Toiveena vauva 2017-2018

Neitonen_82: Apteekin oman herkkyys on 25, jollei oo muuttunut :) Ja se on kyllä kans näyttänyt tosi hyvin raskauden! Niihin luotan kyllä. :)
Himotestaaja saa olla ;) haha
Se tais ollakin Apteq niminen raskaustesti joka oli herkkyys 10. :) mut ei oo muuten kokemusta kyseisestä testistä. Saa nähdä tartteeko ostaakaan yhtään enempää kun oottaa ne kaks liuska testiä ja jos maltan odottaa siihen saakka et oikeesti epäilen raskautta. Nyt jos jää ehkäsykin pois. ;) Mies on varma et tärppää heti mut mä taas uskon et menee pitempään. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Pakko tulla avautumaan tästä ovuloimisesta joka on kyllä ollut ihan perseestä tuon esikoisen syntymän jälkeen! Ennen ei ollu mitään tuntemuksia mutta sen jälkeen on ollut kuin 2 viikon välein menkat! On alavatsasärky, selkäsärky, vatsan pömpötys, nesteturvotus, ilmavaivat ja ripuli. Ja 2 viikon päästä taas sama lysti. :poop::devil::devil:
 
Pakko tulla avautumaan tästä ovuloimisesta joka on kyllä ollut ihan perseestä tuon esikoisen syntymän jälkeen! Ennen ei ollu mitään tuntemuksia mutta sen jälkeen on ollut kuin 2 viikon välein menkat! On alavatsasärky, selkäsärky, vatsan pömpötys, nesteturvotus, ilmavaivat ja ripuli. Ja 2 viikon päästä taas sama lysti. :poop::devil::devil:
Mäkään en tuntenut ennen keskenmenoa mitään oireita. Nyt sattuu pari päivää ovuloiminen, turvottaa, aamupahoinvontia ja ovislimat!
 
Mäkään en tuntenut ennen keskenmenoa mitään oireita. Nyt sattuu pari päivää ovuloiminen, turvottaa, aamupahoinvontia ja ovislimat!
Kuinkahan nopeesti vois odotella mahdollisen oviksen tulemista kun nyt ollut maanantaista asti tosi niukkaa vuotoa ja siis väliviikko renkaasta menossa. Ens viikonloppuna pitäis laittaa uusi mut päätettiin jättää se pois kokonaan. Olen tosin varautunut et ainakin eka kuukausi menee siihen et kroppa hakee omaa rytmiään eli varmaan ekoista luomumenkoista lähtien vois alkaa laskee omaa kiertoa jos semmoset ehtii tulla. :)
 
Kuinkahan nopeesti vois odotella mahdollisen oviksen tulemista kun nyt ollut maanantaista asti tosi niukkaa vuotoa ja siis väliviikko renkaasta menossa. Ens viikonloppuna pitäis laittaa uusi mut päätettiin jättää se pois kokonaan. Olen tosin varautunut et ainakin eka kuukausi menee siihen et kroppa hakee omaa rytmiään eli varmaan ekoista luomumenkoista lähtien vois alkaa laskee omaa kiertoa jos semmoset ehtii tulla. :)
Mulla oli oireiden perusteella ovis heti parisen viikkoa viimeisen ehkäisyrenkaan tyhjennysvuodon jälkeen. Mutta tärppi ei kyllä käynyt, että en sitten tiedä, oliko oikeasti ovis vai ei. (n)
 
Kuinkahan nopeesti vois odotella mahdollisen oviksen tulemista kun nyt ollut maanantaista asti tosi niukkaa vuotoa ja siis väliviikko renkaasta menossa. Ens viikonloppuna pitäis laittaa uusi mut päätettiin jättää se pois kokonaan. Olen tosin varautunut et ainakin eka kuukausi menee siihen et kroppa hakee omaa rytmiään eli varmaan ekoista luomumenkoista lähtien vois alkaa laskee omaa kiertoa jos semmoset ehtii tulla. :)
Mikä pitäis laittaa, meni vähän ohi :D Ja mikä kp sulla on nyt?
 
Heippa!

Liittyisin mieluusti teidän joukkoon :)
Mä oon 27 ja mies 25. Mulla on itselläni 1 elävä lapsi (2010). Kaksospojat syntyivät liian pieninä vuonna 2009. Joten kaksi enkeliä löytyy myös. Miehellä ei entuudestaan lapsia.
Vuodet ovat vierineet ja kaikkea on koettu, nyt kuitenkin ois kova halu tullut lapsia saada lisää. Meillä puoli vuotta nyt ehkäisyn pois jättämisen jälkeen. Kuitenkin kierrot on sekasin ja nytkin on 2kk mennyt viime menkoista. Nyt lääkärille aika ja katsotaan mitä tehdään.
Yritän pysyä teidän mukana keskusteluissa :)
 
Mikä pitäis laittaa, meni vähän ohi :D Ja mikä kp sulla on nyt?
Ehkäisyrengas pitäis laittaa viikonloppuna mut päätettiin et jätetään nyt jo ehkäisy pois kun piti
Mikä pitäis laittaa, meni vähän ohi :D Ja mikä kp sulla on nyt?
Ehkäisyrengas pitäis laittaa viikonloppuna mut päätettiin jo nyt jättää ehkäisy pois kun alunperin oltas odotettu kesään. :) Viimisin rengas lähti viime lauantaina ja maanantaista ollut todella niukkaa vuotoa tai tiputtelua. Nähtävästi renkaan kans menkat menny olemattomiksi. En kyl tiedä mikä kp mulla pitäis olla?! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Zipi
Huomenta!

Minä en osaa tuohon testien herkkyysasiaan kommentoida mitään.:) Noviisi tekee vain raskaustestin, jos menkat on myöhässä ja hakee sen kiltisti apteekista.:ROFLMAO::cool: Viimeksi testiä hakiessa repäsin ja ostin kaksi kerralla...;)

Nyt oli kyllä ihan huippulyhyet menkat. 2 päivää!!!! Ihan hurjat kivut oli ekana päivänä, muttei nyt kauheesti vuotoa tullut vaikka oli niin lyhyet. Vieläkin vähä sellanen menkkaolo, muttei vaan tuu mitään. Joskus sitä ei vaan tunne kroppaansa.... yli viikon teetteli menkkoja ja oli kipuja, ja sit se oli siinä. Kaikkia nippailuja ainavaan. Kroppa menee vissiin kuumeilusta sekaisin...:rolleyes:o_O
 
Taas on höpöttelyt hujahtanu monta sivua eteenpäin. :p Ihanan aktiivisia ootte!

Itse tulin nyt vaan ilmoittamaan, että minut voi poistaa yrittäjistä, sillä teimme isännän kanssa (mutta minun aloitteestani) päätöksen projektin lykkäämisestä hieman tuonnemmaksi. Asiaa pikkuisen pohdittuani päätin, etten tahdo aloittaa perheen perustamista ennen kuin myös mies oikeasti tahtoo sitä. Uskon, että sekin hetki vielä tulee. :rolleyes: Kun otin asian puheeksi, niin mies myönsi suostuneensa vain siksi kun tietää minun niin kovasti tahtovan sitä. Että hänelle se on oikeastaan "ihan sama", on valmis aloittamaan mutta voisi myös mielellään odottaa vielä. Joten jäämme odottamaan. Surettaa, mutta toisaalta on myös aika helpottunut olo. o_O Luulen että tehtiin hyvä päätös.

Teille kaikille mielettömät määrät plussaonnea ja kaikkea muuta ihanaa. (y) Toivon, etten näe täällä ketään teistä takaisin palstoille tullessani, vaan olette silloin kaikki siirtyneet plussanneiden iloiseen joukkioon. :X3: Heissulivei!
 
Heippa!

Voisin liittyä tähän ketjuun.

Eli meillä olisi toiveissa neljäs muksu. Yritystä takana nyt kolme kiertoa ja nyt itsellä menossa kp 26/29. Välillä tuntuu mukamas jotain oireita raskaudesta ja toisinaan tulee ärsytys olo, että ei siellä taaskaan mitään ole. En ole vielä alkanut testailemaan, edellisen muksun kanssa testailin liian aikaisin ja kolme testiä tein negana ennenkuin näytti plussaa-olin silloin ihan hermona. Ei auta kuin odottaa ja katsoa miten tässä kierrossa käy :) Koitin bongailla ovista testillä, mutta en saanut sitä kiinni. Kipujen mukaan kyllä tiedän mikä oli ovispäivä, jos sieltä nyt mitään irtosi kuitenkaan. Edelliset muksut on iältään 16, 14 ja 7-vuotiaat eli ihan tuoretta muistikuvaa tosta viimeisestäkään raskaudesta ei enää oo eli olen unohtanut jo miltä ne ensimmäiset tuntemukset tuntui. Itse olen 35-vuotias ja mies 38.

Voi olla että kroppa teettää kaikenlaisia oireita itsestään, kun toivoo vauvaa niin kovasti. Onko tällaisia oireita muillakin :D ?

PS. En kyllä tajua miksi toi näyttää että olisin rekisteröitynyt vuonna 1970 :D kun vuoden pitäisi olla 2008!
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on pakko avautua kun suututtaa! Nyt siis kp 8 eikä yhtään vuodotonta päivää. Ei näy menkoille minkäännäköstä loppua eikä myöskään näille kivuille. Varmaan meni kierto taas sekasin hormonaalisen ehkäsyn takia. Soitan huomenna tk:n ja pyydän sen keltarauhashormoni kuurin vai mikä lie olikaan. Oon kerran sellasen syöny ja se kyl autto. Joten eiköhän täälläkin odotella vauvaa sit ens vuoden puolelle.

Ja onnea kaikille plussanneille <3
 
Tervetuloa uusille kuumeilijoille ja pikaisia plussatuulia! ♥

Paljon onnea L4isk4M4t0 plussasta ja tarrasukkia pienelle! :love:

Tarkistatteko jokainen omat tietonne taas välillä listalta; onko oikein, onko päivitettävää, lisättävää tms :)

Mukavaa torstaita!
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Tervetuloa uusille kuumeilijoille ja pikaisia plussatuulia! ♥

Paljon onnea L4isk4M4t0 plussasta ja tarrasukkia pienelle! :love:

Tarkistatteko jokainen omat tietonne taas välillä listalta; onko oikein, onko päivitettävää, lisättävää tms :)

Mukavaa torstaita!
Mut voisi varmaan vaihtaa taustalla listasta tohon plussaa odottavien listalle, kun jätetään ehkäisyt nyt jo pois. :D On se vaan jännää! :love:
 
Onnea L4isk4M4t0 plussasta! :love: Ihanaa, kun maaliskuussa on nyt jo tullut niin paljon plussia. :)
ON: Mä niin sekoan täällä, huomaan koko ajan oireita ja sit keksin niille muita syitä kuin raskaus, etten alkais toivoa liikaa. Yritän kuitenkin olla testaamatta ensi keskiviikkoon asti, silloin pitäis siis alkaa menkat. :censored:
 
Nyt täytyis kyl vähän rauhottua, siis itseäni tarkoitan :ROFLMAO: kun huomaan et alan ihan hulluna nyt hötkyilemään ja menemään asioiden edelle, kun oon tämmönen innokas suunnittelija. :D mietin mm. jo isomman asunnon hankintaa kun nykyinen jää eiättämättä liian pieneksi ja olis mukavampi muuttaa jo ennen sitä vauvan syntymää kun sillä olis jo oma huone odottamassa. :rolleyes: Oon varma että karma puuttuu peliin, et ehei, ette te noin helpolla pääse, kun liikaa suunnittelette kaikkea etukäteen. :eek: Pitäis nyt vain pystyä hillitsemään omaa intoilua ja odottaa kiltisti sitä plussaa ja sitten vasta enemmän suunnitella juttuja. :) Niin se vain on vaikeaa, niin kuin kaikki me plussaa odottavat tiedämme, kun tarkkailee sitten niitä mahdollisia raskausoireita yms. johonkin se jännityskin on purettava. :p Onneks voi täällä vuodattaa, ettei mies ihan ahdistu kotona. ;)
 
neitonen: Mä tulin vuosien ehkäisyrenkaan käytön jälkeen raskaaksi heti. Ikää oli 38v. Hormonitoimintani ilmeisesti käynnistyi ihan samantein ja kierto olisi ollu varsin lähellä normaalikiertoani. Testasin digillä plussan kiertopäivä 30 päiväpissasta. Mä pidin renkaasta kerran taukoakin ja silloin oli renkaan jälkeinen kierto pari päivää pidempi kuin mitä kierto oli sen jälkeen. Itse silloin ajattelin, että tuskinpa mitään tapahtuu kuukausiin ja laskeskelin saavani äippärahatkin 2014 tulojen perusteella ja että ehdittäis hyvin siinä katella kämppää jne jne... mutta hupsista sentään. Äippäloma alkoikin sit jo elokuussa ja mitään 2014 tulojen mukaan laskettu :whistle: Uuteen kämppäänkin päästiin vasta ku vauva oli jo syntynyt :cool: Ehittiin me kyllä onneks muutoin hankkimaan about kaikki valmiiksi, että ei se ny niin yllättäen sentään syntyny :sneaky:
 
Ärsytyskiukkuaamu...tuo esikoinenkin koittaa kaikenaikaa kurkkia missä minä surffaan netissä ja mitä kirjoittelen.:devil: Utelias kymppivee...:D
Hirveen salaista....:p

Nämä alkukierron päivät on kyllä tylsiä....kun tietää ettei mitään tapahdu vielä piiiiiitkään aikaan. Onneksi tulee viikonloppu!!!!:cool::p:D:):love:
 

Yhteistyössä