Valtterin tarina olikin äidin keksimä??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joka päivä suomen jokaikisessä koulussa, jossa on mamuja, tapahtuu mamujen tekemisä rasistisia rikoksia suomalaisia kohtaan. JOKA PÄIVÄ.

Opettajat ja rehtorit eivät puutu asiaan ja lehdet eivät kirjoita !!!
Näin on, valitettavasti. Se kantasuomalainen on aina lähtökohtaisesti rasisti. On aivan selvää ettei kouluilla ole ohjeitusta tällaisiin tilanteisiin, joten kaikkein helpointa on vain järjestää multikulttuuripropagandatapahtumaa toisensa jälkeen. Mitä luulette kiusattujen suomalaisoppilaiden miettivän kun istuvat salissa taas kerran kuuntelemassa kiusaajan kulttuurin ihanuuksista? Kuvitella työpaikallanne tilanne, jossa teitä syytetään jostain mitä ette ole tehneet. Vastassa on kuitenkin kieltäjien armeija ja asia jääkin siihen. Tuntisitteko katkeruutta vai painaisitteko villaisella?
 
vierailija
näyttäkää nyt pikku propagadistit missä uutiseessa väitetään kaikkia suomalaisia rasiteiksi vai vain niitä henkilöitä jotka tuota tekee siinä on ero. are u digging it
 
ok eli kyseessä etelän vetelien koulu eikö?. keskisessä suomessa se hoidettiin kyllä ilman .. yleensä nuo tappelu tilanteet on taas eri. aidosti kiusattu ei laita takaisin. ja se joka saa nokkaansa ei nartsinu opettajille. pois lukien ne joita oikeesti kiusattiin heillä oli syykin kertoa asiasta. ymmärätkö eron siinä että jos mä sanon suoa pelleks sä kimpaannut ja annat mulle nokkaan mä annan sulle nokkaan se on reilu tilanne tavallan kuitenkin. sitten on ne tapaukset joissa toinen oikeesti on heikko ja herkkä ja muita sisiäisiä juttui takana eikä pysty puolustautumaan kun on vetäytynyt kuoreensa ja kiusaajat jatkaa sitten sitä kun huomaamavat tämän että se on niin lukossa että ei pysty sanomaan takaisin. tätä ongelmaa ei opettajat aina ymmärrä tai halua ymmärtää kun hekin ymmärtävät vain miksi ei lyö takaisin lakia. toiset on myös opetettu parempii käytöstapoihin oli tilanne mikä tahansa.
En nyt oikein ymmärrä, mitä jänkkäät tästä kiusaamisasiasta. Kaikki ovat alusta saakka olleet käsittääkseni täysin yksimielisiä siitä, että kiusaamistapauksia on erilaisia. Miksi tästä nyt vielä jänkätään.
 
vierailija
En nyt oikein ymmärrä, mitä jänkkäät tästä kiusaamisasiasta. Kaikki ovat alusta saakka olleet käsittääkseni täysin yksimielisiä siitä, että kiusaamistapauksia on erilaisia. Miksi tästä nyt vielä jänkätään.
itse tuon otit esille että joskus se joka on sanonutkin jotain saakin nokaansa vastasin siihe nkysmykseen ja erottelin ne tapaukset toisistaan. mikä on kiusaamista ja mikä on ns reilu tappelu
 
itse tuon otit esille että joskus se joka on sanonutkin jotain saakin nokaansa vastasin siihe nkysmykseen ja erottelin ne tapaukset toisistaan. mikä on kiusaamista ja mikä on ns reilu tappelu
Eiköhän jokainen nyt tiedä, mikä on reilu tappelu ja mikä kiusaamista o_O

Tässä oli puhe siitä, että yhden henkilön yksipuolisen tulkinnan perusteella ei ulkopuolinen voi tietää, kumpi on ollut kyseessä.
 
vierailija
Kuvitella työpaikallanne tilanne, jossa teitä syytetään jostain mitä ette ole tehneet. Vastassa on kuitenkin kieltäjien armeija ja asia jääkin siihen. Tuntisitteko katkeruutta vai painaisitteko villaisella?
Kuvitellaan tilanne että haukutaan suvakkihuoraksi ja syytetään terrotistien pommeista vain koska ei äänestänyt persuja tai huuda suu vaahdossa rajoja kiinni
 
vierailija
No, minä olen suomalainen enkä ainakaan ole yhtään syyllistynyt Valtterin kiusaamisesta. Ymmärrän, että entisille koulukiusaajille voi tulla syyllistynyt olo aina, kun mediassa puhutaan kiusaamisesta - mutta koska en itse ollut koulukiusaaja, en samastu ollenkaan kiusaajiin.

Aika reippaasti nyt moni on jo julistanut tapauksen valheelliseksi, että Valtteria ei oikeasti kiusatakaan. Oletteko kaikki entisiä kiusaajia? Tuntuu usein siltä, että nimenomaan entiset kiusaajat haluavat vähätellä koko ongelmaa ja jopa kieltää sen olemassa olon kokonaan.
En minä ainakaan tunne syyllisyyttä, mutta ärsytystä siitä, että minua ja muita suomalaisia yritetetään syyllistää. Etenkin, jos tarina on täysin tekaistu, jotta saataisiin taas mustamaalata tiettyä ihmisryhmää. Oksettavaa vetää viaton lapsi mukaan poliittiseen peliin ja julkisuuteen.
 
No mitä järkeä on änkeä telkkariin spekuloimaan, että kun bussi ajoi pysäkillä ohi, niin kyse on varmasti rasismista.... vaikka tätä tapahtuu kaikille.

Ja mitä järkeä tehdä poliisille tutkintapyyntö, kun leikkikentällä tulee vähän kinaa jonkun kanssa ja spekuloida, olisiko siinäkin jotain takana.
Tä on muuten justiinsa näin.
Bussi on jättänyt ottamatta minutkin kyytiin pysäkiltä.
Lisäksi kerran olin päätepysäkillä, bussi oli parkissa siinä, mutta ei suostunut ottamaan kyytiin ennenkuin kolmea minuuttia ennen bussin lähtöä. Ulkona oli -25 astetta pakkasta. Arvatkaa vituttiko.
Oliko näidenkin bussikuskien käytös rasistista tai syrjivää minua kohtaan? Ehkä ne oli sovinisteja?
 
vierailija
Eiköhän jokainen nyt tiedä, mikä on reilu tappelu ja mikä kiusaamista o_O

Tässä oli puhe siitä, että yhden henkilön yksipuolisen tulkinnan perusteella ei ulkopuolinen voi tietää, kumpi on ollut kyseessä.
no sitten jää se vaihtoehto jäljelle ja se muuttuu julkiseksi valtteri näyttää ne ihmiset jotka näin on tehnyt ja pulinat pois he vastaavat sitten siihen
 
vierailija
Kuvitellaan tilanne että haukutaan suvakkihuoraksi ja syytetään terrotistien pommeista vain koska ei äänestänyt persuja tai huuda suu vaahdossa rajoja kiinni
Jännä että tässä asiassa voikin yleistää kaikki ei-suvaitsevaiset rasisteiksi ja suvakkihuoraksi haukkuviksi...
Suvaitsevuus osaltaan on vaikuttanut näiden terroristi-iskujen järjestämiseen. Suvaitsevaisuus pitää rajat auki jolloin kaikki hyvä ja paha aines pääsee tänne tekemään mitä ikinä haluavatkin. Nythän se on nähnyt, asialle pitäisi tehdä jotain nyt. Mutta ei, te suvaitsevaiset estätte sen. Sori nyt vaan, mutta poliittinen korrektius ja suvaitsevaisuus tuhoaa maailmaa tälläkin hetkellä, asioille ei voi tehdä mitään, jotta ei vain loukattaisi ketään. ikävä kyllä terrorismia ei näin voi kytkeä.
 
vierailija
sinällään hauska pikku seikka tässä lehdessä sanottiin että ne jotka näihi ntekoihin syyllistyvät ovat rasisteja eikä sanallakaan sanottu että kaikki olisivat. sitten tässäkin topikissa muutamat ovat kimpaantuneet että kaikkia sanottiin rasisteiksi yleensä kalikka kalahtaa jnee.
 
Tä on muuten justiinsa näin.
Bussi on jättänyt ottamatta minutkin kyytiin pysäkiltä.
Lisäksi kerran olin päätepysäkillä, bussi oli parkissa siinä, mutta ei suostunut ottamaan kyytiin ennenkuin kolmea minuuttia ennen bussin lähtöä. Ulkona oli -25 astetta pakkasta. Arvatkaa vituttiko.
Oliko näidenkin bussikuskien käytös rasistista tai syrjivää minua kohtaan? Ehkä ne oli sovinisteja?
Selkeää sortoa ja sovinismia. Itsekin jouduin kerran bussikuskin rasistisen ja selkeän naisvihamielisen teon kohteeksi, kun ulkomaalaistaustainen kuski ei pysähtynyt pysäkillä, vaikka ajoissa painoin nappia. Tahallaan kyykytti ja kävelytti ylimääräiset 500 metriä :X3:
 
Selkeää sortoa ja sovinismia. Itsekin jouduin kerran bussikuskin rasistisen ja selkeän naisvihamielisen teon kohteeksi, kun ulkomaalaistaustainen kuski ei pysähtynyt pysäkillä, vaikka ajoissa painoin nappia. Tahallaan kyykytti ja kävelytti ylimääräiset 500 metriä :X3:
Kai sä kerroit tästä keltaiselle lehdistölle?
Mikäli et, niin voisit jakaa tarinasi. Katsotaan kiinnostaako ketään sinuun kohdistunut rasismi ja sovinismi.
:ninja:
 
vierailija
No, minä olen suomalainen enkä ainakaan ole yhtään syyllistynyt Valtterin kiusaamisesta. Ymmärrän, että entisille koulukiusaajille voi tulla syyllistynyt olo aina, kun mediassa puhutaan kiusaamisesta - mutta koska en itse ollut koulukiusaaja, en samastu ollenkaan kiusaajiin.

Aika reippaasti nyt moni on jo julistanut tapauksen valheelliseksi, että Valtteria ei oikeasti kiusatakaan. Oletteko kaikki entisiä kiusaajia? Tuntuu usein siltä, että nimenomaan entiset kiusaajat haluavat vähätellä koko ongelmaa ja jopa kieltää sen olemassa olon kokonaan.
Alexander Stubb on kertonut olleensa koulukiusaaja. Ilmankos hän ei kiusatuista suomalaisista nykyäänkään piittaa, vaan rasistisesti kiusaa ihmisiä edelleen.
 
vierailija
Voisiko joku kertoa, että mistä selviää tämä että se leikkipuistossa kiusattu adoptoitu tummaihoinen poika on tämä Valtteri? Vai onko nämä päätelmät tehty ihan sillä perusteella, että molemmissa tapauksissa kyseessä on tummaihoinen adoptoitu poika, joka olisi syksyllä ollut 10v ja nyt 11v? Sori mutta jos ton perusteella on oletukset tehty, niin on aika huteralla pohjalla.

Idioottimaista muutenkin alkaa pikkupoikaa lyttäämään valehtelijaksi. Miltä teistä tuntuisi jos teidän lasta kiusattaisi ja juttu päätyisi mediaan ja koko Suomi haukkuisi lapsenne valehtelijaksi? Hiton kypsää. Vitun suvakit (kiusaamisen hyväksyjät).
 
Voisiko joku kertoa, että mistä selviää tämä että se leikkipuistossa kiusattu adoptoitu tummaihoinen poika on tämä Valtteri? Vai onko nämä päätelmät tehty ihan sillä perusteella, että molemmissa tapauksissa kyseessä on tummaihoinen adoptoitu poika, joka olisi syksyllä ollut 10v ja nyt 11v? Sori mutta jos ton perusteella on oletukset tehty, niin on aika huteralla pohjalla.

Idioottimaista muutenkin alkaa pikkupoikaa lyttäämään valehtelijaksi. Miltä teistä tuntuisi jos teidän lasta kiusattaisi ja juttu päätyisi mediaan ja koko Suomi haukkuisi lapsenne valehtelijaksi? Hiton kypsää. Vitun suvakit (kiusaamisen hyväksyjät).
Eihän kukaan ole syyttänyt pikkupoikaa yhtään mistään vaan on lähinnä epäilty hänen äitinsä motiiveja?
 

Yhteistyössä