Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Aamulla tein vihdoin digin joka näytti 1-2 ja tietysti aloin hätähousuilemaan, että eikös se pitäis jo näyttää 2-3 kun rv 4+3 menossa menkkojen mukaan. Mut toisaalta oviksen mukaan olis menossa vasta n. 4+0, että kai tässä vielä ehtii, hmm.. Eipä se stressi lopu plussan saamiseen :)

Mmmamitar mikä siellä on tilanne? :)
 
Vauvahaaveita :)! No sit on ainaki sopiva viiva siihe kohtaan :)

Marrasmai. No ilmankos. Mulla r.testit on reagoinut ovikseen. Digi antaa hymiön helpommi ku liuskat. Ainaki mulla toisinaan. Mullaki on lyhyt luteaali. .jopa 7-8pv. Ovis on yleensä myöhään jopa kp23. Nyt oli plus kp15. Joskus ollu kp12.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: haaveilija24
vprinsessa, tuohan kuulostaa lupaavalta (y).

Onnea kaikille plussanneille :ROFLMAO: <3

Itselläni ei r.testi näyttänyt sitten mitään kun tänään aamulla tein. :mad: Noh. Varmasti olis siis ovulaatio kyseessä (koska ovistesti oli positiivinen keskiviikkona) ja nyt sit dpo2. Harmi vaan että tämän kierron osalta meni sitten mahkut, koska pupuiltu ei olla 6 päivään.. :(
 
Onko muilla kokemuksia, tuleeko cb:n testiin johon tulee plussa tai miinus helposti viivanpaikka? Tein hetken mielijohteesta aamulla testin kun olen menossa lasilliselle tänään, ja tossa hetki sitten kun vilkaisin niin aivan selvä viivanpaikka näkyy. Nyt siis kp12 ja mulla yleensä ovis kp 16-18, eli raskauden mahdollisuus on käytännössä olematon tässä vaiheessa kiertoa.
Mulla on oviksen aikaan tullut ihan selkeä sininen pystyviiva. Ja olen huomannut että kyllä se muulloinkin harmahtavan sinisen viivanpaikan antaa vaikka ei olisi raskaana :(
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Vauvahaaveita :)! No sit on ainaki sopiva viiva siihe kohtaan :)

Marrasmai. No ilmankos. Mulla r.testit on reagoinut ovikseen. Digi antaa hymiön helpommi ku liuskat. Ainaki mulla toisinaan. Mullaki on lyhyt luteaali. .jopa 7-8pv. Ovis on yleensä myöhään jopa kp23. Nyt oli plus kp15. Joskus ollu kp12.
Joo, mitä ilmeisimmin. Mietin et ei mulla aiemmin oo reagoinu testi ovikseen, mut hoksasin et en oo kyllä testannut just cb:llä oviksen aikoihin. Jollain kierolla tavalla viivanpaikkakin on jotenkin vähän toivoa antavaa, kun on kuukausitolkulla tuijotellut typötyhjiä testejä.
 
Osaisikos kukaan kertoa tarkemmin Proverasta (Suomessa ilmeisesti eri kauppanimellä), eli medroxyprogesteronista? En jotenkin hoksannut kysyä gyneltä tableteista tarkemmin, enkä saanut häntä enää kiinni eilen enkä tänään, ja mun pitäisi alkaa syömään noita huomenna, 1 tabletti aamuin illoin. Tämä siis lyhyen luteaalivaiheen takia.

Yritin googlailla, mutta löysin aika ristiriitaista tietoa. Osassa luki että raskautuminen Proveran käytön aikana on erittäin epätodennäköistä, toisissa että vastaavaa valmistetta voidaan käyttää IVF:n jälkeen tukemaan kohdun limakalvoa. Osaako kukaan sanoa kuuluisko noiden lääkkeiden parantaa mahiksia seuraavassa vasta kierrossa vai jo samassa?
 
Vauvahaaveita, paljon onnea ja peukut sinne!!

Marrasmai. Keltarauhashormonia käytetään aika paljonkin loppukierrossa. Provera niinku Primolutkin on ns keinotekoisia ja hyvin vahvoja versioita. Lääke on aloitettava ehdottomasti vasta oviksen jälkeen koska se estää kyllä tehokkaasti ovista. Tuolla "piinailijat ja oireet" ketjussa on toisinaan kiertoja joissa käytössä esim Provera. Ainakin yksi on raskautunu siitä kierrosta. Että mahdollista se ainaki on. Sitähän ei tiedä onko siitä apua sillä usein surkea luteaali johtuu huonosta oviksesta ja munasolun heikkosta laadusta joten tavallaan hormonien syönti on vain asian "korjailua peitemaalilla" kuten lääkärini joskus sano. Eli ei välttämättä auta itse ongelmaan. Mutta tsemppejä! !
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Vauvahaaveita, paljon onnea ja peukut sinne!!

Marrasmai. Keltarauhashormonia käytetään aika paljonkin loppukierrossa. Provera niinku Primolutkin on ns keinotekoisia ja hyvin vahvoja versioita. Lääke on aloitettava ehdottomasti vasta oviksen jälkeen koska se estää kyllä tehokkaasti ovista. Tuolla "piinailijat ja oireet" ketjussa on toisinaan kiertoja joissa käytössä esim Provera. Ainakin yksi on raskautunu siitä kierrosta. Että mahdollista se ainaki on. Sitähän ei tiedä onko siitä apua sillä usein surkea luteaali johtuu huonosta oviksesta ja munasolun heikkosta laadusta joten tavallaan hormonien syönti on vain asian "korjailua peitemaalilla" kuten lääkärini joskus sano. Eli ei välttämättä auta itse ongelmaan. Mutta tsemppejä! !
Kiitos avusta Tammis :) Ovis ajoittuu mulla tähän viikonloppuun, joten taidan odottaa varuiksi joka tapauksessa maanantaihin, kun mulla on gyneaika. Silloin vasta kp16, eli mun normaali aikaisin ovisaika.
 
Täällä tänään kp 14 keskenmenosta laskettuna ja ovistesti on alkanu tummenemaan! Teen illalla töiden jälkeen viel varuiks testin, mut plussaa odotan huomiselle. Jotenkin niin helpottavaa, et kierto palautui heti normaaliksi, eikä venyttäny sitä. Talletuksia on tehty edellispäivänä ja eilen, tänään ehkä (jos jaksaa) ja huomenna on sit jo pakko. Maanantainakin olis hyvä tehdä mut nuo työt rajottaa niin paljon tätä touhua, toki lapset myös. Jos nyt vaan tärppäis ni la osuis vielä tämän vuoden puolelle. En kyl usko et mul olis sellasta tuuria, niin paskaa tuuria ollut kyl tää koko yritysaika. No, hyvää sopii odottaa!
 
Täällä dpo 10. Tein aamulla ensin testin, jossa olin näkevinäni haamun. Tein sitten varmuuden vuoksi pari testiä lisää ja ne oli molemmat ihan selkeitä negoja. Kävin kuitenkin ostaan apteekista kaks clearbluen digiä ja yhden predictor earlyn. Jälkimmäisen tein päivällä ja se oli puhdas nega. Samalla tuli paperiin jotain pientä tuhrua ja menetin jo oikeestaan toivoni. Edelleen rintoja aristaa, mitä mulla ei oo ennen ollu muulloin ku raskaana. Ekasta ja tokasta neidistä tein hyyyvin hailakat haamut dpo 10 ja näkyvämmin dpo 11. Joten nyt sitten tuntuu, että tää tais olla tässä.
 
Onkos täällä kellään kokemuksia,että raskaustesti näyttäisi negaa vaikka pitäisi jo näkyä testissä? Joitain tapauksia kuullut että raskaustesti näyttänyt pitkään negaa ja johtuu siitä että raskaushormonia erittyy niin hitaasti tai jotain.
 
Ai niin , piti sanoa, että olen palstailija vuosien takaa, mutta jouduin luomaan uuden profiilin kun en päässyt jostain helkutin syystä kirjautumaan vanhalla. Olin ennen nimellä Aliaana. Tosin ei täällä taida nykyään niitä vanhoja tuttuja ollakaan jotka mut muistaisi
 
Neitonen, onko sulla nyt epäilyt tällaisesta plussasta joka ei näy kuiteskaan jostain syystä?
En nähnyt jostain syystä sun testiä,onko kyseessä siis ovulaatio vai raskaustesti?
Varsinaisesti en epäile olevani vielä raskaana mutta sekin käynyt nyt mielessä kun outoa jomotuksen / paineen tunnetta alavatsalla,erityisesti yhdynnän aikana. Mulla jäi vasta rengas pois ja tällä viikolla oli pientä vuotoa kun väliviikko renkaasta mutta nyt ei uutta rengasta laiteta. Mutta vuotokin oli olematonta parina päivänä ja pikkuhousunsuojilla pärjäsi mutta niin taisi olla sitä edellisellä kerrallakin.
 
Onnea uusille plussanneille! :love:

Ja tsemppiä uusiin kiertoihin itse kullekin yrittäjälle!

Olen pidellyt hiukan hiljaiseloa - tuo viime kierron loppu oli sen verran turhauttava kun "raskausoireita" oli ja testit näytti negaa ja toiveet meni ylös alas ja lopulta tavallisten 31 päivän sijaan kierto oli 32 päivää eli kunnon piinailut vielä siihen loppuun.... Nyt kävin kp9 lääkärillä ja sain vähän lisätukea entiselle lääkkeelle, nyt koitetaan oviksen tukena irrotuspiikkiä ja teroja loppukierrosta. Folli oli jo kp9 hyvän kokoinen ja todennäköisesti, jos olisin nyt mennyt edellisten kiertojen perusteella ja aloittanut testailut sitä mukaa, oltaisiin jopa saatettu missata ovis, joten hyvä, että tuo lääkärikäynti oli nyt ja tällä kertaa tiedossa taitaa olla oikeasti lyhyempi kierto! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja Theran
Mäkin olen pitänyt jo pitkän tovin hiljaiseloa, ei ole oikein kaiken kiireen keskellä ehtinyt paljon ajatella näitä juttuja edes. Seksiäkin oli joskus talvisodan loppupuolella viimeeksi.

Tänään on kp25 ja päätin pitkästä aikaa tehdä raskaustestin, niitä vauvalan jotain halpiksia 25:a. Eihän siihen mitään tullut, mutta tehtävä se oli kun kuumotteli niin paljon. Onneksi ollaan tämä vko lomalla ja koko vkoksi kaikkea ihanaa tiedossa <3.
Huomenna jos testaisi vaikka aamupissasta, tämä oli parin tunnin lurautus.

http://aijaa.com/UtNnL1
http://aijaa.com/1kfiE0

Ja kuivana joku viivanpaikka.
http://aijaa.com/L1vCOX
http://aijaa.com/vdNYPE
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja Theran

Yhteistyössä