The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Taalla on kuulema menossa just tammosta raivolla kimppuun hyokkaavaa rakista. Ja yha edelleen jotain vattatautiakin. Etta tautikirjo on taas kohdillaan(y)

Joo, kiitti, tassa viela oikeesti tiiakaan mita tapahtunee vai tapahtuuko mitaan, kun ei ole kirkossa kuulutettua mutta...kouhottamaan ja voyhottamaan taa nyt kuitenkin laittaa ja kihelmoityttamaan ja hermostuttamaan ja janskapanskattamaan jajajaja...:D eli ihan perushuttumeininkia meikalaiselle!
No joo noita aikamoisia monsteritauteja on liikeenteessä. Onha ihanaa ku sie innostut kovasti :love: :barefoot:
 
No moi :)!

Siellahan on sitten urakalla ollut kevatta ilmassa ja rinnuksissa, kun autokaupatkin on tehty :D!

Mitas sulle/teille :)? Ootte kotiutuneet uuteen taloonne/kotiinne? Tuntuu omalta? Ja mitamita...mita sita luovuttamaan lahtea, kun viela nuori oot, niin hyvin ehdit:oops::barefoot::)...
Joo, vaihdettiin toi mein jenkki pois, vähän pieniruokasempaan, ja ku siinä alko oleen sähkövikoja, nii piti päästä äkkiä eroon :D Ja ennemmin sitte just osti tollasen vähän paremman auton toiseks autoks, ku lasten kanssa kuitenkin ajelee pidempiäkin matkoja, niin turvallisuus ennenkaikkea, ja mahtuuhan sinne sitte rattaat hyvin perään, jos joskus sellanen tilanne tulee eteen, mut sen aika ei oo ihan vielä.

Juu hyvin on kotiuduttu, tarvis alkaa pihaa laittaa kuntoon, nyt ku kuivaa. Kukkasia mennä ostelee ja ja. :love:

Munasolut on uusiutuvia, ois kiva auttaa sellasia, jotka ei ite voi saada lapsia, kun mulla ne todistetusti toimii, eikä se luovuttaminen vaikuta sitte kuitenkaan siihen, etteikö vois ite myöhemmin saada lapsia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Joo, vaihdettiin toi mein jenkki pois, vähän pieniruokasempaan, ja ku siinä alko oleen sähkövikoja, nii piti päästä äkkiä eroon :D Ja ennemmin sitte just osti tollasen vähän paremman auton toiseks autoks, ku lasten kanssa kuitenkin ajelee pidempiäkin matkoja, niin turvallisuus ennenkaikkea, ja mahtuuhan sinne sitte rattaat hyvin perään, jos joskus sellanen tilanne tulee eteen, mut sen aika ei oo ihan vielä.

Juu hyvin on kotiuduttu, tarvis alkaa pihaa laittaa kuntoon, nyt ku kuivaa. Kukkasia mennä ostelee ja ja. :love:

Munasolut on uusiutuvia, ois kiva auttaa sellasia, jotka ei ite voi saada lapsia, kun mulla ne todistetusti toimii, eikä se luovuttaminen vaikuta sitte kuitenkaan siihen, etteikö vois ite myöhemmin saada lapsia :)
Ihan viisautta kylla toi vaihto, kerran rupes isommalti temppuilemaan - tossa ois mennyt ne vahaisemmatkin hermot laittaessa ja rahat. Ja nythan on hyva menna ja reissata ja kuskailla, kun on laatuautoa alla :). Tilavakin viela, niin menee sitten hyvinkin pitemman aikaa ;)..

Omassa talossa ja pihassa on kylla aina jotain tekemista ja aina on joku paikka ihan pain hevon pyllya :D, vaikka on sen ite silloin joskus tussannut... Mutta toi tommonen puuhastelu ja laittaminen yhdessa on vain kivaa, ja joskus ihan itekseenkin...kummasti siina kaiken maailman hapatuskotkotuksetkin lientyy ja lauhtuu...

Toi munasolujen luovuttaminen on kylla niin helmihommaa :). Suurisydaminen olet <3. Ja se ken siihen pystyy, antaa kylla niin suuren avun, ettei taida oikeasti hoksatakaan:love:
 
No joo noita aikamoisia monsteritauteja on liikeenteessä. Onha ihanaa ku sie innostut kovasti :love: :barefoot:
Passi ma kylla taas tan paakkoseni kanssa oon, mutta minkas itelleni teen...mulle ei tommosia puhelunpaikkoja sais tulla ollenkaan, sita paitti ma inhoon muutenkin olla "viisaana" niin missaan kun se ei oo mun paikkaa ollenkaan, saati sitten etta noin yllattaen tullaan ehdottelemaan ja kyselemaan ja vihjailemaan ja....

Tarttikohan mun ollenkaan saada ens yona nukutuksi :D?!
 
Passi ma kylla taas tan paakkoseni kanssa oon, mutta minkas itelleni teen...mulle ei tommosia puhelunpaikkoja sais tulla ollenkaan, sita paitti ma inhoon muutenkin olla "viisaana" niin missaan kun se ei oo mun paikkaa ollenkaan, saati sitten etta noin yllattaen tullaan ehdottelemaan ja kyselemaan ja vihjailemaan ja....

Tarttikohan mun ollenkaan saada ens yona nukutuksi :D?!
Mikähän se Routamisukkaa noin kihelmöittää ja perhostuttaa ja vetää sukkiakin myttyrälle? Hmmmm...

Toi on maailman paras tunne ja toivon sen jatkuvan kohdallasi pitkään.
 
Mikähän se Routamisukkaa noin kihelmöittää ja perhostuttaa ja vetää sukkiakin myttyrälle? Hmmmm...

Toi on maailman paras tunne ja toivon sen jatkuvan kohdallasi pitkään.
Hahaa:D..kuule meikalaisen tuntemuksiin ei paljoa tartte kun oon jo aivan syherollaan ja kompastumassa villasukkiini(y)

Mutta naa tammoset taysin puun takaa tulevat yllaripyllarimomentit on niita hirveimpia, kun - saaplari, mie en tykkaa niin ollenkaan semmoisista ihmisista jotka tekevat tommoset yllatyshyokkaykset salakavalasti ja ehdottelevat suuria ja puhuvat haroja MEIKALAISELLE:confused::alien::barefoot: (tai siis ihania ihmisia ovat ja hyvaa varsin tassa ovat juonimass...ajattelemassa, vissiin:confused:, pirustako nuista tietaa)...ja sitten kun oon tammonen herkasti syttyva, niin.... Etta sinne meni sitten se viimeinenkin kohtuullisen tolkkupaissaan ollut aivosolunpoikanen:D

Ja kun viela nutussa on kiinni toi elli epailevainen ja epavarma, niin onhan mutu-tuntumat kohdillaan, voi poijaat(y)! En osaa enka kykene enka tiia enka mittaan:D
 
Yinksu
Äläs neitokainen hupsi. Tossa ei ole mitään noloa tai säälittävää.

Mut jos ei hae itselleen apua milloin tarvitsee niin se sitten on.
No se täti nyt lupas mulle huomiselle ajan lääkärille epävirallisesti että kun ei voi päivystysaikoja antaa etukäteen mut lupas et ujuttaa mut johonki väliin. En kyllä tiedä mitä siel sit tapahtuu mut käydään nyt. Nytkin on olo että nukkuis pystyyn mutta ei saa mennä et säästää sen yöhön.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ihan viisautta kylla toi vaihto, kerran rupes isommalti temppuilemaan - tossa ois mennyt ne vahaisemmatkin hermot laittaessa ja rahat. Ja nythan on hyva menna ja reissata ja kuskailla, kun on laatuautoa alla :). Tilavakin viela, niin menee sitten hyvinkin pitemman aikaa ;)..

Omassa talossa ja pihassa on kylla aina jotain tekemista ja aina on joku paikka ihan pain hevon pyllya :D, vaikka on sen ite silloin joskus tussannut... Mutta toi tommonen puuhastelu ja laittaminen yhdessa on vain kivaa, ja joskus ihan itekseenkin...kummasti siina kaiken maailman hapatuskotkotuksetkin lientyy ja lauhtuu...

Toi munasolujen luovuttaminen on kylla niin helmihommaa :). Suurisydaminen olet <3. Ja se ken siihen pystyy, antaa kylla niin suuren avun, ettei taida oikeasti hoksatakaan:love:
Juu siinä on kyllä auto pidemmäksikin aikaa. Appiukko on niin vihreä kateudesta, että yritti ostaa sen jo pois :D Ja jankuttaa, että sitte ku teille kuitenki se jenkki jossain vaiheessa taas tulee, niin myytte sitte volvon hälle :D

Juu niinhän siinä on. Eikä tolle pihalle oo juuri mitää hetkees tehtykään. Kalkkia pitäis vähä levittää ku on sammaloitunu koko takapiha, tosin eipähä tarvii nii paljo leikata nurmikkoa, jos jotain positiivista. :)
 
Yinksu
Äläs neitokainen hupsi. Tossa ei ole mitään noloa tai säälittävää.

Mut jos ei hae itselleen apua milloin tarvitsee niin se sitten on.
No se täti nyt lupas mulle huomiselle ajan lääkärille epävirallisesti että kun ei voi päivystysaikoja antaa etukäteen mut lupas et ujuttaa mut johonki väliin. En kyllä tiedä mitä siel sit tapahtuu mut käydään nyt. Nytkin on olo että nukkuis pystyyn mutta ei saa mennä et säästää sen yöhön.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Juu siinä on kyllä auto pidemmäksikin aikaa. Appiukko on niin vihreä kateudesta, että yritti ostaa sen jo pois :D Ja jankuttaa, että sitte ku teille kuitenki se jenkki jossain vaiheessa taas tulee, niin myytte sitte volvon hälle :D

Juu niinhän siinä on. Eikä tolle pihalle oo juuri mitää hetkees tehtykään. Kalkkia pitäis vähä levittää ku on sammaloitunu koko takapiha, tosin eipähä tarvii nii paljo leikata nurmikkoa, jos jotain positiivista. :)
eikö samanlaisia Volvoja ole pilvin pimein myynnissä?
 
No se täti nyt lupas mulle huomiselle ajan lääkärille epävirallisesti että kun ei voi päivystysaikoja antaa etukäteen mut lupas et ujuttaa mut johonki väliin. En kyllä tiedä mitä siel sit tapahtuu mut käydään nyt. Nytkin on olo että nukkuis pystyyn mutta ei saa mennä et säästää sen yöhön.
Hyva tinkunen :)!

Huomenna menet ihan avoimin mielin laakarille ja kerrot, miten sun asiat oikeesti nyt ovat. Kuinka kauan oot karsinyt unettomuudesta, mainitset etta se vaikuttaa jokapaivaisiin askareisiin ja tyossajaksamiseenkin, josta - ? - haluat kuitenkin pitaa kiinni. Kylla asiat selviavat, huoli pois. Nyt vain koko tinkuliini hissuksiin kuntoon :)
 
Juu siinä on kyllä auto pidemmäksikin aikaa. Appiukko on niin vihreä kateudesta, että yritti ostaa sen jo pois :D Ja jankuttaa, että sitte ku teille kuitenki se jenkki jossain vaiheessa taas tulee, niin myytte sitte volvon hälle :D

Juu niinhän siinä on. Eikä tolle pihalle oo juuri mitää hetkees tehtykään. Kalkkia pitäis vähä levittää ku on sammaloitunu koko takapiha, tosin eipähä tarvii nii paljo leikata nurmikkoa, jos jotain positiivista. :)
Aijaijaijai :D....sita on sitten parempi varautua siihen, etta appiukko on visiteeraamassa teilla vaikka ja miten erikoisemmilla verukkeilla, jotta vain paasis potkiskelemaan teijen auton renkaita ja kulkemaan sen ymparilla asiaa tehden...

Hiljaksiin laittelette sita pihaa ja yhdessa tuumailette etta mimmosta haluatte. Helppohoitoisuus ja viihtyvyys, siina ne mihin kannattaa panostaa :). Vaan kylla te kahteelleen osaatte <3!
 
No se täti nyt lupas mulle huomiselle ajan lääkärille epävirallisesti että kun ei voi päivystysaikoja antaa etukäteen mut lupas et ujuttaa mut johonki väliin. En kyllä tiedä mitä siel sit tapahtuu mut käydään nyt. Nytkin on olo että nukkuis pystyyn mutta ei saa mennä et säästää sen yöhön.
Hyvä että pääset lääkäriin juttelemaan tilanteesta,toivottavasti löytyy apua. :) Jaksamista.
 
Voi helvetinperse. Palaveri alkoi 13.30 ja loppui nyt. Tiukkoja neuvottelijoita noi järjestelmätoimittajat kun haluaa myydä tarpeettomia palikoita
Ai fiil juu sister.

..ttu kerrankin joutui useammankin palaverin istumaan varsinaisen kärpäspaperitoimittajan kanssa kun oltais tarvittu oikeeta työkalua ja markkinoi sitä oikeastaan ainoastaan "for dummies"- ominaisuudella, että jos et yhtään asiasta tiedä, niin kirjoita hakusana. Sit kirjoitat onko se punainen. jne
Kiitos, ei tosiaankaan tarvittu lelua punaisten elefanttien etsimiseen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä