The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Jotenkin tosi noloa ja säälittävää että menny tähän jamaan miehen takia...selvisinhän mä edellisestäkin ja se oli kuitenkin hurjan paljon pidempi suhde enkä mä siinäkään tarvinnu mitään ulkopuolisia aputekijöitä. Jotenkin vaan kun meillä oli jo yhteiset suunnitelmat ja kaikki ja nyt ei enää mitään.
 
Ei suinkaan tuo ole saalittavaa...hassu oot siella.

Jos ei ero tuntuisi missaan, niin ei siina olisi tunteita ollut mukanakaan. Ja teilla oli seka sita isoa juttua eli myos yhteistaelamaa ja yhteisia suunnitelmia. Ja nyt kun tilanne on mika on, niin sa olet tyhjan paalla etka saa otetta oikein mistaan. Korjaa, jos olen tulkinnut vaarin, mutta sa olet myos suuresti tunteilla kayva ihminen eli silloin myos kaikki mahdolliset tunneskaalalla eletyt asiat tuntuvat isoilta. Vastoinkaymiset tuntuvat ja kohdentuvat todella pysayttavina. On vaikea katsoa eteenpain kun itse nae siella mitaan katsottavaa, odotettavaa. Kun on vain se tyhjyys ja mustuus ja epatoivo ja kiinnekohtaa ei oikeastaan ole ?

Koska tunne- elama on nyt ylosalaisin, myos sun kroppasi reagoi siihen. Sa olet jollain tavalla hataantynyt, niin sun kroppas kay kierroksilla, se ei osaa rauhoittua. Adrenaliini luultavammin virtaa kylla mutta se ei suuntaudu tekemiseen, vaan pakenemiseen. Silloin mm. nalkakeskus saa viestia siita, etta parjaat vahemmalla energialla koska sun taytyy taistella! Eroa vastaan. Yksinoloa ja yksinaisyytta vastaan.

Ja sitten ollaan kierteessa. Ei nukuta eika kylla nalatakaan eika kiinnostakaan niin mikaan. Kumma on jos ei rupea vaikuttamaankaan missaan. Mutta riskit kasvavat.

Stoppia sa tarttet. Apuja on olemassa, ne sun taytyy vain hakea itse. Sanot suoraan etta et oo nukkunut ollenkaan. Et oo syonytkaan. Mikaan ei tunnu miltaan. On vaikea olla. -Eikos nama kaikki kuitenkin totta ole? Kylla mun silmin ja korvin tossa on jo sellaista vyyhtia etta kenen tahansa terveydenhuollon ammattilaisen on siihen puututtava ehkaisevasti.
 
Yinksu
Pystyisikin elämään silleen hälläväliä tyylillä että millään ei olis väliä eikä mikään tuntuis missään niin vois olla paljon helpompaa. Mutta kun mä olen se tunne ihminen itkut on isoja ja naurut on isoja, sydänasiat on isoja tunteita jos vastapuoli on sen saanu aikaan.

Ja kyllä se niinkin on en ole syönyt kunnolla aikoihin sit vaan jos ollu jossain mis ruoka mutta en ole ite tehny mitään sen jälkeen kun mentii erillemme. En mä jaksa eikä kiinnosta tehdä mitään. Kaupassakaan kiinnosta käydä kun ihmisiä. Eilen kävin aikasin aamulla niin ei ollut vielä ketään mutta en mä mitään ihmeitä ostanu ja nekin märkänee kaappiin kun ei maistu.
Kun ei mulla ole enää mitään odotettavaa niin ei millään ole mitään väliä.
 
Pystyisikin elämään silleen hälläväliä tyylillä että millään ei olis väliä eikä mikään tuntuis missään niin vois olla paljon helpompaa. Mutta kun mä olen se tunne ihminen itkut on isoja ja naurut on isoja, sydänasiat on isoja tunteita jos vastapuoli on sen saanu aikaan.

Ja kyllä se niinkin on en ole syönyt kunnolla aikoihin sit vaan jos ollu jossain mis ruoka mutta en ole ite tehny mitään sen jälkeen kun mentii erillemme. En mä jaksa eikä kiinnosta tehdä mitään. Kaupassakaan kiinnosta käydä kun ihmisiä. Eilen kävin aikasin aamulla niin ei ollut vielä ketään mutta en mä mitään ihmeitä ostanu ja nekin märkänee kaappiin kun ei maistu.
Kun ei mulla ole enää mitään odotettavaa niin ei millään ole mitään väliä.
...ja tuota kun jatkat viela ilman apuja, niin masennus on jo luonasi. Siita ei sitten ihan niin helposti paastakaan eroon..

Hei. Sa oot jo itekin huolissas itestasi, joten mika estaa lahtea oikeesti sen verta liikenteeseen etta haet sita apua? Susta tulee - nyt maalaan isosti - pian ihminen, joka pelkaa elamaa, itseaan ja toisia ihmisia ja joka hautautuu kokonaan omaan kamppaansa. Sitako sa haluat loppuelamaltasi ?

Epailen ja isosti. Hae apua. Niele ne ennakkoluulosi ja -asenteesi, nyt on kyse susta!! Susta, hyva ihminen :). Nyt et pysty sisaistamaan mutta oikeesti elamalla on sulle viela paljon HYVAA annettavaa :). Sa oot nyt eksyksissa ja tarviit apukarttaa jotta loydat oikealle reitille, sitten helpottaa.

Nyt jos koskaan sun taytyy rakastaa itseasi <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ha, se on lahdettava kaupassa kaymaan ja paivitettava nessuosasto taas kuntoon :). Ja kannutukset otettava kehiin, plaah ja yoks, mutta ei tasta taida muutoin eroon paasta...

Mukavaa, sujuvaa paivanjatkoa Sulle :)!

..ps. ja tinkunen - oikeesti. Liikkeelle oman itsesi tahden. Sen tarkeempaa syyta ei olekaan <3. Nyt! Eteiseen siita ja kengat jalkaan ja takkia niskaan ja avaimet mukaan ja olkalaukku missa lompakko ja kannykka ja ovi auki ja .....hyva!!!
 
IhQ
Mie taas täällä!

Pitäs lähteä kaupassa käymään mut oma auto on rikki ja miehen auto lainassa toisaalla niin pyörällä pitäs. Ei olis pitkä matkakaan mutku väsyttää. Taijan esikoisen pyytää kaveriks niin saatais maitoa ja muuta sen semmoista haettuu.


Tinkulle iso hali taas, en oikeen muuta osaa tehdä tai sanoa.
 
Päivää, sateinen sää :(
Kiva päivä töissä loman jälkeen,vaikka vähän väsyttääkin nyt.

Tinkuliini,halaus. Sun pitää nyt saada apua tuohon unettomuuteen, ihan oikeesti. Ei se oo säälittävää eikä hävettävää. Ihtes, fyysisen ja henkisen terveyden takia sun pittää saaha apua.
 
*kurkkaa varovasti*
Heipä hei, tulin piipahtamaan.

Voi tinku, iso hali sinne :love:
Mitä tossa äkkiseltään lukasin, niin mä tulin just lääkäriltä, ku mulla tota univammaa on kanssa. Se kirjoitti mulle reseptillä pitkävaikutteista melatoniinia, vähän vahvempaa ku käsikauppatavarana saa, mutta ei aiheuta riippuvuutta, eikä pistä pollaa sekasin. Kokeilen nyt sitä, ku ei mullakaa toi perus melatoniini auta, luulen et sulleki saattais siitä olla apua, meet rohkeesti vaa sinne terkkaan. Marssit sinne riehumaan, ei siellä muuten mitään tapahdu.
 
*kurkkaa varovasti*
Heipä hei, tulin piipahtamaan.

Voi tinku, iso hali sinne :love:
Mitä tossa äkkiseltään lukasin, niin mä tulin just lääkäriltä, ku mulla tota univammaa on kanssa. Se kirjoitti mulle reseptillä pitkävaikutteista melatoniinia, vähän vahvempaa ku käsikauppatavarana saa, mutta ei aiheuta riippuvuutta, eikä pistä pollaa sekasin. Kokeilen nyt sitä, ku ei mullakaa toi perus melatoniini auta, luulen et sulleki saattais siitä olla apua, meet rohkeesti vaa sinne terkkaan. Marssit sinne riehumaan, ei siellä muuten mitään tapahdu.
Hei Atm, sua on kaivattu. Toivottavasti auttaa sua nukkumaan toi vahvempi melatooni.
 
Mitähän puuroa tekis päivälliseksi? Riisi vai mannapuuroa,vai mansikka- valkosuklaakaurapuuroa( pikapuurops) vai sadonkorjuupuuroa. :D Ruis tai ohrapuuro olis nannaa,mutta ei oo tarpeita.
 
Hei Atm, sua on kaivattu. Toivottavasti auttaa sua nukkumaan toi vahvempi melatooni.
Mä oon yrittäny viettää tota irl-elämää vähän tässä viimeaikoina ja samalla koittanu vierottaa itteäni puhelimesta, toisinaa vähän paremmalla, toisinaan huonommalla menestyksellä :D

Auto käytiin vaihtaan tossa viime viikolla ja vkl oltii poikasten kanssa kevätvaateostoksilla, poikasen fudispelit alko sunnuntaina ja kummipoika oli yökylässä. :) Mein pihalta pääsee melkein suoraan mettäpoluille, niin oon siellä käyny käpyttelee nyt aina ku on ollu aikaa.

Nyt oon koittanu ettiä klinikkaa, jonne pääsis luovuttaa munasoluja, mutta ku lähin on Turussa, niin taitaa noihin matkoihin kaatua mun luovutussuunnitelmat :/
 
Toivottavasti Freezecat parantuu pian.
..sita makin toivon:barefoot::D..rupee meinaa hermosto menemaan kohta niin riekaleiksi tassa, etta en tiia miten pain taalla viipotteleman menemaan:alien:

Ja se pahin skenaariokin meni sitten tassa kaikessa whiskybassoaanessakin:confused:...puhelimet parras ja niihin piti reagoida ja orista ja se viimeinen rimpautus olikin sitten semmoinen, etta meni villasukat lennossa mutturalle ja nilkoissa pyorivat...ihan varma en oo kylla, etta kuulinkohan oikeinkaan saati ymmarisinko - tuosta nyt oon varma eli en ymmartanyt - mutta paakkonen on ihan sekaisin ja perhosia lentelee ja epavarmuutta (on katala olotilanen, yok!) seka ihan kipeeta innostusta ilmassa...eli uusia tuulia vissiin puhaltanee ja muutoksia ja tekemista ja uusia ihmisia ja tilanteita ja meikalainen ja sotkua ja sahellysta ja mihinka-ma-olen-mennyt-itseni-ehka-lupaamaan-vai-lupauduinko-ma-vai-mitataallatapahtuuo_O:confused::cautious::alien::barefoot::D??!!

Ei jummarra mutta kuulema mun pitas olla huomennakin tavoiteltavissa jotta "..saadaan sitten nama viimeiset muotoseikat viilatuksi"...hesusmaria, ma ja mun rakis ja mun paakkonen:alien:, tassa ei taatusti hyva heilu...
 
Mä oon yrittäny viettää tota irl-elämää vähän tässä viimeaikoina ja samalla koittanu vierottaa itteäni puhelimesta, toisinaa vähän paremmalla, toisinaan huonommalla menestyksellä :D

Auto käytiin vaihtaan tossa viime viikolla ja vkl oltii poikasten kanssa kevätvaateostoksilla, poikasen fudispelit alko sunnuntaina ja kummipoika oli yökylässä. :) Mein pihalta pääsee melkein suoraan mettäpoluille, niin oon siellä käyny käpyttelee nyt aina ku on ollu aikaa.

Nyt oon koittanu ettiä klinikkaa, jonne pääsis luovuttaa munasoluja, mutta ku lähin on Turussa, niin taitaa noihin matkoihin kaatua mun luovutussuunnitelmat :/
mimmosen laitoit?
 
Arvaatteko mika on ihuna tuoksunen vaniljan, sitruunan, vastaleikatun nurmikon ja vesisateen jalkeen:rolleyes:?! No ette, niin ma valistan teita :D

Se on - tadaDAA! - mustaherukka <3!

Kavin toopeilemassa tuolla tiluksilla, paaosa ajasta meni tasajalkaa pomppiessa nuita kerpeleen kasoja littaan, niita on IHAN joka halvatun paikassa, argh!! Harmaannun silmissa ja powwo menee kahta kauheempaan kikkuwsotkuun, kun vain mietin ja marehdin, etta mita hittoja...

No mutta, kattelin silla silmalla sitten noita puskiakin...ja huomasin etta ma oon hommissani mokoma raakasti myohassa. Aurinko on salakavalasti paassyt paistamaan ja silmuja tulee semmosella vauhdilla etta! Mustaherukkapensaat ehdin hatapaissani kayda lapi ja tsekata uudet turvonneet silmut ja niita pensaita kun hipistelin, niin johan tarttui kapaliin aivan uskomattoman ihana tuoksu <3

Ja. Meijen pihalla miilusteleepi mustarastas <3. Mun puolesta saa jaadakin viihtymaan ja viipyilemaan pitemmaksikin aikaa, vois vaikka kutsua kaikki sukulaisensakin viettamaan kesaa...varsin veikkailisin, etta ois taas herkkupoytaakin tarjolla, jotta vatta killillaan saisivat olla...Huspois kotilot ja etanat ja muut alloniljakenilviaiset :)!
 
Mä oon yrittäny viettää tota irl-elämää vähän tässä viimeaikoina ja samalla koittanu vierottaa itteäni puhelimesta, toisinaa vähän paremmalla, toisinaan huonommalla menestyksellä :D

Auto käytiin vaihtaan tossa viime viikolla ja vkl oltii poikasten kanssa kevätvaateostoksilla, poikasen fudispelit alko sunnuntaina ja kummipoika oli yökylässä. :) Mein pihalta pääsee melkein suoraan mettäpoluille, niin oon siellä käyny käpyttelee nyt aina ku on ollu aikaa.

Nyt oon koittanu ettiä klinikkaa, jonne pääsis luovuttaa munasoluja, mutta ku lähin on Turussa, niin taitaa noihin matkoihin kaatua mun luovutussuunnitelmat :/
Kiva kuulla siusta :) hyvä se on välillä pittää taukoo näistä vempaimista,tai no ainakin vähentää. Pitäis ainakin munkin yrittää. :D Harmillista että kaukana on klinikka,mihin luovuttaa munasoluja,se olis tosi hieno teko.:love:
 
..sita makin toivon:barefoot::D..rupee meinaa hermosto menemaan kohta niin riekaleiksi tassa, etta en tiia miten pain taalla viipotteleman menemaan:alien:

Ja se pahin skenaariokin meni sitten tassa kaikessa whiskybassoaanessakin:confused:...puhelimet parras ja niihin piti reagoida ja orista ja se viimeinen rimpautus olikin sitten semmoinen, etta meni villasukat lennossa mutturalle ja nilkoissa pyorivat...ihan varma en oo kylla, etta kuulinkohan oikeinkaan saati ymmarisinko - tuosta nyt oon varma eli en ymmartanyt - mutta paakkonen on ihan sekaisin ja perhosia lentelee ja epavarmuutta (on katala olotilanen, yok!) seka ihan kipeeta innostusta ilmassa...eli uusia tuulia vissiin puhaltanee ja muutoksia ja tekemista ja uusia ihmisia ja tilanteita ja meikalainen ja sotkua ja sahellysta ja mihinka-ma-olen-mennyt-itseni-ehka-lupaamaan-vai-lupauduinko-ma-vai-mitataallatapahtuuo_O:confused::cautious::alien::barefoot::D??!!

Ei jummarra mutta kuulema mun pitas olla huomennakin tavoiteltavissa jotta "..saadaan sitten nama viimeiset muotoseikat viilatuksi"...hesusmaria, ma ja mun rakis ja mun paakkonen:alien:, tassa ei taatusti hyva heilu...
Jaksamista,ikävää sairasta ja ihan varmasti raastaa hermoja moinen tauti. Huh huh tauti pois :X3: Tsempiä uusiin tuuliin :love::)
 
Kiva kuulla siusta :) hyvä se on välillä pittää taukoo näistä vempaimista,tai no ainakin vähentää. Pitäis ainakin munkin yrittää. :D Harmillista että kaukana on klinikka,mihin luovuttaa munasoluja,se olis tosi hieno teko.:love:

Mä tässä vielä mietin ja kartoitan vaihtoehtoja, tietty jos sain vaikka sovitettua sen osittain loman kanssa samaan aikaan, niin ei kävis liian raskaiksi päivät, tosi kovasti tekis mieli, varsinkin kun niistä nyt on pula.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä oon yrittäny viettää tota irl-elämää vähän tässä viimeaikoina ja samalla koittanu vierottaa itteäni puhelimesta, toisinaa vähän paremmalla, toisinaan huonommalla menestyksellä :D

Auto käytiin vaihtaan tossa viime viikolla ja vkl oltii poikasten kanssa kevätvaateostoksilla, poikasen fudispelit alko sunnuntaina ja kummipoika oli yökylässä. :) Mein pihalta pääsee melkein suoraan mettäpoluille, niin oon siellä käyny käpyttelee nyt aina ku on ollu aikaa.

Nyt oon koittanu ettiä klinikkaa, jonne pääsis luovuttaa munasoluja, mutta ku lähin on Turussa, niin taitaa noihin matkoihin kaatua mun luovutussuunnitelmat :/
No moi :)!

Siellahan on sitten urakalla ollut kevatta ilmassa ja rinnuksissa, kun autokaupatkin on tehty :D!

Mitas sulle/teille :)? Ootte kotiutuneet uuteen taloonne/kotiinne? Tuntuu omalta? Ja mitamita...mita sita luovuttamaan lahtea, kun viela nuori oot, niin hyvin ehdit:oops::barefoot::)...
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Jaksamista,ikävää sairasta ja ihan varmasti raastaa hermoja moinen tauti. Huh huh tauti pois :X3: Tsempiä uusiin tuuliin :love::)
Taalla on kuulema menossa just tammosta raivolla kimppuun hyokkaavaa rakista. Ja yha edelleen jotain vattatautiakin. Etta tautikirjo on taas kohdillaan(y)

Joo, kiitti, tassa viela oikeesti tiiakaan mita tapahtunee vai tapahtuuko mitaan, kun ei ole kirkossa kuulutettua mutta...kouhottamaan ja voyhottamaan taa nyt kuitenkin laittaa ja kihelmoityttamaan ja hermostuttamaan ja janskapanskattamaan jajajaja...:D eli ihan perushuttumeininkia meikalaiselle!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä