- lallaspyy vaanjoo, oon huomannu saman
- lallaspyy vaanjoo, oon huomannu saman
Väri, raidat, leikkaus, permanentti, ripset ja kulmat?Perkele, en enää ikinä mee parturiin
Tänpäivänen reissu maksoi mulle 569 euroo kaikkine kuluineen
Joo ja mä ymmärrän sen, että tiukka tilanne tarkastetaankin.Nekin tuo kuitenkin sellaisen oman kivan säväyksensä peliin.
...kylla tohon settiin taitaa kuulua viela mukaan bikinivahauskinVäri, raidat, leikkaus, permanentti, ripset ja kulmat?
No joo, tänään oli vähän pitkähköjä tarkistuksia.Joo ja mä ymmärrän sen, että tiukka tilanne tarkastetaankin.
Mut jos siinä kestää siinä määrin, että välissä ehtii röökille niin mitä siinä ollaan kattovinaan? Kyl tuomarilla tarttee olla säännöt sillai hanskassa, että näkee tarvitsemansa vähän vikkelämminkin.
Tohon hintaan pitää kyllä saada nuitten lisäksi vielä back, crack&sack, geelikynnet ja nenäkarvojen siistintä. Ainaski.Väri, raidat, leikkaus, permanentti, ripset ja kulmat?
..uuu..ja pedikyyri seka jalkapohjien hieronta ja kantapaiden raspaus, varvaskynsien kiillotus ja pottusiin joku kiva blinbling- timangiTohon hintaan pitää kyllä saada nuitten lisäksi vielä back, crack&sack, geelikynnet ja nenäkarvojen siistintä. Ainaski.
Mun bikineitä ei vahata!...kylla tohon settiin taitaa kuulua viela mukaan bikinivahauskin
Juu kesäkuntoon koko meitsöri..uuu..ja pedikyyri seka jalkapohjien hieronta ja kantapaiden raspaus, varvaskynsien kiillotus ja pottusiin joku kiva blinbling- timangi
Mä tuen nuorta yrittäjää, tyttären kaveri valmistui kampaajaksi ja perusti yrityksen. On pyörinyt meillä eskari-ikäisestä asti, joten mä saan kampaamopalveluista äitialennuksenMulla maksaa parturissa käynti jotain 24-26e, riippuen missä käy. Värit oon laittanut kotona, tosin nyt en meinaa hetkeen värjätä eikä hetkeen tarvitse käydä leikkauttamassakaan kun kasvatan niitä.
No eipa tietenkaan...toisaalta luonnollisuuskin on valttiaMun bikineitä ei vahata!
Hei. Kisat on Venäjällä. Vie aikansa kelata se vhs-kasetti just oikeaan kohtaan.Joo ja mä ymmärrän sen, että tiukka tilanne tarkastetaankin.
Mut jos siinä kestää siinä määrin, että välissä ehtii röökille niin mitä siinä ollaan kattovinaan? Kyl tuomarilla tarttee olla säännöt sillai hanskassa, että näkee tarvitsemansa vähän vikkelämminkin.
Joojoo, helpotetaan samalla Majurin liikkumista kylilla, kun rollaattorimummut antavat tieta pysahtyessaan nappaamaan hurmioituneena ylimaaraisista pumppulyonneista nitroa kielen alle ja illodiililla purskuttelemaan suutansa ja kukatietaa...saattaa ne tukisukkiksetkin vauhdissa vilahtaa mummuveskaanJuu kesäkuntoon koko meitsöri
Kivahan se on välillä kokeilla jotain erilaistaMä tuen nuorta yrittäjää, tyttären kaveri valmistui kampaajaksi ja perusti yrityksen. On pyörinyt meillä eskari-ikäisestä asti, joten mä saan kampaamopalveluista äitialennuksen
On hyvä tekemään ja osaa ehdottaa jos ajattelee että jokin sopisi. Viimeksi hiukan epäröin kun sanoi että laitetaanko punaisen lisäksi pinkkejä ja oransseja raitoja, mutta ei ne ollutkaan semmosia shokkiraitoja vaan teki punaisesta tosi kivan vivahteikkaan
Ropotti leikaa tarkastiPitääkin välttaa parturiin menoa Keravalla.
Ittellä maksoi viimeksi 15E, mut kun kolmen ja yhdeksän millin terällä vedetään niin eihän siinä montaa minuuttia mene.
..eli jonoa pukkaaJa saihan majuri jo naapurintädiltä pulliakin
Olin hänelle kouluaikana mallina kun piti tehdä fantasiakampaus ja -meikki.Piti laittaa oikein fb-profiilikuvaksi se sinivihreä irokeesi, olin hyvän matkaa yli 2-metrinen kun puolimetriset hiukset sojotti kohti taivastaKivahan se on välillä kokeilla jotain erilaista
Mut mistäs Majurin sit tunnistais kun mies olis kaikin puolin kommee ja kesäkunnossa, eikä olis edes huitomiskeppiä?Joojoo, helpotetaan samalla Majurin liikkumista kylilla, kun rollaattorimummut antavat tieta pysahtyessaan nappaamaan hurmioituneena ylimaaraisista pumppulyonneista nitroa kielen alle ja illodiililla purskuttelemaan suutansa ja kukatietaa...saattaa ne tukisukkiksetkin vauhdissa vilahtaa mummuveskaan
Majurin huitomiskeppi saa lomailla hyvan tovin
Paheksuvasta ilmeestä.Mut mistäs Majurin sit tunnistais kun mies olis kaikin puolin kommee ja kesäkunnossa, eikä olis edes huitomiskeppiä?
Eihän kukaan Majuriksi tunnistaisi. Clark Gableksi luulisivat.
Tuollaiset on kivoja kokemuksiaOlin hänelle kouluaikana mallina kun piti tehdä fantasiakampaus ja -meikki.Piti laittaa oikein fb-profiilikuvaksi se sinivihreä irokeesi, olin hyvän matkaa yli 2-metrinen kun puolimetriset hiukset sojotti kohti taivasta
Ha? Majurihan on kuin Clark Gable...ja kylla miehen tunnistaa viimeistaa melko lahikontaktissa.Mut mistäs Majurin sit tunnistais kun mies olis kaikin puolin kommee ja kesäkunnossa, eikä olis edes huitomiskeppiä?
Eihän kukaan Majuriksi tunnistaisi. Clark Gableksi luulisivat.