Nainen tuli raskaaksi takapuolen kautta – lääkäri vahvisti mahdolliseksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihmiset ovat voineet loogisesti päätellä, että nainen ei voi tulla raskaaksi harrastaessaan peppuseksiä. Tämä myytti on nyt kuitenkin murrettu kun urologi Brian Steixner on paljastanut hoitaneensa naispotilasta, joka oli tullut raskaaksi harrastettuaan anaaliseksiä.

Lääkärit ovat joutuneet kumoamaan ajatuksen, että nainen ei voisi tulla raskaaksi harrastettuaan peppuseksiä. Urologi Brian Steixner on kertonut Mirror-lehden mukaan toimintahäiriöstä, joka koskettaa noin yhtä naista 50.000 ihmistä kohden, ja voi tehdä naisen raskaaksi myös peräsuolen kautta.

Monisuolellisessa toimintahäiriössä naisen virtsaputki, emätin ja peräsuoli ovat yhteydessä toisiinsa pienen reiän vuoksi. Steixner sai potilaakseen naisen, joka kuului tähän pieneen ryhmään ja tuli raskaaksi siemennesteen kulkeuduttua peräsuolesta kohtuun.
 
vierailija
Onhan noita tapauksia ollut myos niin, etta sielta taaemmalta aukolta tavaraa valuu ulos, ja sielta simppa on eksynyt sinne etummaiseen aukkoon. Ei siis tarvitse edes reikia valiseiniin tullakseen raskaaksi anaaliseksista.
 
vierailijapom
USAlaisten tutkimusten mukaan noin kolmasosa naisista harrastaa anaaliseksiä. Ja nämä luvut ovat kiintoisia: 65% viime kerralla vaginaseksiä harrastaneistä sai orgasmin, suuseksiä saaneistä 81% mutta anaaliin saaneista 94% pääsi huipulle...

http://www.marieclaire.com/sex-love/a5489/rise-in-anal-sex-statistics/
Kyllä niin juu. Varmaan heillä on vaan tarve korostaa miten kovaa menee kun tuollaiseen suostuvat.
 
vierailija
Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.

Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.

Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.

Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.

Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan.
 

Yhteistyössä