G: Minkä ikäisenä sait lapsesi?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija äiti
Pin, palstailin joskus esikoiseni ollessa pienempi ja olet sinänsä tuttu kasvo. En tiennyt, että sinulla on jo kolme pientä. :) Onnea! .. Minulla on neljä pientä jotka olen saanut 1. 22-vuotiaana, 2. 26-vuotiaana, 3. Täytettyäni 28, 4.täytettyäni 29... Lapsiahan mun ei pitänyt enää tehdä täytettyäni 25 mutta toisin kävi. :heart: Pian täytän 30 joten enempää en "uuteen ikärajaani" kerkeä :D

Pin
Pin, palstailin joskus esikoiseni ollessa pienempi ja olet sinänsä tuttu kasvo. En tiennyt, että sinulla on jo kolme pientä. :) Onnea! .. Minulla on neljä pientä jotka olen saanut 1. 22-vuotiaana, 2. 26-vuotiaana, 3. Täytettyäni 28, 4.täytettyäni 29... Lapsiahan mun ei pitänyt enää tehdä täytettyäni 25 mutta toisin kävi. :heart: Pian täytän 30 joten enempää en "uuteen ikärajaani" kerkeä :D
Juu täällä edelleen, harmillisen hiljaista vaan nykyään. Oikeastaan tuonne kuuluisi vielä sulkuihin (26), mutta ajattelin jotenkin, että tässä kysyttiin nimenomaan biologisia. :)
Kiitos ja onnea itsellesi, ihana lapsimäärä! :)

Pin
En ole ahkera palstailija mutta sekoitanko sinut johonkin toiseen kun muistelin että pidit blogia kun asuitte amerikassa? Oliko sulla silloin kaksi lasta? Joista toinen vielä valvotti kovasti. Joskus muistaakseni kommentoinkin blogiisi kun meillä samaa vaivaa tuon valvottamisen suhteen. Oletko sen jälkeen saanut siis vielä yhden lapsen? :)
Sama tyyppi joo ja olen tosiaan vielä 27v, eli jos nyt kivasti menee niin yksi syntyy kun olen 28v. ;)

• Tykkää
Reactions: vierailijatartar

Yhteistyössä