Mä aion ainakin heittää noi onestepin testit hiiteen (liuska + puikko)! Oon koittanu tihrustaa niistä josko se viiva vahvistuisi (plussa kolme päivää sitten), mutta ei eipä mitenkään mainittavasti ole mielestäni muuttunut, vähän vain. En uskalla digiäkään tehdä vielä, että näyttäiskö jo 2-3 raskaana kun terkkari sanoi, että ei välttämättä näytä vielä (nyt 4+0 tai max 4+1), ja se on ihan täysin normaalia. Teen sen varmaan siis loppuviikosta ja siihen asti ole testaamatta ja uskon, että olen raskaana. Ei kai kemiallinen raskaus voisi kolmea päivää näkyä r-testissä? Verta ei ole. En luota vielä tähän raskauteen silti täysin. Ihan kuin olisi valeraskaana ja kohta paljastuu puijaus! Lääkäri ei suostunut laittamaan verikokeeseen lähetettä jos ei ole kohdunulkoiseen viittauksia. Siis yksityinen, häh?
Tänään kyllä raskautta konkretisoimaan soitin neuvolaan ja sain toukokuun alkuun ajan, ja lisäksi varasin 2,5 viikon päähän AR-ultran. Appejakin löytyy puhelimesta 3 kpl (Vauvan odotukseni, vau.fi ja Ovia). Oireita on ollut jo ennen plussaa tuntunut suun kuivuus, sitten alavatsalla kevyttä kipua, ja eilen palelua. Myös kamala nälkä oli eilen ja tänäänkin tuntuu samalta!
Tänään kyllä raskautta konkretisoimaan soitin neuvolaan ja sain toukokuun alkuun ajan, ja lisäksi varasin 2,5 viikon päähän AR-ultran. Appejakin löytyy puhelimesta 3 kpl (Vauvan odotukseni, vau.fi ja Ovia). Oireita on ollut jo ennen plussaa tuntunut suun kuivuus, sitten alavatsalla kevyttä kipua, ja eilen palelua. Myös kamala nälkä oli eilen ja tänäänkin tuntuu samalta!