Jaksaisitko tällä ruokavaliolla päivän?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pitääkö sun aina ylikorostaa kaikki? Tuo on loukkaavaa.
Ketä kommenttini loukkaa? Niitä, jotka eivät halua myöntää, että anoreksia kolkuttelee ovella?

Kuvan nainen ei ainakaan loukkannu, hän toimii nykyisin aktiivisesti syömishäiriöiden torjumiseksi.

Jos AP puhuu totta ja päivärutiiniin kuuluu 10 kilometrin juoksulenkki, pitäisi hänen päivittäin saada vähintään 480 kcal (juoksuvauhtisen 10 km lenkin aiheuttama lisäkulutus alle 45-kiloiselle) + 1080 kcal (perusaineenvaihdunta 45-kiloiselle) = 1560 kcal. Aika tuhti ja rasvainen saa lounaskeitto olla, jotta lähellekään tuota lukemaa päästäisiin.

vierailija
Ketä kommenttini loukkaa? Niitä, jotka eivät halua myöntää, että anoreksia kolkuttelee ovella?

Kuvan nainen ei ainakaan loukkannu, hän toimii nykyisin aktiivisesti syömishäiriöiden torjumiseksi.

Jos AP puhuu totta ja päivärutiiniin kuuluu 10 kilometrin juoksulenkki, pitäisi hänen päivittäin saada vähintään 480 kcal (juoksuvauhtisen 10 km lenkin aiheuttama lisäkulutus alle 45-kiloiselle) + 1080 kcal (perusaineenvaihdunta 45-kiloiselle) = 1560 kcal. Aika tuhti ja rasvainen saa lounaskeitto olla, jotta lähellekään tuota lukemaa päästäisiin.
Olet empatiakyvytön mulkku ja se kuva oli mauton. Ei sellaisia tarvitse postailla kenellekään, ei edes niille joilla se anoreksia oikeasti on.

Tiedätkö, sulle ehkä sopii hiilarittomuus, mutta varsinkin liikkuva ihminen tarvitsee hiilihydraatteja. Aivotkin tarvitsevat hiilihydraatteja. Hiilarihommaa ei tarvitse vetää överiksi vaan niiden laatu pidetään hyvänä ja niiden kulutus sopeutetaan omaan energiantarpeeseen. Tiesitkö muuten, että kilpirauhasvaivat ovat yleisiä vähähiilihydraattista dieettiä pidempään noudattaneilla?
Minun aivot eivät tarvitse liiallisia hiilareita, ne väsyvät ja pää sumenee. Liikkuva minäkin olen, mutta ihan keskiaktiivinen korkeintaan, en mikään himoliikkuja. Eli minun aivot tarvitsevat rasvaa, hiilareita ei niinkään.

vierailija
Minun aivot eivät tarvitse liiallisia hiilareita, ne väsyvät ja pää sumenee. Liikkuva minäkin olen, mutta ihan keskiaktiivinen korkeintaan, en mikään himoliikkuja. Eli minun aivot tarvitsevat rasvaa, hiilareita ei niinkään.
Joo olet selvästi löytänyt ruokavalion jonka koet sinulle sopivaksi, mutta ethän tyrkytä sitä muille, kun monille Se ei ole kestävä ratkaisu. Itse olen nälkäinen ja voimaton,jos en saa riittävästi hiilihydraatteja.

vierailija
Hiilarit on kuin huonot piilarit. On olo niillä sumea ja laiska, ei silloin ulkonakaan aurinko paista. Viljalla se porsaskin lihoo, hankkii itselleen monta sataa kiloo. Syö mieluummin proteiiniä, saat siitä elämääsi spiidiä.

Yhteistyössä