The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Boobabe
Niin...
Mutta mistäpä sen silloin tiesi että tässä käy näin. On mulla vielä muutama päivä mutta en mä niitä nyt sit ota kun niitä on niin vähän et tarvii katsoa jos ne sais liitettyä johonkin. Heinäkuussa kai sit loma.... meijän oli tarkotus lähteä sillon reissuun mut ei me nyt sit mennäkkää. Jotenkin meni lomaltaki pohja kun oli just seki matka tarkotus sit tehdä.
Niin
 
Yinksu
Mutta- mitapas jos lahtisitkin reissuun :)! Oikeesti - lahdet, vaihdat maisemaa ja tuuletat ittees ihan kunnolla :)

Mun mielesta tolle ois just sita tilaisuutta ja se tekis sulle hyvaa. Sa ehdit viela pohjustaa reissua vaikka jonkun kaverin kanssa ja sitten menoksi vaan :)

Ala nyt anna kenenkaan miehen vieda miltaan ansaitulta lomaltasi yhtaan mitaan..
Kaverit nyt on niin eri elämäntilanteessa kun minä että ei ne voi lähteä ja en mä just nyt edes jaksa miettiä mitään reissua. Eikä musta ole yksin reissaamaan.....edelleenkään.
 
Yinksu
..entas velipoikas :)? Vois muuten olla ihan antoisaakin...

Lomaanhan tassa on viela aikaa vaikka kuinka...mutta joo, paiva kerrallaan :)
Ai et se lähtis mun kanssa jonnekin ... Joo ihan varmaan:LOL: Eikä se voi lähtee mihinkään kun on omakin perhe. Ihan tarpeeks saa mua kestää kun oon siellä käyny itkemässä ja olemassa ja kesällä varmaan sit taas suurinpiirtein asun siellä niin et saa ihan yliannostuksen pikkusiskosta.
 
Ai et se lähtis mun kanssa jonnekin ... Joo ihan varmaan:LOL: Eikä se voi lähtee mihinkään kun on omakin perhe. Ihan tarpeeks saa mua kestää kun oon siellä käyny itkemässä ja olemassa ja kesällä varmaan sit taas suurinpiirtein asun siellä niin et saa ihan yliannostuksen pikkusiskosta.
No miksei vois lahtea :)?!

Mieti nyt, sisarukset laittaa tuulemaan ja jalkaa viipottamaan, huttua huumoria kehiin ja itkettavan huonoja juttuja...mun korviin toi kuulostas tosi huikeelta reissulta (mutta ma nyt en sisarussuhteista mitaan tiiakaan vaan elelen tammosessa hattaramaailmassa sen(kin) suhteen...?)..eika sinne nyt asumaan tartte reissuillensa jaada, onhan se veljen perhe siella oottamassa, kun akkuja ladannut isamies tulee kotiin tatisen kanssa :)

Sitapaitti mulla on semmonen fiilis, etta veljes pitaa ihan mieluusti pikkusiskostaan huolta :)....
 
Yinksu
No miksei vois lahtea :)?!

Mieti nyt, sisarukset laittaa tuulemaan ja jalkaa viipottamaan, huttua huumoria kehiin ja itkettavan huonoja juttuja...mun korviin toi kuulostas tosi huikeelta reissulta (mutta ma nyt en sisarussuhteista mitaan tiiakaan vaan elelen tammosessa hattaramaailmassa sen(kin) suhteen...?)..eika sinne nyt asumaan tartte reissuillensa jaada, onhan se veljen perhe siella oottamassa, kun akkuja ladannut isamies tulee kotiin tatisen kanssa :)

Sitapaitti mulla on semmonen fiilis, etta veljes pitaa ihan mieluusti pikkusiskostaan huolta :)....
Romutan sun mielikuvan mut ei meistä nyt saa mitään reissaaja sisarusparia millään...mutta joo vaikkei se sitä suoraan ole sanonu ni kyllä sitäki siskon huono onni harmittaa varsinkin kun tää oli käsittääkseni myös velipojan mieleen mutta sano kyllä et heijän ovet on aina auki et jos siltä tuntuu niin aina saa tulla.
 
syön maksalaatikon suoraan myyntipakkauksesta. :oops:
Eineksillä minäkin täs just nyt menen joten eipä tule paljoa tiskiä.
Tarjolla on taas Makuelamysta a la Moi...:D...eli tiian jo etukateen etta tuo yksi karvapaa sanoo, etta .."..miksi taalla pitaa aina olla mukana parsakaalia??!!"...ja toinen joikaa, etta ..."...miksi, oi miksi taalla on juustoraastetta?!"...ja kolmas vaan huokailee ja pyorittelee silmiaan....
Eka kertaa tein kunnollista stroganoffia, tuli hyvää (y)
Pojalle ei maistunut :confused: muut tykkäs, jopa koiruus. Annoin sillekkin stroganoffia ja perunamuussia, se tykkää perunamuussista? No pääasia että syö.
Alkupalaksi annoin raakaa sisäpaistia puolen nyrkin kokoisen palasen, raakaa lihaa se söis vaikka kuinka paljon. Napuroita se veti aamupalaksi jo.
 
Eka kertaa tein kunnollista stroganoffia, tuli hyvää (y)
Pojalle ei maistunut :confused: muut tykkäs, jopa koiruus. Annoin sillekkin stroganoffia ja perunamuussia, se tykkää perunamuussista? No pääasia että syö.
Alkupalaksi annoin raakaa sisäpaistia puolen nyrkin kokoisen palasen, raakaa lihaa se söis vaikka kuinka paljon. Napuroita se veti aamupalaksi jo.
Mulla yksi neljöstä penskasta ei tykkää stroganovista koska siinä on mauste/suolakurkkua ja se on se mistä ei pidä. Ei kylmänä eikä kuumana.
 
Mulla yksi neljöstä penskasta ei tykkää stroganovista koska siinä on mauste/suolakurkkua ja se on se mistä ei pidä. Ei kylmänä eikä kuumana.
No se se oli sama inhokki pojallekkin mutta emmie nyt suolakurkkua jätä poies jos nyt eka kertaa tein oikeaa stroganoffia. Iltapala kohtsiltään niin siinä sitten varmaan menee enempi että tuskin nälkään kuitenkaan menehtyy ennen aamupalaa :D
 
Romutan sun mielikuvan mut ei meistä nyt saa mitään reissaaja sisarusparia millään...mutta joo vaikkei se sitä suoraan ole sanonu ni kyllä sitäki siskon huono onni harmittaa varsinkin kun tää oli käsittääkseni myös velipojan mieleen mutta sano kyllä et heijän ovet on aina auki et jos siltä tuntuu niin aina saa tulla.
No niin eli sulla on siella velimies kohdillaan kuten tiesinkin :)..sinne sitten ainakin osaa lomasta viettamaan.
 
Eka kertaa tein kunnollista stroganoffia, tuli hyvää (y)
Pojalle ei maistunut :confused: muut tykkäs, jopa koiruus. Annoin sillekkin stroganoffia ja perunamuussia, se tykkää perunamuussista? No pääasia että syö.
Alkupalaksi annoin raakaa sisäpaistia puolen nyrkin kokoisen palasen, raakaa lihaa se söis vaikka kuinka paljon. Napuroita se veti aamupalaksi jo.
Ma en oo edes tehnytkaan stroganoffia:notworthy: vaikka mielen ja kielen paalla on pyorinyt :)...eika aina voi todellakaan voittaa noissa kokkailuissaan, meilla ainakin ipanat menevat niin tuurillansa...mutta jos ei kelpaa niin voivoi :)

Hauveli on siella ainakin kiittanyt ja kumartanut, se on hyva se :)
 
Yinksu
No niin eli sulla on siella velimies kohdillaan kuten tiesinkin :)..sinne sitten ainakin osaa lomasta viettamaan.
Kyllä mä kesälomalla siell sit varmaa kulutan aikaani se on sellanen pakopaikka samalla.
Mulla on ihana velipoika vaikka ei me kumpikaan olla sellasia että julistetaan sitä puolin ja toisin. Kyllä mä tiedän että olen sillekin tärkeä vaikka ei se sitä ole sanallisesti sanonu mutta teot kertoo .
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
...tuuutkaaapantaaaaaa!!!! Tuplana!!!

Hpfh.*mokottaa ja juoniii..*

Kaksi kappaletta hilavitkuttimia lepaantyy ihan sujuvasti kotosalla ja raitillarallaajat ovat...no, raitilla rallaamassa.....:D


Jahka kotia nyt jossain vaiheessa erehtyvat reissuillansa, niin....olenkin tuossa oven suussa salamana ja pussata moiskautan molepien poskille ja halaa ruttaan, niin villina veikkaan etta on iltaoopperat samantein kohdillansa ja eivat huomenna ainakaan turaile...:D


:cautious::unsure:

Aiti on ihuna:rolleyes::D
 
...tuuutkaaapantaaaaaa!!!! Tuplana!!!

Hpfh.*mokottaa ja juoniii..*

Kaksi kappaletta hilavitkuttimia lepaantyy ihan sujuvasti kotosalla ja raitillarallaajat ovat...no, raitilla rallaamassa.....:D


Jahka kotia nyt jossain vaiheessa erehtyvat reissuillansa, niin....olenkin tuossa oven suussa salamana ja pussata moiskautan molepien poskille ja halaa ruttaan, niin villina veikkaan etta on iltaoopperat samantein kohdillansa ja eivat huomenna ainakaan turaile...:D


:cautious::unsure:

Aiti on ihuna:rolleyes::D
Voipi vaan vellokset alkaa tuumimaan, että "jatkossa ei varmana tulla kotiin ennen kuin äiskä ihanvarmana on jo nukkumassa."
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä