Tammikuun tähtöset 2017

Onpa kiva kun plussaneita lisää :)

Mä tein just nyt eli illalla digin ja viikot täsmäisi, kuvassa eilinen PC ja viiva vahvistumaan päin. Testi tehty siis dpo17.
http://aijaa.com/wNQNT3

Digi näytti 2-3vk ja oviksesta laskettuna olisi nyt rv4+4 (y)

Töppönen, jospa viiva vahvistuisi kun odotat pari päivää ja testaan aamusta uudestaan. PC testit todettu hyviksi ja halvoiksi :)
Kunnon leffaviivat sulla! Hyvältä vaikuttaa :giggle:
 
Minäkin tein eilen illalla digin, joka näytti 2-3 :)
Oviksesta laskettuna tänään 4+1, menkoista 4+3.
Huomenna kuopuksen neuvolla, ja ajattelin samalla ehkä jo varailla itsellekin aikaa. Aiemmissa raskauksissa olen soitellut vasta noin rv7+, mutta nyt ehkä jo näinkin pian kun käynti on
 
Minäkin tein eilen illalla digin, joka näytti 2-3 :)
Oviksesta laskettuna tänään 4+1, menkoista 4+3.
Huomenna kuopuksen neuvolla, ja ajattelin samalla ehkä jo varailla itsellekin aikaa. Aiemmissa raskauksissa olen soitellut vasta noin rv7+, mutta nyt ehkä jo näinkin pian kun käynti on
Jahas, joskos sitä samaan aikaan oltais synnyttelemässä sitten vuodenvaihteessa? ..kun tuo sama kaupunkikin on kyseessä ;)
Mä soittelin tosiaan labralähetettä itselle niin antoi ekan neuvola ja ultra ajan samalla kun on kuulemma ajat tiukoilla, jotta suosittelen soittelemaan että ei kovin pitkälle mene. Tosin, sähän vissii pääset töissä ekaan kuvaan? :)
 
Jahas, joskos sitä samaan aikaan oltais synnyttelemässä sitten vuodenvaihteessa? ..kun tuo sama kaupunkikin on kyseessä ;)
Mä soittelin tosiaan labralähetettä itselle niin antoi ekan neuvola ja ultra ajan samalla kun on kuulemma ajat tiukoilla, jotta suosittelen soittelemaan että ei kovin pitkälle mene. Tosin, sähän vissii pääset töissä ekaan kuvaan? :)
Saitko ar uä ajan neuvolaan? Mille viikolle? Oon nyt vähän ollut ulalla, mikä täällä on meininki niiden alun lääkärineuvoloiden kanssa :D

Edit. Kirjoitusvirheet :D
 
Viimeksi muokattu:
Saitko ar uä ajan neuvolaan? Mille viikolle? Oon nyt vähän ollut ulalla, mikä täällä on meininki niiden alun lääkärineuvoloiden kanssa :D

Edit. Kirjoitusvirheet :D
Kasiviikolle sain ajan ja kuulemma rv8-9 tehdään nykysin. 24.5 olis mulla, sillon neuvolan mukaan viikkoja 8+4. On muuttunut sitten viime raskauden, sillon pääsi ekaan ultraan jo viikolla 6. :D
 
Mä soittelin eilen noita aikoja ja sain tonne toukokuun lopulle, rv 8+5, jollen nyt ihan väärin muista.
Meillä on ihana neuvolan täti, joka on ollut jo esikoisen aikana ja sitten myös kuopuksen.

Eilinen päivä alkoi oksennuksella, mutta jatkui onneksi sitten paremmin.

Kahvista vissiin tarttee luopua, koska jostain syystä sen haju ottaa heti vastaan.

Mutta nyt mä taidan suunnata nukkumaan. :)

Susanna & Pähkinä 4+5
 
Samanlainen viiva tuli kuin eilenkin :unsure:
Hailakaltahan noi viivat näyttää. Voisikohan sulla olla muuten vain matalat hcg arvot tässä raskaudessa. Mäkin testasin tänä aamuna pc tikulla ja tosi vahva ja tumma viiva tuli, mitä ei ole aiemmin vielä tullut. Mutta nämä on tosiaan niin yksilöllisiä juttuja. Sinuna kävisin varmuuden vuoksi verikokeissa tarkistuttamassa nuo hcg arvot, niin saat mielenrauhan sen suhteen. Tsemppiä! :)
 
Hailakaltahan noi viivat näyttää. Voisikohan sulla olla muuten vain matalat hcg arvot tässä raskaudessa. Mäkin testasin tänä aamuna pc tikulla ja tosi vahva ja tumma viiva tuli, mitä ei ole aiemmin vielä tullut. Mutta nämä on tosiaan niin yksilöllisiä juttuja. Sinuna kävisin varmuuden vuoksi verikokeissa tarkistuttamassa nuo hcg arvot, niin saat mielenrauhan sen suhteen. Tsemppiä! :)
Ajattelin odotella viikonlopun yli tuleeko mitään vuotoa ja sitten soitella neuvolaan? Terveyskeskukseen? Ja selittää tilanteen.

Vähän jo noussut sieltä pahimmasta olosta ja alkanut suuntaamaan katseita uuteen yritykseen.
 
Siinä jonon jatkona ylimmäisenä. Aika saman vahvuisia kaikki viivat :unsure:

Haalistuukohan se pois vasta kun vuoto alkaa? Ikävää tämmönen. En tiiä pitäiskö tässä nyt olla viikonloppu sillä mielellä, että raskaana kunnes vuoto alkaa vai heittää jo pyyhe kehään.
 
K
Siinä jonon jatkona ylimmäisenä. Aika saman vahvuisia kaikki viivat :unsure:

Haalistuukohan se pois vasta kun vuoto alkaa? Ikävää tämmönen. En tiiä pitäiskö tässä nyt olla viikonloppu sillä mielellä, että raskaana kunnes vuoto alkaa vai heittää jo pyyhe kehään.
Testi voi näyttää haaleaa plussaa vielä noin 4 viikkoakin keskenmenon jälkeen. Esimerkiksi sairaalassa keskenmenojen\keskeytysten kontrolli hcg:t katsotaan vasta noin 5 viikon kuluttua...
 
Kasiviikolle sain ajan ja kuulemma rv8-9 tehdään nykysin. 24.5 olis mulla, sillon neuvolan mukaan viikkoja 8+4. On muuttunut sitten viime raskauden, sillon pääsi ekaan ultraan jo viikolla 6. :D
Okeii :) minä työssäni noita neuvolakortteja usein plärään ja oon ollut katsovinani et täälläkin usein nt on nykyään eka ultra! Mut ehkä se on kuntakohtaista? Hyvä vain, jos pääsee :)
 
Siinä jonon jatkona ylimmäisenä. Aika saman vahvuisia kaikki viivat :unsure:

Haalistuukohan se pois vasta kun vuoto alkaa? Ikävää tämmönen. En tiiä pitäiskö tässä nyt olla viikonloppu sillä mielellä, että raskaana kunnes vuoto alkaa vai heittää jo pyyhe kehään.
Nyt on paha mennä sanomaan mun kokemuksella yhtään mitään, mutta vielä en sinuna heittäisi pyyhettä kehään. Niin kauan kuin ei vuotoja ole tai kipuja, sekä niitä raskausoireitakin jos sulla on, ei kannata menettää toivoa. Ikävää kuitenkin tommonen epävarmuus ja ihan varmasti itsekin tossa tilanteessa olisin huolissaan. Ahdistava tilanne, mutta uskon, että tilanteesi selviää ihan varmasti ja voi ollakin turhaa huolta. Voisit tietenkin vielä digitestillä testata, mutta kaikista selkeinhän olisi ne verikokeet. Pääsisitköhän jo tänään niihin, niin ei tarvitsisi viikonloppua kärvistellä epätietoisuudessa?
 
Digi "ei raskaana" ja valkkari on jo vaaleanpunaista :(

No jonkun sen täytyy niihinkin muutamiin prosentteihin kuulua joiden raskaus ei pääty niin onnellisesti. Jospa se tietäisi teille muille parempaa onnea :love:

Perästä tullaan!
 
Töppönen_, voi ei. Kaikki kääntyy vielä paremmaksi, voimia ja jakamisia. ❤

Ajateltiin miehen kanssa, että kertoiltas raskaudesta viimeistään sen jälkeen, kun saadaan ne ensimmäiset ultrakuvat, tosin pohdittiin, että lähetettäisiin kuoressa ne kuvat, mutta katsoo nyt.

Jollei anoppi arvaa ennen sitä. Mennään huomenna syömään anoppilaan ja nyt pitäs keksiä joku syy, miksen viiniä ota.
Ja sama sunnuntaina, kun mennään siskon luokse syömään, tosin siellä ei viiniä niinkään juoda, lähinnä juustot ja muut.

Susanna#1 & Pähkinä 4+5
 

Yhteistyössä