltyjen osuus kaikista seksuaalirikosilmoituksista oli tammi–kesäkuun aikana 43,9 prosenttia. Vuoden takainen luku oli 24 prosenttia."

http://yle.fi/uutiset/seksuaalirikoksia_ilmoitettiin_alkuvuonna_helsingissa_selvasti_aiempaa_enemman__poliisi_taustalla_julkinen_keskustelu/9052308
 

Yhteistyössä