Ei näköjäänOisko kettään täälä?
Äläppä vielä sanoEi näköjään
...vahan aikaa viela, pitas olla jo nukkumassa mutta nyt jain tohon koukkuun...kohta tassuttelen kun aamu kuitenki kuikuilee jo likella ja puuhapaiva edessaOnhan täällä vielä väkeä hereillä
Aamu tosiaan taitaa kuikulla jo turhan lähellä . Vaan taitaa vettä tulla koko viikonlopun, joten menee muutenkin sisähommissa pyörimiseksi. Sitähän voisi vaikka suursiivouksen pistää pystyyn ....vahan aikaa viela, pitas olla jo nukkumassa mutta nyt jain tohon koukkuun...kohta tassuttelen kun aamu kuitenki kuikuilee jo likella ja puuhapaiva edessa
Mitas Kyopsis ?
Uuuh...joo, todellakin, mm. sita taalla tiedossa taman viikkoisen tiimoilta, kiesus sentaan...mutta vaikka satais kuinka ja paljon, niin pakko sinne uloskin on menna ...mulla on tassa jaanyt pomppimiset hiukan vahille niin pitaa korjata tilannettaAamu tosiaan taitaa kuikulla jo turhan lähellä . Vaan taitaa vettä tulla koko viikonlopun, joten menee muutenkin sisähommissa pyörimiseksi. Sitähän voisi vaikka suursiivouksen pistää pystyyn .
Täällä ainakin tulee vettä niin maan perkuleesti, että tuolla olisi tosiaan kelpo ilma pomppimiselle tai jopa melkein uimiselle .Uuuh...joo, todellakin, mm. sita taalla tiedossa taman viikkoisen tiimoilta, kiesus sentaan...mutta vaikka satais kuinka ja paljon, niin pakko sinne uloskin on menna ...mulla on tassa jaanyt pomppimiset hiukan vahille niin pitaa korjata tilannetta
Muista pyyhkiä kuolaSusan Sarandon.
Leffa loppui just.
Ihana.
Juu, yritän...Muista pyyhkiä kuola
Mikä leffa se oli?Susan Sarandon.
Leffa loppui just.
Ihana.
Päämies.Mikä leffa se oli?
Mäkin herään ainakin joka toinen yö kukonlaulun aikaan.Päivää, mä olen vanhentunut. Vapaalla ei enää nukuta myöhään vaikka valvon myöhään.
Tänään heräsin 5.30 eikä uni tullut enää.
Mulle ei riitä 6h unet. Menee pari tuntia niin pitää mennä nukkuu kun väsy iskee. N. 9h on hyvä.Mäkin herään ainakin joka toinen yö kukonlaulun aikaan.
Mulla noin kahdeksan tunnin keskytymättömät unet ovat okei. Sit jos nukkuu pätkissä, tuntuu ettei mikään riitä.Mulle ei riitä 6h unet. Menee pari tuntia niin pitää mennä nukkuu kun väsy iskee. N. 9h on hyvä.