The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
Lankesin samaan harhaluuloon ko viime keväänäkin: "ei lapsenvahdittmuus oo mikään tekosyy lähteä lenkille". Eli kersa fillaroimaan, juoksukengät jalkaan ja pihalle. Kaksisataa metriä "äiti mun voimat on loppu, en jaksa enää, halaun kävellä, voitko taluttaa mun pyörää". Öh. Mut saatiin silti ihan hyvä lenkki tehtyä ja molemmilla oli kivaa. Hölkkäilyn voiskin ottaa tavaks pitkästä aikaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
vierailija
Siinä onkin illan odottamista:)
Tänään on kevätpäiväntasaus, jolloin päivän ja yön pituudet ovat napa-alueita lukuun ottamatta kaikkialla maapallolla suunnilleen yhtä pitkät.
Pohjoisnavalla alkaa puolen vuoden pituinen päivä ja etelänavalla yö.
 
Mä meen myös ihan hyvin viiskymppisestä pappakerholaisesta.

Hölkkäsin itkupotkunyrkkeilemään, puolentoista tunnin treenien jälkeen jäin vielä 45min vatsalihastreeniin ja hölkkäsin kotiin. Kotona piti koota itseni ettei mee taju tai lennä laatta. Puolen tunnin jälkeen pääsin tärisevin jaloin raahautumaan saunaan.

Vanhuus ei tuu yksin.
 
tsuferaffi
Mä meen myös ihan hyvin viiskymppisestä pappakerholaisesta.

Hölkkäsin itkupotkunyrkkeilemään, puolentoista tunnin treenien jälkeen jäin vielä 45min vatsalihastreeniin ja hölkkäsin kotiin. Kotona piti koota itseni ettei mee taju tai lennä laatta. Puolen tunnin jälkeen pääsin tärisevin jaloin raahautumaan saunaan.

Vanhuus ei tuu yksin.
No tommosta rääkkiä jaksais puolta nuorempikaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä