Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Catharin hyvälle näyttää :)!!

Neitonen, haha mä oon jo nelikymppinen :D
Ja juu on kaks lasta hoidoilla, ekaan lapsen alulle saamiseen meni tosiaan 8v.
No pistit paremmaksi. ;)

Ymmärrän et on sitten vähän eri lähtökohdat sulla. Onneks hoidoillakin saadaan hyvin tuloksia aikaan. :) mutten voi edes kuvitella miltä tuntuu yrittää lasta noin kauan. Jospa te sen kolmannenkin vielä saisitte! :)

Palliton, oon pahoillani jos olikin kemiallinen. :( se on näitä aikaisen testaamisen kääntöpuolia. Mutta uutta yritystä kohden vaan! :D

Mua kans jännittää tää aikasin testaaminen, et jos lähteekin haalistumaan. Mut ei sille sit mitään voi jos niin taas käy. :unsure: Mut aika näyttää mitä täs itsellä käy. Mä kyl oikeesti oon varma et se disperiini ja omega 3 vaikutti nyt tähän kiertoon positiivisesti!

Ihan samanlaiset fiilikset mulla on nyt, ku jos oisin oottanu ja ne menkat ois alkanu. Se on vaan mielenkiintoista katsoa miten se viiva vahvistuu sitten, kun se tärppi käy. Siksi olen himotestaaja, joka tilaa kasan testejä. :LOL:

Palliton :(!! Halaus.
Ei varmaan lohdutta pätkääkään etenkään kuka saa kemiallisia usein. Mutta kuulema se on merkki myös siitä että on noin periaatteessa erittäin hedelmällinen. Eli kohtu vastaanottaa hyvin herkästi raskauden, jopa ns viallisen ja tuhoon tuomitun. Suurimmalla osalla naisista kohtu blokkaa koko kiinnittymään pyrkivän munasolun jos se "haisetetaan" vialiseksi. Tsemppiä. Jospa se pian napsahtaisi pysyvä plus.

Täällä dpo 10, en ole vielä uskaltanut testata... Tissit on olleet tosi kipeät nyt jo monta päivää. Nyt on vähän jotain alavatsatuntemuksia myös. Migreeniä ja väsymystä oli dpo 7-9. Mulla ei ole oikeastaan ikinä finnejä, nyt on naamassa neljä. o_O Toisaalta varma olo, mutta on tässä opittu että ei mikään ole varmaa ennenkuin viiva on ja pysyy testissä... Jännittää...

• Tykkää
Reactions: Catharin
Catharin mitkä päivät sä oot ottanu disperiiniä ja millä annostuksella?
Alotin sen syömisen toisena päivänä keskenmenosta eli kp 2 annostuksella 100mg. Oviksen jälkeen vähensin puoleen eli 50mg. Eilen nostin annostuksen varuiksi 100mg takaisin, katotaan mitä tuleman pitää! :) jos tää raskaus onnistuu ni olisin jokatapauksessa alottanut sen rv 12 ehkäsemään raskausmyrkytystä mitä syötäis sit loppuun asti (36viikolle ehkä) mulla on ollu molemmis onnistuneissa raskauksissa myrkytys ni siks se disperiini siis alotettais. Katotaan mitä lääkäri tuumaa jos sille menen sanomaan tästä omatoimisuudesta, tai pakkohan mun varmaan on sanoa.

Kokeilin muuten nyt päiväpissasta parin tunnin pidätyksellä ovistestiä ja one steppiä (25) ja aika huima ero on eiliseen! http://aijaa.com/1TB3IK kuvan otin vaikutusajalla ja nyt ovat tosta tummentuneet vähän :) eli todistetusti taas ovistesti näyttäisi mulla raskauden ennen kun menkkojen pitäis alkaa, eli nyt on dpo 12, huomenna tai maanantaina pitäis menkkojen alkaa :)

• Tykkää
Reactions: Mandala ja Darni73
Mulla on ollu tänään kova hormonaalinen päänsärky, epäilinkin että menkat alkaa. Vuoto alkoivähän aikaa sitten, ei vielä solkenaan, mutta menkat varmastikin kyseessä.
Pillerien keskeytyksetä ois mun laskujen mukaan nyt tullut kierron pituudeksi kp30. Normaali kierto vuosia sitten 32. Tästä on hyvä lähteä nyt yrittämään oikeasti vauvan puuhastelua (y)

Wolt.. etkös sä sanonu et sait oviksen tikutettua? Mä ite en ainakaa voi luottaa mihiää laskureihin, mulla ovis voi heittää viikonki vaikka kierto olis ihan saman pituinen :). Joskusha ovista ei tuu vaikka tikku olis plus. Mulla kävi viime kierrössa tämä. Ultralla nähtii ettei ovista ollu tullu dpo5. Tsemppi kovasti! Toivottavasti tulos nyt muuttuu!
Mioks tarkennan viel et sii sulla viimeks ovistikku oli ihan blankko vaikka r.testiin selkeä viiva? Ymmärsinks oikein? :)
Joo niin siis luulen tikuttaneeni oviksen mut on se voinu mahdollisesti vielä vahvistuakkin siitä (ku mulla on neurosyistä johtuen välillä vaikeuksia etäisyyksien ja värisävyjen kanssa ).

Laskureita mä käytän kalenterina ja ku minen osaa edelleenkään laskee dpo:ta.. (se lämpödippi oviksen aikaan. Et mikä on -1 mikä 0 jne).

Mikään ei oo varmaa kuten sanoit ku ei oo ultrattu..siks mun on helpompi kai puhuu KP:stä ku dpo:sitä...

Mut we see ei vuotoa, toivoa on.

Tässä kierrossa bioteekin gelee (paras ) ja disperin 100mg ja lady mama multivita ..huomenna aamulla testausta.

Oireita: herään aamuyöllä karmeeseen pahoivointiin (4pv peräkkäin ), pinkeet tissit,...

Mulla on ollu tänään kova hormonaalinen päänsärky, epäilinkin että menkat alkaa. Vuoto alkoivähän aikaa sitten, ei vielä solkenaan, mutta menkat varmastikin kyseessä.
Pillerien keskeytyksetä ois mun laskujen mukaan nyt tullut kierron pituudeksi kp30. Normaali kierto vuosia sitten 32. Tästä on hyvä lähteä nyt yrittämään oikeasti vauvan puuhastelua (y)
Harmillista ettei heti tärpännyt,mutta olishan se ollut liian hyvää ollakseen totta. Jospa sitten tokalla kierrolla! :)

Mulla oli kans jäätävä päänsärky kun heräsin,en tiiä johtuko yrittävästä flunssasta vai olisko sittenkin hormonaalista. Mut jotenki sellanen olo ettei oo mullakaan tärpännyt ja menkkojen alkamisajankohdasta ei mitään hajua,ehkä viikon sisään pitäis alkaa jos alkaa. Testailen varmaan huomenna tai maanantaina vielä mutta negaa nekin todennäköisesti näyttää joten ei huvittais pettyä taas. Kun tietäiskin koska odottaa menkkoja niin ei turhan aikasin testailis. ;)

Tsemppiä uuteen kiertoon! :D

Wolt hmm.. no toivottavasti tosiaan tulos muuttuu :). Mä olen huomannut että nää kierrot on nykyisin aina tällaisia että jossain vaiheessa iskee se paha olo. Ja en tiedä johtuuks se siitä että se keltarauhanen ei tasota hormoneja vaan se estrogeeni jää jylläämään. Mulla on tosi usein aamuyön pahoinvointia ja päivälläki iskee kuvotus. Samoin nännit on nii kipeät et itku meinaa tulla. Mut siis tosiaan ihan ilman raskautta, pääsääntöisesti loppukierrossa. Mutta toivottavasti sulla olis sitä ihteesä :)!!

Millä annoksella sä oot mennyt? Mikä kp sulla on? Ja joko ovis oli? Mielenkiinnolla kyllä odotan miten sun käy! Näköjään joku muukin oli alottanut ton disperiinin. Jännää :love:
Oon hoitokierrolla ja nyt dpo12/pp9
Disperiiniä 50mg ja pari kapselia omegaa per päivä.
Pc antaa jotain viivanpaikkaa eilen ja tänään mut vasta reilusti testiajan jälkeen ja onestepin liuskat taas toisinpäin heti ilmestyy kastuessa testiviiva ja kuivuttua ei näy enään mitään. Tonne hoito puolelle laitoinkin niistä kuvia. Ei oo odotukset enään korkealla tässä kierrossa kun pitäisihän näillä päivillä jo näkyy. Testipäivä mulla tosin vasta 30.3
Onnittelut suuret plussasta! Oletkin joutun kokemaan kovia joten tällä kertaa maaliin saakka(y)

Oon hoitokierrolla ja nyt dpo12/pp9
Disperiiniä 50mg ja pari kapselia omegaa per päivä.
Pc antaa jotain viivanpaikkaa eilen ja tänään mut vasta reilusti testiajan jälkeen ja onestepin liuskat taas toisinpäin heti ilmestyy kastuessa testiviiva ja kuivuttua ei näy enään mitään. Tonne hoito puolelle laitoinkin niistä kuvia. Ei oo odotukset enään korkealla tässä kierrossa kun pitäisihän näillä päivillä jo näkyy. Testipäivä mulla tosin vasta 30.3
Onnittelut suuret plussasta! Oletkin joutun kokemaan kovia joten tällä kertaa maaliin saakka(y)
Toivotaan et tällä kertaa pääsis loppuun asti ja sais sen vauvan syliin. Tää todennäköisesti jää viimiseks kun kaks jo ennestään kuitenkin on. Varovaisin mielin kuitenkin olen etten oo kauheesti uskaltanut iloita vielä :) mitä toi pp tarkottaa? Toivotaan et se viivanpaikka olis kuitenkin oikea plussa! ❤

Kännykällä luen nyt, niin tulin vaan nopsasti. Luen koneella paremmalla ajalla teidän kuulumisia :)

Menkat kesti 12 päivää ja loppui tänään!! Ja mikä oudointa, kovat oviskivut oli äsken ja ovistesti millin lähellä plussaa. Hyvin todennäköisesti ovuloin luomusti tänään. Testi ois varmaan ollu plussaa eilen, mutta en tietty testannut kun vuosin verta vielä.

Kysymykseni kuuluu, te kun tiedätte asiasta niin paljon :) oliko liian myöhäistä yrittää raskautua, kun seksiä vasta nyt kipujen aikaan?

• Tykkää
Reactions: Catharin
Kännykällä luen nyt, niin tulin vaan nopsasti. Luen koneella paremmalla ajalla teidän kuulumisia :)

Menkat kesti 12 päivää ja loppui tänään!! Ja mikä oudointa, kovat oviskivut oli äsken ja ovistesti millin lähellä plussaa. Hyvin todennäköisesti ovuloin luomusti tänään. Testi ois varmaan ollu plussaa eilen, mutta en tietty testannut kun vuosin verta vielä.

Kysymykseni kuuluu, te kun tiedätte asiasta niin paljon :) oliko liian myöhäistä yrittää raskautua, kun seksiä vasta nyt kipujen aikaan?
Ei todellakaan oo myöhäistä, anna mennä vaan! :)

• Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä