The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
No ei kaikkea tarvitse hävittää. Vaikka printtaat jotkut kuvat ja laitat ne muistojesi laatikkoon.
No ei tietty niin mutta mä katon niitä sitten ja ahdistuu enempi. Ja ne viestit... Ei pitäs lukea niitä mutta silti luen ja sitten sattuu. Ehkä ne viestit voi sit jossain vaiheessa poistaa nyt en ehkä vielä pysty. Ja enhän mä sen numerollakaan enää mitään tee että...
 
Iltapäivää!

Maailman paskin päivä. No ei oikeasti, mutta vittumainen ainakin.
Tyksissä ei ollut yhtäainutta parkkipaikkaa vapaana ja noin kakskyt autoa jonottamassa, nolona parkkeerasin siis inva-paikalle kun sädehoitoon oi aikaa enää neljä minuuttia. :oops:
Nii, ja huipuksi saan ajella sinne vielä seitsemäntoista kertaa saamaan se vartin hoito. Että voi ärsyttää! ÄÄÄÄÄÄÄ! :mad:
 
No ei tietty niin mutta mä katon niitä sitten ja ahdistuu enempi. Ja ne viestit... Ei pitäs lukea niitä mutta silti luen ja sitten sattuu. Ehkä ne viestit voi sit jossain vaiheessa poistaa nyt en ehkä vielä pysty. Ja enhän mä sen numerollakaan enää mitään tee että...
Sussa on selkeästi masokistin vikaa.

Mutta on hyvä surra samantien asiat, helpompi sit myöhemmin elää eteenpäin.
 
No ei tietty niin mutta mä katon niitä sitten ja ahdistuu enempi. Ja ne viestit... Ei pitäs lukea niitä mutta silti luen ja sitten sattuu. Ehkä ne viestit voi sit jossain vaiheessa poistaa nyt en ehkä vielä pysty. Ja enhän mä sen numerollakaan enää mitään tee että...
Mun mielesta toi niin kuin kuuluu tuohon eron tekemiseen ja pisteen laittamiseen. Etta sun ois hyvakin lukee ne viestit ja itkee siina samalla ja kipuilla, lapikayda asiat, koska se tekee tieta sitten sille hyvaksymiselle ja tilanteen ymmartamiselle.

Numeron sa voit toki poistaa, mutta anna niiden viestien olla siella tallessa, siirrat ne vaikka jonnekin arkistoon ettei ne kuitenkaan ole siina liian liki silmille jatkossa hyppaamassa...
 
Iltapäivää!

Maailman paskin päivä. No ei oikeasti, mutta vittumainen ainakin.
Tyksissä ei ollut yhtäainutta parkkipaikkaa vapaana ja noin kakskyt autoa jonottamassa, nolona parkkeerasin siis inva-paikalle kun sädehoitoon oi aikaa enää neljä minuuttia. :oops:
Nii, ja huipuksi saan ajella sinne vielä seitsemäntoista kertaa saamaan se vartin hoito. Että voi ärsyttää! ÄÄÄÄÄÄÄ! :mad:
Halaaruttaan...mutta ohi on moinen koitos :), jee hyva sina!!

Ja seuraavaa kertaa ei viela etes ajatellakaan, koska siina on monta muuta mukavaa paivaa valissa :)
 
Iltapäivää!

Maailman paskin päivä. No ei oikeasti, mutta vittumainen ainakin.
Tyksissä ei ollut yhtäainutta parkkipaikkaa vapaana ja noin kakskyt autoa jonottamassa, nolona parkkeerasin siis inva-paikalle kun sädehoitoon oi aikaa enää neljä minuuttia. :oops:
Nii, ja huipuksi saan ajella sinne vielä seitsemäntoista kertaa saamaan se vartin hoito. Että voi ärsyttää! ÄÄÄÄÄÄÄ! :mad:
Halaus ja jaksamista
 
vierailija


bebi räjätä mut täsä
bebi amuhämärssä
bebi sä et tavri mitän mutta
jos sat suudela mun punsta sutaa

bebi räjätä mut täsä
bebi pulielämäsä
bebi mä en tavri mitän mutta
jos sä sat mut kinni ei o taks paluta
 
Ja se on sitten kyokkikyopeli kaynyt tekemassa taikojaan eli sapuska on muhimassa uunin lammossa :)

Tarjolla on taas Makuelamysta a la Moi...:D...eli tiian jo etukateen etta tuo yksi karvapaa sanoo, etta .."..miksi taalla pitaa aina olla mukana parsakaalia??!!"...ja toinen joikaa, etta ..."...miksi, oi miksi taalla on juustoraastetta?!"...ja kolmas vaan huokailee ja pyorittelee silmiaan....

Ei auta kommentoinnit. Se on ota tai jata, silvuplee vaan*kumartaa ja pokkaa*(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja -tibis
Yinksu
Ei tuohon tarviikaan sanoa mitaan....mies ottaa yhteyksia jos ottaa. Ja sa vastaat jos vastaat.

Antaa sita ennen elaman tehda taikojaan ja parannuksiaan :)
Nii no tuskin se heti ottaa yhteyttä jos ottais ja voi olla että sai mun puheista käsityksen että ei ehkä kannata, mä kun en oikeen osaa olla exien kanssa kaveria sitten jos suhde on loppunu. Ei kaikista ole siihen ja toisista sitten taas on. Toi nyt on sen kaltanen että pystyykin siihen mut mä en taida.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä