The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Huomenta.
Olis vaan pitäny jäädä eile röhnää sohvalle, nyt on sitten niin kurja fiilis. Ei siksi et olis sihistä johtuvaa kun en ees ottanu reissussa mitään vaan siitä et nyt on vaan ikävä....omassa olossa on turvallista kun ei tarvi nähdä käsikädes kulkevii ihmisii ym. Ja kaikki ns.heilat joita joskus tapaillu mut ei seurusteltu niin neki akkautunut....mulla ei vaan pysy matkassa ketään:cry:
 
Huomenta.
Olis vaan pitäny jäädä eile röhnää sohvalle, nyt on sitten niin kurja fiilis. Ei siksi et olis sihistä johtuvaa kun en ees ottanu reissussa mitään vaan siitä et nyt on vaan ikävä....omassa olossa on turvallista kun ei tarvi nähdä käsikädes kulkevii ihmisii ym. Ja kaikki ns.heilat joita joskus tapaillu mut ei seurusteltu niin neki akkautunut....mulla ei vaan pysy matkassa ketään:cry:
Laihana lohtuna halaan sua, vaikka se nyt ei tunnu niin missään...
 
Päivää reissuBitch :)

No, mites on Mc Ruttunaaman road trip sujunut ?
Kiitos loistavasti. Yhtenä päivänä ropsautti vähän vettä niskaan, muuten kaikki hyvin. Oli aika hienoa ylittää silta Ruotsista Tanskaan.

Toi ukkokulta on semmonen, että se puhuu itselleen kavereita vaikka katukivistä joten paljon ollaan tutustuttu uusiin ihmisiin
 
Kiitos loistavasti. Yhtenä päivänä ropsautti vähän vettä niskaan, muuten kaikki hyvin. Oli aika hienoa ylittää silta Ruotsista Tanskaan.

Toi ukkokulta on semmonen, että se puhuu itselleen kavereita vaikka katukivistä joten paljon ollaan tutustuttu uusiin ihmisiin
Wauuy..mä voin helposti kuvitella sen Juutinrauman ylityksen :)...teille on siihen saumaan natsahtanu hyvät kelit :)

Ja ihanaa, kun eloon tulee uusia katukivi...ihmisiä *peukuttaa* :D...Nauttikaa irtiotostanne, maisemista ja toisistanne ( joo - meni siirapiksi, yöks) :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Huomenta :coffee: Pari kertaa otin lääkettä, mutta taas elämä voittaa. Odotin kyllä rajumpaa migreenikohtausta tän työsavotan lopettajaisiksi, mutta hyvä näin :D Ehtii tänään vielä tolloilla jotain muuta.
Krutin pyörä on varmasti upea ja peukkua sille, vaikka tajuankin moottoripyöristä yhtä paljon kuin siat marmorista.
 
Näin isoo itkua ei hetkeen ole tullu, ei lopu ollenkaan. Mä vaan haluun soittaa sille ja sanoo et on ikävä...haluun meidät...:cry:
...ei susta pikkuinen oikein soittajaksi ole nyt*halaan*...mutta voisithan sä vaikka kirjeen hänelle kirjoittaa...laitat siihen ikävääsi ylös, se vois helpottaa kun ikään kuin ääneen sanoo tunteitaan...Lähetät jos lähetät.
 
Yinksu
Soitan tai en, kirjotan tai en niin ei se mitään enää muuta...vaikka kuinka haluis ja mä niin kovin haluisin mutta kun ei sitä tuu tapahtumaan.Parempi vaan erakoitua takasin.
 
Soitan tai en, kirjotan tai en niin ei se mitään enää muuta...vaikka kuinka haluis ja mä niin kovin haluisin mutta kun ei sitä tuu tapahtumaan.Parempi vaan erakoitua takasin.
Niin...ei se välttämättä mitään muuta..tai sitten muuttaa, mistä tiiät mimmosessa tilanteessa hän on ja mitä nyt ajattelee..

Mutta toi vois helpottaa sua ja sun oloa. Kun käsittelet tunteitas konkreettisesti...pidä päiväkirjaa, kirjota sinne kaipauksesi, suru ja pettymys, vihakin.

Erakkous ei ole ratkaisu mihinkään. Se on vain - mun mielestä - hirveen helppo pakokeino kun ei mukamas uskalla katsoa elämää silmiin. Siinä vain menettää entisestään. Isoja, hienojakin asioita.
 
Kävinpäs lenkillä. Aluksi 12 minsaa niin lujaa kuin pääsin ja sit metsään katsomaan joko niitä kantarelleja olisi. Vaan pah! Huipuksi "eksyin" ja tupsahdin pöpelikköön missä oli haapaa ja pajua ja puhisten kömmin niiden alta ja päältä ja välistä ja tupsahdin pusikosta tiellä naapurin ihmettelevien silmien eteen... Varmaan luuli mua vähitnään karhuksi kun kuunteli lähestymistäni.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä