Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mikähän mua "vaivaa".. Nyt menossa kp14 jos laskee km:n vuodosta ja vatsaa nippaa tosi kovasti (alkoi jo eilen) ja samanlaista aaltoilevaa pahoinvointia jo toista päivää kuin viimeeksi plussakierrossa dpo 9 :eek: Normisti ovis vasta kp18-20. Voiskohan olla niin, että ovis meneekin "vanhan" kierron mukaan ja on täten aikaisemmin? Äh ei tuosta varmaan kukaan ymmärtänyt mitä tarkotan :D Ovistikkuja mulla ei tähän hätään ole kun olin päättänyt jättää tikutukset etten stressaisi, mutta nyt jo kaduttaa.. En kyllä ole koskaan aiemmin rekisteröinyt pahoinvointia oviksen aikaan, mutta vissiin sekin on aika yleistä? Km-vuoto kesti normien menkkojen verran, eikä ollut erityisen paljon runsaampaa vaan pari isoa hyytymää tuli ulos ja sitten vuoto alkoi loppumaan. Ja viikko vuodon alkamisesta testasin varuiksi negan. Mielikuvitus täällä laukkaa ja kauhuskenaarioita kehittelen.. mitä jos sinne kuitenkin jäi jotain materiaalia vaikka testi näytti negaa eikä ylimääräisiä vuotoja ole :unsure: Noh parin viikon päästä jos menkat ei ala kuulumaan niin käväsen lääkärissä :confused:

• Tykkää
Reactions: Mariani
Mariani kyllä minunkin viivalaseilla näkyy ❤ vahvistumisia!

Täällä dpo 9... On noita testejä tullut tehtyä mutta enpä saa laitettua puhelimen muistista niitä kuvia tähän. :p
Toivottavasti saat (y):LOL: haluun nähdä sun viivan!

Flowergirl, Catharin, Jänskätään vielä hetki <3

Anianna, saattaisi ollakin niin :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: flowergirl
Täällä menossa yk 9. Kp25/30-32(40). Dpo 10 tänään. Onneksi ei ole testin testiäkään muuten olisin jo varmaan yhden tänään tehnyt. Ovulaatio plussan sain kp14 mikä normaalia aikaisemmin. Eli nyt tulee ehkä lyhyempi kierto. Viimeisin talletus tehty kp12 joten ei vissiin ole kovin todennäköistä että on tärpännyt?
Kovin on ärtynyt olo ehkä se on merkki lähestyvistä menkoista?

Epätoivo senku syvenee....

• Tykkää
Reactions: Darni73
Dpo 7 ja arvatenkin nega testattu.
No ovistesti oli eilisestä vähän tummunu.

Ei vaan yhtään tunnu että ois tärpänny. Ja tuntuu että menee testit hukkaan, vaan en silti vaan voi olla testaamatta!

Mä mm oon kuiva kun sahara. Ei sitten niin mitään limoja.Imetän ja liittyy myös siihen.
Menkka jomottelua ollu tänään, se loppui.

Voi miten ihania viivoja! :love:

Mulla olisi huomenna sitten dpo 12, ja olen sinnitellyt tänne asti testaamatta kertaakaan. Huomenna aamulla pitäisi testata, mutta jotenkin nyt pelottaa enemmän kuin ikinä ennen, että testi näyttää negaa... (n) Melkein tuntuisi kivemmalta pysyä vaan tietämättömänä ja vain toivoa että siellä jotain olisi. :rolleyes: Tissit on kipeät ja eilen ja tänään vähän menkkajomotuksia... En varmaan saa edes nukuttua. :unsure:

Catharin onnea kovasti :love:
JeHiL mäkin näen jonkunlaisen viivan, mutta onko siinä väriä niin sitä en tiedä (y)
Mariani näin myös sun testeissä jonkun heikon viivan (y)

Onko mulla nyt dpo 1 menossa? jos ovistesti ois näyttäny plussaa perjantaina ja eilen oviskivut, eli ovuloin eilen..vai onko tänään dpo 0? :alien:

Voi miten ihania viivoja! :love:

Mulla olisi huomenna sitten dpo 12, ja olen sinnitellyt tänne asti testaamatta kertaakaan. Huomenna aamulla pitäisi testata, mutta jotenkin nyt pelottaa enemmän kuin ikinä ennen, että testi näyttää negaa... (n) Melkein tuntuisi kivemmalta pysyä vaan tietämättömänä ja vain toivoa että siellä jotain olisi. :rolleyes: Tissit on kipeät ja eilen ja tänään vähän menkkajomotuksia... En varmaan saa edes nukuttua. :unsure:
Mullakin kaiketi dpo 12 ja pe testi näytti negaa. Huomen aamuna meinasin vielä testata uudestaan mut jotenki tuntuu et sekin on kuitenkin nega. Enkä oo ihan varma oviksestakaan kun en saanut tikutettua plussaa vaikka vatsakipujen ja rintojen kipeytymisen mukaan olis hyvinkin voinut ollut 12 päivää sitten.

Mua kans jänskätti ennen pe testailua enemmän mut nyt on tullut semmonen olo et ihan turhaa testailla ja pettyä. Mut jos viel huomenna on nega ni jään odottelemaan ens viikon loppuun ja jos ei menkat ala,testailen uudestaan. Koska viime vuodon perusteella menkat vois alkaa kuukauden päästä siitä eli 4-5.4. ellei sit ovis ollut sillon aikasin mitä luulen. ;) kovin on hämmentävää ja turhauttavaakin tää odottelu ja epätietoisuus. Varsinkin kun omasta kierrosta ei vielä hajuakaan ja vasta yk 1 menossa.

Mut kiva tietää et on muitakin samassa tilanteessa jännääviä. :) Eiköhän se aika tee tehtävänsä ja päästä meidät piinasta jossain vaiheessa. :D Toivottavasti saat kuitenkin nukuttua ens yönä. :) ihme et ite en oo menettänyt yöuniani kun oon muutenkin niin huono nukkuja.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maria82

Yhteistyössä