Valitettavasti näin on.Rikin päivätkin on vähenemässä.
Valitettavasti näin on.Rikin päivätkin on vähenemässä.
Suomiversiona tuo on aika suosittu karaokekappale.Paulalla on biisi "kuuntelen Tomppaa".
Joten kuunnellaan Tomppaa.
Eipä se päivien määrä itseisarvona ole minkään arvoinen.Valitettavasti näin on.
elämää ei pidä elää vuosina tai päivinä. eletään hetkinä. silloin on helpompi löytää jotain hyvää.Eipä se päivien määrä itseisarvona ole minkään arvoinen.
Niinku sanonta sanoo, elämää eivät ole ne päivät jotka jäivät taakse vaan ne, jotka jäivät mieleen.
Itte olen tuhlannut viisi viimeistä vuottani maaten nukkumaluukussa ja haisten pahalle. Ainutkaan päivä ei ole muistamisen arvoinen vaan jokaisen tahtoisin unohtaa.
Suosittuus ei tarkoita, että kaikki halukkaat ton osais.Suomiversiona tuo on aika suosittu karaokekappale.
Ota ittiäs niskasta kiinni.Eipä se päivien määrä itseisarvona ole minkään arvoinen.
Niinku sanonta sanoo, elämää eivät ole ne päivät jotka jäivät taakse vaan ne, jotka jäivät mieleen.
Itte olen tuhlannut viisi viimeistä vuottani maaten nukkumaluukussa ja haisten pahalle. Ainutkaan päivä ei ole muistamisen arvoinen vaan jokaisen tahtoisin unohtaa.
Ei tarkoita ei. Hienoahan se on kuunnella karaokekappaleita silloin kun ne osataan. Mutta aina löytyy niitä rohkeitakin jotka yrittää vaikka meniskin penkin alle.Suosittuus ei tarkoita, että kaikki halukkaat ton osais.
Mä elän välillä jo vuosissa eteenpäinkin ja mietin tulevaisuutta.elämää ei pidä elää vuosina tai päivinä. eletään hetkinä. silloin on helpompi löytää jotain hyvää.
noin minäkin teen. mut en omaa ennustajan lahjoja ja kaik menee ain erilailla.Mä elän välillä jo vuosissa eteenpäinkin ja mietin tulevaisuutta.
Ehkä en miettisi jos tässä yksin eläisin mutta lasten kanssa tietysti miettii mitä tulevat vuodet tuo tullessaan. Yksin kuitenkin vastuussa, kasvattamassa ja miettimässä kaikkea.noin minäkin teen. mut en omaa ennustajan lahjoja ja kaik menee ain erilailla.
Tota... tää ei ole vittuilua, mutta ota itteäs niskasta kiinni ny vaan aina ei toimi. Jos on korviaan myöden suossa niin itteesä niskasta tarttumisesta ei ole riemua.Ota ittiäs niskasta kiinni.
Eihän se nuin mene mutta yritä ja tee jotain että seuraavat viisi vuotta ei mene haaskuuseen.
Tää on parempi kuin tomppaSuomiversiona tuo on aika suosittu karaokekappale.
Just noin, saappaat jalkaan ja suolle juoksemaanYlös ulos ja lenkille laiskurit! Päivä on jo pitkällä!
sitä samaa.Päivää veltot, paheksun uneliaisuuttanne