The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt vois sanoo, että paska reissu mutta tulihan tehtyä.

Awws :love:. Vainajan sisko eli mun toinen isotäti oli sanonut äidille, että kyllä nuo Bitchin lapset on niin hyvin kasvatettuja ja ystävällisiä. Tytär oli sanonut, että istu vaan siinä ihan rauhassa, minä voin hakee sinulle syömiset ja kahvit ja jäi mummelin seuraksi istumaan ja rupattelemaan. Mummeli suorastaan liikuttui että tuommonen nuori ihminen hänelle höppänälle juttelee.
 
Tänään kun ainoastaan lorvailen niin olis hiton hyvä päivä töllöttää töllötintä. Vaan tuleeko mulle mitään, TÄH?
Vasta Wallanderin aikaan viittii avata töllöttimen.
Ja puoliltaöin sit alkais neloselta "Menetetty maa".

Paras sohvallalojumistelkkarinkattelupäivä, niin tulee ruudun täydeltä tyhjää.
Paheksun.
 
Yinksu
Tänään kun ainoastaan lorvailen niin olis hiton hyvä päivä töllöttää töllötintä. Vaan tuleeko mulle mitään, TÄH?
Vasta Wallanderin aikaan viittii avata töllöttimen.
Ja puoliltaöin sit alkais neloselta "Menetetty maa".

Paras sohvallalojumistelkkarinkattelupäivä, niin tulee ruudun täydeltä tyhjää.
Paheksun.
Oisit menny ulos. Mä menin ja olin ainaki 5 tuntia ja sain happimyrkytyksen. Nyt nukuttaa mut ei voi mennä nukkuu.
 
Tänään kun ainoastaan lorvailen niin olis hiton hyvä päivä töllöttää töllötintä. Vaan tuleeko mulle mitään, TÄH?
Vasta Wallanderin aikaan viittii avata töllöttimen.
Ja puoliltaöin sit alkais neloselta "Menetetty maa".

Paras sohvallalojumistelkkarinkattelupäivä, niin tulee ruudun täydeltä tyhjää.
Paheksun.
Mikä päivä tänään on?
 
Kirjan ja ruusun päivä, niinko mä päivällä laitoin.
Aiiiivan alyttoman ihana paiva :)

Muttamuttamutta.:barefoot:

Mie en saa ostaa ennaa kirjoja. Yhtakaan. Edes pienta. En.
Niukin naukin saan kirjastosta lainata....siinakin lahtee hirveen herkasti homma lapasista. Kun tuvassa aattelen, etta "..joo, ma haen just tan kirjan vaan.."...niin. "Tuli pari muuttujaa":confused:...eli vinopinollinen.

Mutta ihana paiva. Eika ruusuissakaan mitaan vikaa ole :)
 
Pöh, mun lonkka naksuu. Joko musta tuli vanha?

Oiskohan täällä säpinää tänään? Aattelin omistaa illan palstailulle ja muuten vain istumiselle, kun vihdoinkin pääsin istumaan. Töissä oli kamala kiire ja hommat on ihan rästissä. Tein tänään torstain tehtäviä :D Mutta ei oo varaa palkata lisää henkilökuntaa, niin näin mennään. Sain muuten 20 e tippiä totovoittajalta :eek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä