Mää luin että päiväKAKKAPÄIVÄKAHVIAIKA TAAS
Tämä selittäisi paljon lapsen käytöstä. Nyt odotellaan lähetettä lasten neurologille.Hopeatoffeelle halaus
Just onkin kupillinen menossaPÄIVÄKAHVIAIKA TAAS
Ostaa simaajos tekis reissun pitkäripaseen ja ostas putelin kuohuvaa
Haasteellista teillä, jaksamista ja tsemppiä.Tämä selittäisi paljon lapsen käytöstä. Nyt odotellaan lähetettä lasten neurologille.
Jos on herkkä, niin elämä on vaikeaa ja itsensä siedättäminen ärsykkeille on pitkä prokkis. Lapsi ei kestä melua eli ihan kiva olla koulussa
Itseä jos miettii, niin ärsyttäviä asioita ovat hankaavat ja kiristävät vaatteet, outo ruoka, hajut, melu erityisesti, aurinko...
kaupan sima on pahaa eikä kotikutoinenkaan ole hääppöstäOstaa simaa
Ei ole aamua, on vain päiväAamun eka kahvi kohta
Kiitos. Onneksi meillä on kiva ja asiallinen koulupsykologi. Ekaa kertaa sain asialle nimen. Tämähän meillä on ollut vauvasta asti. Selittää rauhattomuuden vauvana ja suurimman osan lapsen raivokohtauksista. Muksu kiihtyy nollasta sataan alle sekunnin eli toivottavasti saamme apuja harjoitella sietokyvyn kasvatusta.Haasteellista teillä, jaksamista ja tsemppiä.
Ahakaupan sima on pahaa eikä kotikutoinenkaan ole hääppöstä
Mulla on aamu,päivä,ilta ja yöEi ole aamua, on vain päivä
Hyvä kun saa asialle viimein nimen ja koulussa on hyvä psykologi,toivottavasti saatte tarvittavaa tukea ja apua. Varmaan myös netistä löytyy myös lisätietoja ja ehkä harjoituksia miten sietokykyä voi kasvattaa.Kiitos. Onneksi meillä on kiva ja asiallinen koulupsykologi. Ekaa kertaa sain asialle nimen. Tämähän meillä on ollut vauvasta asti. Selittää rauhattomuuden vauvana ja suurimman osan lapsen raivokohtauksista. Muksu kiihtyy nollasta sataan alle sekunnin eli toivottavasti saamme apuja harjoitella sietokyvyn kasvatusta.
Täällä sataa vettä, kuulemma koko päivänPÄIVÄÄ ketjuun.
Ihan just ja kohta starttaa kansanvaunu kohti Päijät-Hämettä. Vaarana on, että illan mittaan joutuu heittämään talviturkin.
Täytyy käydä lukemassa, kiitosOman katon alla blogissa on muuten yliherkästä lapsesta juttuja,jos hopeatoffee haluaa lukea
Mä ostin 2. Toinen mulle ja toinen kavereille.jos tekis reissun pitkäripaseen ja ostas putelin kuohuvaa
Hidastaelamaa.fi on myös juttua.Täytyy käydä lukemassa, kiitos