vierailija
esikoinen 18v, toinen 19v ja kolmas 25v. Nyt olen 35. kaikki samalle isälle ja yhdessä ollaan yhä. Enempää ei tule.
Oh, onnea vaan! Jääkö tämä nyt viimeiseksi vai onko suunnitteilla hankkia oikein kunnon suurperheSama tyyppi joo ja olen tosiaan vielä 27v, eli jos nyt kivasti menee niin yksi syntyy kun olen 28v.
Kyllä tämä saa vikaksi jäädä, silloinkin on jo aika suuri perhe kasassaOh, onnea vaan! Jääkö tämä nyt viimeiseksi vai onko suunnitteilla hankkia oikein kunnon suurperhe
Totta, neljä lasta on jo aika suuri perhe. Suurperheiksi jotenkin mieltää kuitenkin vasta sellaisia perheitä, joissa lapsiluku on vaikka 6 tai enemmän. Anyways, tsemppiä teidän perheelle. Minusta yhdessä lapsessa on jo ihan riittävästi työtäKyllä tämä saa vikaksi jäädä, silloinkin on jo aika suuri perhe kasassa
Onnea oikein paljonSama tyyppi joo ja olen tosiaan vielä 27v, eli jos nyt kivasti menee niin yksi syntyy kun olen 28v.
Onko kaikilla sama isä?24, 25, 27, 28, 35, 40
huh huh siinä on roiskittu menemään.24, 25, 27, 28, 35, 40
Ai tää on ihan yleistäkin :O Siis että pidemmästä ikäerosta tulee ihmisille mieleen, että mies on vaihtunut välissä... meillä ikäeroa lapsilla vajaat 5v ja kerran hämmennyin ihan sikana, kun yksi ihminen ihmetteli kesken tavallisen keskustelun, että eikö esikoinen ole koskaan yötä isällään... öööööö, siis mitä? :'DOnko kaikilla sama isä?
Minulla vain kaksi lasta joilla ikäeroa 7vuotta. Ei tosin ihan noin pitkä tuo ikäero ole omasta halusta mutta näin siinä vaan kävi. Ja isä on molemmilla sama, vaikka moni toisin luulee..
kaikilla on sama isäOnko kaikilla sama isä?
Minulla vain kaksi lasta joilla ikäeroa 7vuotta. Ei tosin ihan noin pitkä tuo ikäero ole omasta halusta mutta näin siinä vaan kävi. Ja isä on molemmilla sama, vaikka moni toisin luulee..
Samaa ihmettelin. Eihän nykyään juuri kukaan tee lapsia ennen 30v.Voih miten nuorina plussalaiset saaneet lapsia. Missä kaikki +30-vuotiaina äidiksi tulleet on? Trendihän on tehdä lapset nykyään vanhempina.
Miten niin ei tee? Keskiarvo 30 tulee siitä että löytyy 20-vuotiasta sekä 40-vuotiasta ensisynnyttäjää myös, ei kaikki tee esikoista 28,5-vuotiaana. Viimeksi gallupissa tuntui olevan iäkkäitä ensisynnyttäjiä enemmän. Kiva näin päin.Samaa ihmettelin. Eihän nykyään juuri kukaan tee lapsia ennen 30v.