The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Pöh, mun lonkka naksuu. Joko musta tuli vanha?

Oiskohan täällä säpinää tänään? Aattelin omistaa illan palstailulle ja muuten vain istumiselle, kun vihdoinkin pääsin istumaan. Töissä oli kamala kiire ja hommat on ihan rästissä. Tein tänään torstain tehtäviä :D Mutta ei oo varaa palkata lisää henkilökuntaa, niin näin mennään. Sain muuten 20 e tippiä totovoittajalta :eek:
Kovin on hiljaista... kukaan enää viitti tulla kun mä oon täällä:oops:
 
En minäkään kirjoja osta. Ei niit vaan voi heitteillekään jättää. Ainaskaan hyviä.
Muttakun ei kaikilla ole nuin mahtavaa ohikulkumatkalla olevaa kirjastoa missa on tommoset poistolaarit! Nih! Kerta!

Ihan epista*murjottaa....pari sekuntia*

Pahksun...hjsaff;...pa..hek..sun tommosta.

Niin :)...pakkohan niita vain on silloin talloin pikkiriikkisesti ostella :). Ja paivaansa ja eloonsa isosti ilahduttaa ja savayttaa ja avartaa.
 
Pöh, mun lonkka naksuu. Joko musta tuli vanha?

Oiskohan täällä säpinää tänään? Aattelin omistaa illan palstailulle ja muuten vain istumiselle, kun vihdoinkin pääsin istumaan. Töissä oli kamala kiire ja hommat on ihan rästissä. Tein tänään torstain tehtäviä :D Mutta ei oo varaa palkata lisää henkilökuntaa, niin näin mennään. Sain muuten 20 e tippiä totovoittajalta :eek:
Onneksi olkoon tipistä.
Mut jos teillä on tänään ollu torstain hommat menossa niin saanko mä maanantaina tulla jättämään viikonlopun lottonumerot?
 
En minäkään kirjoja osta. Ei niit vaan voi heitteillekään jättää. Ainaskaan hyviä.
Käytiin tuolla tädin asunnolla, perikunta sanoi että jokainen saa ottaa mitä haluaa sieltä muistoksi ja loput saa joku firma hakee ja myydä tai kuskata kaatikselle.

Tuli mieleeni että voi ku AaKoo ois täällä, oli nimittäin kirjoja seinällinen ja lisää vintillä laatikoissa.
 
Käytiin tuolla tädin asunnolla, perikunta sanoi että jokainen saa ottaa mitä haluaa sieltä muistoksi ja loput saa joku firma hakee ja myydä tai kuskata kaatikselle.

Tuli mieleeni että voi ku AaKoo ois täällä, oli nimittäin kirjoja seinällinen ja lisää vintillä laatikoissa.
Jos siellä oli sukulaispoikien TexWillereitä, etenkin niit ns. liuska- Texejä, niin mä olen jo matkalla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä