The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Valitettavasti näin on.
Eipä se päivien määrä itseisarvona ole minkään arvoinen.

Niinku sanonta sanoo, elämää eivät ole ne päivät jotka jäivät taakse vaan ne, jotka jäivät mieleen.

Itte olen tuhlannut viisi viimeistä vuottani maaten nukkumaluukussa ja haisten pahalle. Ainutkaan päivä ei ole muistamisen arvoinen vaan jokaisen tahtoisin unohtaa.

Niinku sanonta sanoo, elämää eivät ole ne päivät jotka jäivät taakse vaan ne, jotka jäivät mieleen.

Itte olen tuhlannut viisi viimeistä vuottani maaten nukkumaluukussa ja haisten pahalle. Ainutkaan päivä ei ole muistamisen arvoinen vaan jokaisen tahtoisin unohtaa.
elämää ei pidä elää vuosina tai päivinä. eletään hetkinä. silloin on helpompi löytää jotain hyvää.

Ota ittiäs niskasta kiinni.
Eihän se nuin mene mutta yritä ja tee jotain että seuraavat viisi vuotta ei mene haaskuuseen.

Ota ittiäs niskasta kiinni.
Eihän se nuin mene mutta yritä ja tee jotain että seuraavat viisi vuotta ei mene haaskuuseen.
Tota... tää ei ole vittuilua, mutta ota itteäs niskasta kiinni ny vaan aina ei toimi. Jos on korviaan myöden suossa niin itteesä niskasta tarttumisesta ei ole riemua.

Ihan yhtä hyvin voisin sanoa, että ota itelles hyvä vaimo. Olet kaikesta päätellen yhden naisen mies, ihan hyvä mies, osaat laittaa ruokaa ja olet ulkomuodoltasi kelvollinen. Joten hyvän vaimon löytäminenhän on ihan pikku juttu?

Tai sit ei.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä