Ensimmäinen ivf icsi-tekniikalla. Kp2 aloitan Menopur-pistoksilla. Vaikka kuinka "tiesin" että varmasti ei ole tärpännyt inssillä kun ei ollut mikään mahtava ennustekaan (itse laskeskeltiin että n.6-7% mahis), niin vähän sitä ehti toiveet väkisinkin kohota ja ottaa aika koville kuitenkin.marrasmai: Harmitus! Minkälainen hoitokierto sulla olis alkamassa..?
Just vähän aikaa sitten törmäsin myös tähän, ja kävinkin ostamassa magnesiumia ja B12:ta. Toivottavasti niistä olis apua, otan niitä illalla ja aamulla macaa, vehnänalkioöljyä ja foolihappoa. Pitää varmaan kohta hankkia sellanen lääkeannostelija kaikille pillereilleenemmankuin9kk.blogspot.com
Tuolla oli hyviä vinkkejä jos vitamiineista yms haluaa enemmän tietoa miten ja mihin vaikuttaa. Ja muistakaa että miehenkin kannattaa niitä syödä.
Toiveet ehtivät kohota väkisinkin joka kerralla, kun kokeillaan jotain uutta.. oli ennusteet minkälaisia tahansa, niin se negatiivinen tulos on aina silti yhtä mälsä Toisaalta toivoa myöskin on niin kauan, kun jotain uutta on kokeiltavissa. Toivottavasti se teidän onni piilis sielläEnsimmäinen ivf icsi-tekniikalla. Kp2 aloitan Menopur-pistoksilla. Vaikka kuinka "tiesin" että varmasti ei ole tärpännyt inssillä kun ei ollut mikään mahtava ennustekaan (itse laskeskeltiin että n.6-7% mahis), niin vähän sitä ehti toiveet väkisinkin kohota ja ottaa aika koville kuitenkin.
Mulla sama nyt tässä kierrossa. Ei kuivaa kautta ole ollu. Nyt menossa dpo5 ja eilen oli niin paha olo ja mahaa tykytti tasasesti tuolla kohdun seuduilla (ihan kun hentoja haamupotkuja) ihan alhaalla ja karmee huimauskohtauskin tuli sohvalla istuessa. Valkkaria ihan jäi paperiin tosissaankin paljon, sellasta kosteusvoidemaista. Yökötti ja eto. Illalla töistä tullessa tuntu pientä menkkajomookin tai sitä se muistutti.. Tänään nyt sitten ei juuri mitään vielä tunnu..Onnea plussanneet <3
Muiden möläytykset lapsiasioista Mua jotenkin kovasti harmittaa se, että oma äitini sanoi alkuvuodesta mulle kovin arvostelevaan sävyyn, että ei kannata toista hommata, kun tuo esikoinen on noin vaativa tapaus. Etten pärjäisi kahden kanssa. Olis tehny mieli nipata nokkaan omaa äitiä. Ehkä se on sitten kuitenkin jokaisen oma asia, nuo lapset nimittäin, eikä muilla siihen paljon sanomista pitäisi olla.
OMANAPA.. Täällä ovulaatiosta to tai pe 7vrk. Ovistesti näytti plussaa 11.5. illalla, mutta kunnon vatsanvihlonnat oli pe 13.5. niin en nyt tiedä tarkalleen mikä päivä on siis menossa, mutta sinne päin. Esikoisesta alkion kiinnittyminen toi mulle kuumepiikin ja kohtuun "elohiiren" dpo5 alkaen, mutta nyt on kovin hiljaista Pieniä muljahduksia on ollut istuessa, mutta pistän ilmavaivojen piikkiin. Ainut outo vaiva, on märkä olo. Yleensä ovulaatio aloittaa kuivan kauden, tässä kierrossa kosteustasapaino ei ole menny hiekkapaperin puolelle
Selkee plussa!!!!!!Aamun testihetki näytti vähän kummallisen mutta punaisen viivan. Voikohan tuohon luottaa? Hipsin kyllä juuri suihkussa käyneen miehen luo kylppäriin, liekö siitä tikku ottanut itseensä?
http://aijaa.com/EYS6We