Aloitan roskaruokalakon, lähteekö muita mukaan?

En ala, mutta onnea muille koitokseen (y)

Kesä on vähän niin kuin roskaruuan kulta-aikaa. Kun on niin paljon menoa ja reissaa paljon, tulee väkisin ahmittua mitä vain, millä mahan saa täyteen. Talvella voi helposti olla useammankin kuukauden ilman.
 
vierailija
Taikinaan tuli munia, tuorejuustoa ja psylliumia.
Olen vhh:lla hyvän olon vuoksi. Välillä toki repsahdan joihinkin kiellettyihin ruokiin. :oops: Mutta se olo, minkä siitä saan, muistuttaa hyvin pian palaamaan ruotuun.
Ok. Mielenkiinnosta kysyin. Niin me ollaan kaikki erilaisia, ite en pystyis olee ja tarviin hiilareita aktiiviurheilun takia. Nopeita hiilareita en silti suosi mäkään. Noita vois mielenkiinnosta kokeilla.
 
vierailija
Missä muodossa syöt nopeita hiilareita?
Itse olen aktiiviliikkuja, mutta en aktiiviurheilija.
Ei kun nimenomaan pyrin välttelemään niitä nopeita hiilareita :D Paitsi palautusjuomassa on maltodekstriiniä, että keho aloittai palautumisen välittömästä treenin jälkeen. Miten sä jaksat liikkua ja miten palautuminen onnistuu tosi vähäisellä hiilarimäärällä? Vai mitenkä raskasta/kevyttä liikuntaa teet?
 
Ei kun nimenomaan pyrin välttelemään niitä nopeita hiilareita :D Paitsi palautusjuomassa on maltodekstriiniä, että keho aloittai palautumisen välittömästä treenin jälkeen. Miten sä jaksat liikkua ja miten palautuminen onnistuu tosi vähäisellä hiilarimäärällä? Vai mitenkä raskasta/kevyttä liikuntaa teet?
Työ on fyysisesti raskasta. Sen lisäksi käyn koirien kanssa reipasvauhtisia kävelylenkkejä. Hyvin olen jaksanut, kunhan muistan juoda vichyä, tai kivennäisvettä. Jos juon pelkkää vettä, olo menee veteläksi.
 
vierailija
Ei kun nimenomaan pyrin välttelemään niitä nopeita hiilareita :D Paitsi palautusjuomassa on maltodekstriiniä, että keho aloittai palautumisen välittömästä treenin jälkeen. Miten sä jaksat liikkua ja miten palautuminen onnistuu tosi vähäisellä hiilarimäärällä? Vai mitenkä raskasta/kevyttä liikuntaa teet?
"Varokaa maltoa!", kertoi muuan, joka menetti suolensa. Kukaan ei häntä ollut varoittanut...:
""Foods containing maltodextrin may contain traces of amino acids, including glutamic acid as a manufacturing by-product. The amino acids traces would be too small to have any dietary significance."
Luomumaito toimii paremmin siinä, olen kuullut, jopa se rasvaisempi:)
 
vierailija
Mie luen light-tuotteet roskaksi eli mulle ei niitä.
No sitten olet oikeilla jäljillä:)
Pottumuusijauheet epäilyttää, olisko niissä maltodekstriiniä... Prodepatukat tulivat syyniin vähän niinku "jälkijunassa" vasta sen jäökeen, kun muuntogeenisiä aineksia yleensäkin alettiin selvittää. Evirahan tutki alkuun vain rasvaisia tuotteita... No, kasvirasvan sekaan voi laittaa mitävaan, jos ei ole eritelty. Onhan törkeää... Ollut jo kauan, huomasin toisaalla kauan sitten, kun satuin connyn kans samalle pulinapalstalle... ja sit myöhemmin selvis, --kaikkea en älynnyt ottaa talteen vielä silloin, mut toisen otin, kun huomasin asiayhteyden...
Hyviä annoksia sulla, paitsi et en yleensä halua arvostella ketään;-)
Spaghettia saa kesäkurpitsastakin, kun vetelee sen pituussuunnassa suikaleiksi. Se on Heikkilän keittokirjassa, hirmuhelppo, ja kirjassa "Syön hyvin siksi laihdun" kesäkurpitsa luetaan "hitaisiin" hiilareihin.
 

Yhteistyössä