Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/ROelHN tässä :) oon juonu tosi paljon ja en muista koska kävin viimeks pissalla et oli laimeeta pissaa. Mut silti todella huima ero! Ylin on aamuinen kuiva pc, sit on one step r-testi missä ei näy kun valoa vasten todella haamujen haamu ja sit alin ovistesti. Jos en olis juonu nyt niin paljon ni ovistesti olis tod.näk ollut tummempi. Mut mulla pitäis menkat alkaa tosiaan vasta ma/su, eli kovin aikasta vielä :)

• Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Catharin. Jep! Hyvälle näyttää :)

Kantsii muuten muistaa että ainaki vielä joitain vuosia sitten monet ovistestit oli jopa 40 yksikön herkkyyksiä. Eli silloin tilanne ei välttämättä ole ollu sama ku näiden ovistikkujen aikana. Käsittääkseni esim CB digin ovistesti on 40 yksikön ja viime raskauden alussa (sillo dpo10-12) se näytti usean pv tyhjää ympyrää kunnes tuli se hymiö.

Mä tuun myös tänne ihmettelemään näitä ovistestejä. Sain mielestäni plussan jo kp 6, mikä oli outoa 49 päivän kierron jälkeen: http://aijaa.com/DY0S6N

Oon senkin jälkeen testaillu useana päivänä, plussaa testi ei enää oo ollut mutta kummallisen tumma silti, alkaa epäilyttää että on joku vikana. Vai näyttääkö ihan normaalilta? Tää on eka kierto kun testailen. Raskaana en oo. Tässä eilisen eli kp 15 testi kuivana: http://aijaa.com/2Z6VBq

Nää on Raskauskeijun ovistestejä (kakskymppisiä).

Aprikoosinkukka. Eihän sulla ole PCOta ? Monella oviistikut on jatkuvaan on/off tai pysyvästi tummia koska LH on jatkuvaan poikkeavan koholla. Tästä voisi kieliä myös pitkät kierrot jota sullakin näemmä on?
Ei oo ainakaan diagnosoitu. Sitä oon vähän alkanut pelkäämään noiden testien takia. Pillerit lopetin joulukuussa, joten sekalaiset kierrot voi johtua myös siitä. Oon kyllä lukenut tosta PCOsta. Kävin perus gynetutkimuksessa ennen kun alettiin yrittää, ei kyllä ultrattu mitään, mut päällisin puolin kaikki vaikutti olevan ok. Oon myös pienikokoinen ja monet noista oireista ei täsmää, mut eihän se silti sitä sano ettei vois olla. Täytyy seurata tilannetta ja jos ei ala tärppäämään tai kierrot tasottumaan niin alkaa selvitellä asiaa.

Aprikoosinkukka. Okei. .no PCO ei sinänsä aina ole edes ylipainoisten juttu ja voi olla muutenkin vähä salakavala. Minkä ikänen sä oot?
Joo ei varmasti ookaan pelkästään ylipainoon liittyvää. Oon 24, kuumeillut lähemmäs neljä vuotta. Mies kuitenkin suostui yritykseen vasta hiljattain. Aattelin olla tonne neuvolaan yhteydessä kun puol vuotta yritystä on täynnä ainakin sitten jos kierrot vielä heittelee.

Catharin. Jep! Hyvälle näyttää :)

Kantsii muuten muistaa että ainaki vielä joitain vuosia sitten monet ovistestit oli jopa 40 yksikön herkkyyksiä. Eli silloin tilanne ei välttämättä ole ollu sama ku näiden ovistikkujen aikana. Käsittääkseni esim CB digin ovistesti on 40 yksikön ja viime raskauden alussa (sillo dpo10-12) se näytti usean pv tyhjää ympyrää kunnes tuli se hymiö.
Mitenköhän on noiden rfsun ovistestien laita,mikä herkkyys? Eivät vissiin ole kovin herkkiä. Meinaan jos ei näytä raskauttakaan niin helposti. Mitä ovistestejä te muut olette käyttäneet?

Täällä pc näytti Blancoa kai tai mun silmät ei nähny..
Menkat ei oo alkanu ja kp 29/28 ..kaikki menkkaoireet puuttuu ja tänä aamuna heräsin pahoinvointiin, järkkyyn sellaiseen.

Mä katoin noita kalentereita (FF, wlog ja ovia) ja testi merkintöjä...mahdollista että ovis oiskin ollu myöhemmin et oltaisiin dpo 9 eikä 13.. Masussa tuntuu jännältä:eek:o_O

• Tykkää
Wolt.. etkös sä sanonu et sait oviksen tikutettua? Mä ite en ainakaa voi luottaa mihiää laskureihin, mulla ovis voi heittää viikonki vaikka kierto olis ihan saman pituinen :). Joskusha ovista ei tuu vaikka tikku olis plus. Mulla kävi viime kierrössa tämä. Ultralla nähtii ettei ovista ollu tullu dpo5. Tsemppi kovasti! Toivottavasti tulos nyt muuttuu!
Mioks tarkennan viel et sii sulla viimeks ovistikku oli ihan blankko vaikka r.testiin selkeä viiva? Ymmärsinks oikein? :)

Tänä aamuna ei mitään uutta,muuta kuin et heräsin inhaan hedariin. Liekö flunssassta johtuvaa kun nokkakin vuotaa. Tissitkin on vielä arat ja turpeat. Säästin itseäni uudelta pettymykseltä enkä testaillut tänä aamuna ollenkaan. Jos kumminkin huomenna vois PC tikkua uittaa tai sit vasta ma.

Mietin edelleen sitä mun oletettua ovista joka olis tuntemusten mukaan ollut silloin 15.3 mut ovistikku oli hailakka joten en sit tiedä olisko voinu olla myöhemmin tai jopa aiemmin. Tai sit ei ollut ollenkaan. Siksikään en nyt oikein enää tiedä mitkä päivät mulla pitäis nyt olla tai koska vois odottaa menkkojen alkavan. Toivotaan tietty etteivät ala ja olisinkin raskaana muttei vaan vielä näy testeissä. :)

Oikein hyvää ja munarikasta pääsiäistä nyt munkin puolesta! :D

Neitonen. Hööh.. no jos tosiaa et saanu ovista varmaksi niin vielä ei sit kannata tehdä johtopäätöksiä :)
Itselläni ovisolot alkaa viikkoa ennen plussaa ja viime keväänä esim limoja tuli kp12 ja plus vasta kp21. Joten en osaa ollenkaan 100%sanoa pelkistä oloista ovista. Eiköhän se siitä :)!!

Ärsyttää. Itsellä taitaa olla kp7 menos ja hormonit selkeästi ihan sekasin. Kahvi haisee hernekeitolle niinku raskaana ja hajuaisti herkkä, syke korkea jne. Loppukierrossa oli kova pahaolo eikä mikään ruoka maistunu, paino tippu 2kg. Ja siis ovista ei ollu ollenkaan ha vuoto on sen mukaisesti runsasta. Lääkärikin sano et oviksen puute ei välttämättä pidennä kiertoa vaan saattaa aiheuttaa tiputtelun ennen menkkoja, runsaat vuodot ja jopa hyytymillä. Ja totta ainaki mun kohdalla.
Pyh ja pah. Kaukana on ne kierrot ku menkat alko ihan salakavalasti ja koko kierto oli tasapaksua samaa oloa. Nyt oon vähintäänkin joka kerta puolet kierrosta olojen perusteella 100% raskaana :ROFLMAO::LOL:

• Tykkää
Juu eipä näitä voi tietää,liikaa ehkä laskenut sen yhden päivän kipuilujen varaan et ovis olis ollut silloin. Tosin teki mullakin tuloaan muutaman päivän sitä ennen jo. Ja kun rinnatkin kipeyty sen jälkeen niin aattelin et selvä merkki. Mut mistäpä näitä varmaks tietää. ;)

Mä en edes muista mun luomukiertoja niin tarkkaa yli kymmenen vuoden takaa. Kuin sen että olivat säännölliset ja vuodot ihan normi eli ei mitään poikkeavaa. Kuopusta yrittäessä tunsin selvästi oviksen ja raskauduinkin heti ekassa kierrossa renkaan jälkeen. Mitään tämmösiä hötkyilyjä ja kikkakolmosia ei silloin ollut. Huoletonta aikaa nuoruus. :) Nyt sitä jännää ja pelkää senkin edestä. Ja tuntuu et oma kroppakin ihan outo. Sen se vuosikausien hormoonien tankkaus teettää. :D

Tammityttö: Kuulostaapa rasittavilta noi sun oireilut ja kun tietää ettei johdu raskaudestakaan. Kyllä meiän naisten hormoonit voikin tehdä vaikka mitä kepposia meille. ;)
Tsemppiä sullekin tähän kiertoon! :)

Kiitos neitonen :). Mulla ei oo juur odotuksia. .kunhan mielenkiintoista tikkuilen ja seuraan miten vanhuksen kierrot alkaa heitellä :D Ei millään huvittaisi myöntää että vanha kana on vahna kana
Minkä ikänen sit oot? Mä kans tunnen itteni jotenkin vanhaks näihin hommiin. Ja kun ei yhtään tunne enää omaa kroppaansa miten kierto toimii jne. Aivan kuin olisi taas uuden äärellä vaikka "vanha konkari" pitäisi olla. ;) Oliks sulla lapsia ennestään? En nyt muista ootko maininnut niistä aiemmin näissä viesteissä. :)

Oon huomannut itessäni et siedän näköjään huonosti epätietoisuutta. Ja epävarmuus on se mikä syö sisintä eniten. Pitäis vaan osata ottaa rennosti tänkin suhteen mutta kun ei osaa. Sen kyllä päätin etten ihan itteeni polta puhki tällä asialla,niin jos ei nyt oo tärpänny ni jatkossa en aio niin paljon hermoilla tästä. Ehkä tää eka kierto vielä menee tämmösen hötkyilyn piikkiin! :D

Yhteistyössä