The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Paska aamu, en nukkunu juri paljon mitään.
Mä olen nyt oikeesti täs miettiny että mitä jos mä en selviä tästä....edellinen vakava juttu oli helpompi kai loppujen lopuksi sitten selvitä koska eron syy oli helpompi käsittää vaikka se oli ihan hirveetä sillon. Nyt vaan latasin niin paljon toiveita tähän mielessäni ja kun yhessä oli niitä suunnitelmia ja juttuja eikä tullu mieleenkään että tässä käy näin...tää ollu kaikille ihan yllätys ja kaikki ollu ihan ihmeissään et syy on ihan typerä.
Mua pelottaa tulevaisuus...oikeasti. En mä halua elää ja olla yksin, tiedän kyllä et nyt ei pitäs näitä miettiä mutta miettiihän niitä väkisinkin. Nyt mä vaan laahustan töihin ja pois ja elämäs ei ole mitään minkä vuoksi jaksais jatkaa...ei mulla ole mitään.
Tiedän et kaikki kypsyy ennemmin tai myöhemmin tähän vinkumiseen mutta mä en tiedä enää mitä mä teen....haluan vaan soittaa ja sanoa sille että eikö voida jatkaa matkaa yhessä...

Ehkä pitäs vaan poistuu täältäkin kun pilaan kaiken valituksillani ja tiedän että moni on jo ihan kypsynyt.
 
Paska aamu, en nukkunu juri paljon mitään.
Mä olen nyt oikeesti täs miettiny että mitä jos mä en selviä tästä....edellinen vakava juttu oli helpompi kai loppujen lopuksi sitten selvitä koska eron syy oli helpompi käsittää vaikka se oli ihan hirveetä sillon. Nyt vaan latasin niin paljon toiveita tähän mielessäni ja kun yhessä oli niitä suunnitelmia ja juttuja eikä tullu mieleenkään että tässä käy näin...tää ollu kaikille ihan yllätys ja kaikki ollu ihan ihmeissään et syy on ihan typerä.
Mua pelottaa tulevaisuus...oikeasti. En mä halua elää ja olla yksin, tiedän kyllä et nyt ei pitäs näitä miettiä mutta miettiihän niitä väkisinkin. Nyt mä vaan laahustan töihin ja pois ja elämäs ei ole mitään minkä vuoksi jaksais jatkaa...ei mulla ole mitään.
Tiedän et kaikki kypsyy ennemmin tai myöhemmin tähän vinkumiseen mutta mä en tiedä enää mitä mä teen....haluan vaan soittaa ja sanoa sille että eikö voida jatkaa matkaa yhessä...

Ehkä pitäs vaan poistuu täältäkin kun pilaan kaiken valituksillani ja tiedän että moni on jo ihan kypsynyt.
Huomenta Tinku. Harmi, ettet nukkunut.
Tuo vaihe voi kestää kuukausia, itsellä ainakin on olleet sellaisia kolmesta kuukaudesta kuuteen kuukauteen. Tuohon auttaa vain aika, usko pois. Mites se eroterapia? Ootko niistä ottanut selvää?
 
Yinksu
Huomenta Tinku. Harmi, ettet nukkunut.
Tuo vaihe voi kestää kuukausia, itsellä ainakin on olleet sellaisia kolmesta kuukaudesta kuuteen kuukauteen. Tuohon auttaa vain aika, usko pois. Mites se eroterapia? Ootko niistä ottanut selvää?
Kyllä mä se ymmärrän et kestää mutta tää on ottanu niin paljon kovemmalle kuin osasin aavistaa,että pelkään ihan oikeesti et murenen tähän suruun lopullisesti.
En ole ottanu selvää ja ei mua oikeen kiinnostakaan.
 
Kyllä mä se ymmärrän et kestää mutta tää on ottanu niin paljon kovemmalle kuin osasin aavistaa,että pelkään ihan oikeesti et murenen tähän suruun lopullisesti.
En ole ottanu selvää ja ei mua oikeen kiinnostakaan.
Kyllä se ottaa voimille ja tuntuu siltä, että henki lähtee. Sulla on kaikki oikeus surra ja olla vihainen. Sulta on viety koko sun hahmottelema yhteinen tulevaisuus, hauskat yhteiset asiat, koti, perhe ja parisuhde, toisen ihmisen läheisyys. Halaus.
 
Nyt mulla näkyy hopeatoffeen uus kuva ja hieno kampaus.(y)
Huomenta Tinkuliini,ikävää ettet saanu nukuttua, halaus. Jaksamista sinne, kyllä täällä jaksetaan viellä kuunella,vuodata vaan. Ei sun tarvii täältä kadota mihinkään.
 
Päivää. Kakut koristeltu, hopeat kiillotettu ja pöytäliinat silitetty.

Saattoväkeä on ehkä parikymmentä, mihin hittoon noi aikoo hukuttaa kaksi täytekakkua, kolme kuivakakkua, sen seitsemää sorttia pikkuleipiä, kolme erilaista salaattia, savulohet, naudanpaistit, karjalanpiirakat yms?
 
Paska aamu, en nukkunu juri paljon mitään.
Mä olen nyt oikeesti täs miettiny että mitä jos mä en selviä tästä....edellinen vakava juttu oli helpompi kai loppujen lopuksi sitten selvitä koska eron syy oli helpompi käsittää vaikka se oli ihan hirveetä sillon. Nyt vaan latasin niin paljon toiveita tähän mielessäni ja kun yhessä oli niitä suunnitelmia ja juttuja eikä tullu mieleenkään että tässä käy näin...tää ollu kaikille ihan yllätys ja kaikki ollu ihan ihmeissään et syy on ihan typerä.
Mua pelottaa tulevaisuus...oikeasti. En mä halua elää ja olla yksin, tiedän kyllä et nyt ei pitäs näitä miettiä mutta miettiihän niitä väkisinkin. Nyt mä vaan laahustan töihin ja pois ja elämäs ei ole mitään minkä vuoksi jaksais jatkaa...ei mulla ole mitään.
Tiedän et kaikki kypsyy ennemmin tai myöhemmin tähän vinkumiseen mutta mä en tiedä enää mitä mä teen....haluan vaan soittaa ja sanoa sille että eikö voida jatkaa matkaa yhessä...

Ehkä pitäs vaan poistuu täältäkin kun pilaan kaiken valituksillani ja tiedän että moni on jo ihan kypsynyt.
Älä ny tinku katoa minnekään. Sulle on hyväksi purkaa pahaa oloa eikä missään nimessä hautoa niitä itseksesi. Jos joku kyllästyy, täällä on varsin helppoa hypätä sun juttujen yli
 
Pikkasen tääläkin sataa lunta, suurin osa hiutaleista ehtii jo sulamaan, ennen kuin tippuu maahan.
 
Aamupalaksi pieni annos siipiä.
En kyllä enään osta kaupasta niitä uunissa paistettavia, friteerammalla tulee niin paljon parempia- kuullostaa hassulta mutta vähempirasvaisempiakin kun ne sulaa friteeraus öljyyn. Kastikkeena siipiveikkojen hot kastike, dippinä kermaviili+sinappia siihen hitunen+suolaa ja tuoretta minttua. Kastike pitää ite tehä seuraavan kerran.
Ai niin se kuva
 
:)

kiskis kippuravarvas,
mitas kuuluu paivaas ystava armas
Joko ulkona olet viipotellut
tai muutoin elosta nautiskellut
Laskenut pilven hattaroita
vai pallistellyt lumihiutaleita noita
Annetaan paivan menna menojaan
ja elaman tehda mukavia taikojaan <3

En oo herannyt ollenkaan tahan paivaan, pikkasen liika aikasin tuli ylosnousemus...mutta aivan oma vika kylla, meni toi Tompan kattominen ihan reisille, kun tuli - se on kylla kumma kun ei voi oikealla ajalla tulla vaan sitten ihan yllattaen paukahetaan paikalle! - Nukku- Ukko ja veti multa filmin poikki noin viis minsaa ennen leffan loppua:confused:...sitten herasin kivasti sohvalta ja kattelin etta mita hittoja, mita on ehtinyt Tompalle tapahtua kun naama aivan eri nakonen...ja kello olikin jo yksi:eek::D

Hiukan tykkas paakkonen huonoa kun tuli se oikee heraaminen mutta - reippaana tyttona vain puuroa massuun ja mustikoita ja appelsiini ja sitruunateeta, johan helpotti! Tirpanan kans kayty parantamassa maailmaa ja syventamassa aiti- tytar - suhdetta ja opittu samalla uusia asioita...nyt sitten pyoritellaan torppaa ja hoidetaan samalla potilasta....se taa rakiskausi on naemma heppeimmillaan.

Ihmetellaan tata paivaa eteenpain :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä