Jaksaisitko tällä ruokavaliolla päivän?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aamupala: kahvi mustana, puuro tai voileipä + lasi vettä

Lounas: työpaikan ruokalassa. Joko keitto tai vastaava.

Päivällinen: Rahka ja banaani

Iltapala: kofeiinitonta teetä, ruisleipä ja pieni purkki maustamatonta jukurttia.

Työpäivän jälkeen menen joko 10 kilsan lenkille tai salille.

vierailija
itse syön:
päivällä: neljä palaa leipää voilla, kinkulla ja juustolla, munakas (4 munaa), tomaattia, vettä tai pepsi maxia, kreikkalainen jogurtti hillolla.
illalla: sama tai munakkaan sijaan 2-3 kanankoipea.
käyn 2-3 krt salilla, muutoin liikunnat jää kotitöihin. :)

Joku "minulla on 200 grammaa ylimääräistä" askeettitoimistoneiti avautuu. Yksikään mies tai ruumiiltaan ja mieleltään terve nainen ei tuolla pitkään pärjää.

Kofeiiniton tee ja pieni purkki maustamatonta jugurttia riittää!

vierailija
Aamupala: kahvi mustana, puuro tai voileipä + lasi vettä

Lounas: työpaikan ruokalassa. Joko keitto tai vastaava.

Päivällinen: Rahka ja banaani

Iltapala: kofeiinitonta teetä, ruisleipä ja pieni purkki maustamatonta jukurttia.

Työpäivän jälkeen menen joko 10 kilsan lenkille tai salille.
Kyllä yhden päivän, mutta en pitempää aikaa. Minulla ei vain askel nouse jos syön noin vähän.

En mä kyllä hirmusti enempää syö. Lounaana mulla on usein tyyliä rahka ja banaani ja sit illalla kiskon ton aapeen lounaan.

Mutta lisänä useimmiten kuitenkin vielä jotain. Jotain rasvaista ja vähemmän terveellistä. Niinko vaikka kunnon pala juustoa ja pari kuivattua viikunaa. Taikourallinen maapähkinöitä. Tai suklaata.

vierailija
Päivä tai viikko menisi kärsien, mutta pitempään en jaksaisi Jos aamupuuron jättäisi pois, niin pärjäisi paremmin, sillä pelkkä puuro vain lisää nälkää. Iltapalana puuro menisi paremmin, koska nukun niin sikeästi, ettei nälkä haittaisi.

vierailija
Joku "minulla on 200 grammaa ylimääräistä" askeettitoimistoneiti avautuu. Yksikään mies tai ruumiiltaan ja mieleltään terve nainen ei tuolla pitkään pärjää.

Kofeiiniton tee ja pieni purkki maustamatonta jugurttia riittää!
Noilla safkoilla ei tuohon (kuvan) kuntoon pääse vaikka koko elämänsä söisi vain tuon verran.

Jaksaisin hyvin, mutta en haluaisi syödä noita asioita.

vierailija
En kuolisi ja saisin nuo hommat hoidettua, mutta aika pahalta tuntuisi ja seuraavan päivän saisi olla saikulla migreenikohtauksen takia.

Tuolla treenimäärällä tarvitset enemmän ja jos kyse on juoksulenkistä tuo 10km, niin tarvitset kyllä kaikki hiilarit, mitä tuossa on (kun joku niistä hiilareista älähti). Tuo on ihan hyvä ruokamäärä lyhyehkölle naisihmiselle, joka haluaa laihtua liikkumatta. Jos liikkuu, tarvitsee enemmän ihan että jaksaa sen treenin loppuun.

Minä syön paljon hiilareita, koska myös liikun paljon. Aerobista kuntoilua harrastavat tarvitsevat niitä. Muuten ei yksinkertaisesti jaksa, vaan on voimaton ja vetelä olo.
Katsoin sen 30 päivän ihmiskoe -dokkarin pari viikkoa sitten Subilta. Se tyyppi on joku himourheilija, karppaajakin. Se tyyppi alkoi vetää lautasmallin mukaista sapuskaa. Ekan päivän se jaksoi olla pirteä ja sitten lässähti. Se mies keräsi muistaakseni 6 kg lisäpainoa ja valitteli, ettei ole aikoihin ollut niin väsynyt. Veriarvotkin romahtivat ja verenpaine nousi huimasti.
Kokeilisitpa itse omakohtaisesti 30 päivän ihmiskoetta, että mitenkä sulla lähtis menemään, tulisiko vieläkin enemmän virtaa. Olisi meinaan tosi kiva tietää, miten kävisi. (y)

vierailija
Katsoin sen 30 päivän ihmiskoe -dokkarin pari viikkoa sitten Subilta. Se tyyppi on joku himourheilija, karppaajakin. Se tyyppi alkoi vetää lautasmallin mukaista sapuskaa. Ekan päivän se jaksoi olla pirteä ja sitten lässähti. Se mies keräsi muistaakseni 6 kg lisäpainoa ja valitteli, ettei ole aikoihin ollut niin väsynyt. Veriarvotkin romahtivat ja verenpaine nousi huimasti.
Kokeilisitpa itse omakohtaisesti 30 päivän ihmiskoetta, että mitenkä sulla lähtis menemään, tulisiko vieläkin enemmän virtaa. Olisi meinaan tosi kiva tietää, miten kävisi. (y)
Tyyppi on selvästikin syönyt ihan liikaa, jos paino on noussut.

vierailija
Tiedätkö, sulle ehkä sopii hiilarittomuus, mutta varsinkin liikkuva ihminen tarvitsee hiilihydraatteja. Aivotkin tarvitsevat hiilihydraatteja. Hiilarihommaa ei tarvitse vetää överiksi vaan niiden laatu pidetään hyvänä ja niiden kulutus sopeutetaan omaan energiantarpeeseen. Tiesitkö muuten, että kilpirauhasvaivat ovat yleisiä vähähiilihydraattista dieettiä pidempään noudattaneilla?

Yhteistyössä