Toiveena vauva 2017-2018

Onko muiden sisäistä kelloa sekoittanut tuo, että aamut on taas paljon valoisampia? Mulla on aamuisin jos menee vähän myöhempään töihin, ihan semmoinen olo että on jo myöhässä:LOL: Mutta ei saa valittaa, ihanaa että päivät valostuu taas!
Kieltämättä :LOL: Eilen just töissä ihmeteltiin kun 16 aikaan on vielä ihan valoisaa :) Näkyy kyllä heti mielialassakin että on paljon pirteämpi olo kunnon valoisampaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Kieltämättä :LOL: Eilen just töissä ihmeteltiin kun 16 aikaan on vielä ihan valoisaa :) Näkyy kyllä heti mielialassakin että on paljon pirteämpi olo kunnon valoisampaa!
Niinpä! :) Ja jotenkin on tämän vauvaprojektinkin suhteen positiivisempi olo, kun on enemmän valoa ja energiaa. Toivottavasti tulis kevään kunniaksi kunnon plussa-aalto tähän ketjuun! :love:
 
Heippa pitkästä aikaan :)Täällä ovulaatio bongattu ja siitä tulikin mieleen kysyä.. tuleeko teillä kenelläkään oviksen aikaan jäätävä migreeni? :confused: Oon ruvennu pistään merkille että itselle tulee aina näihin aikoihin.. Eilen oli niin kamala olo kun oli niin hirveä pääkipu,oksetti ja huimas. Piti koko ilta olla vaa pimees huonees kun pienikin valonpilke sai päänsäryn pahenemaan :(
 
Nyt ois niinku kp32 menossa, eilisestä asti on vähän rusehtavaa vuotoa tullut. Aamulla oli pakko testata ja negahan se tuli, näin vaan niin toden tuntuisen unen jossa plussasin ja tulin tänne hehkuttamaan että mut saa lisätä plussanneisiin :alien:
 
Heip kaikille! :)
Tää laskee päiviä,vielä puoltoista viikkoa.. ;)

Anu84 pienoinen muistikuva on et ollaan oltu samaan aikaa kuumeilemassa pikkukakkosta :D sulla onki tullu jo kolmas sen jälkeen! :)

Mites jos toiveissa olis poika (vaikkakin tyttö olisi ihan yhtä rakas ja tervetullut) niin mitä vippaskonsteja vois olla? :D ennen tyttöraskauksissa söin raskausajan monivitamiineja , en tikutellu oviksia ja hommailtiin sillo ku kerettiin. :D
 
Nyt ois niinku kp32 menossa, eilisestä asti on vähän rusehtavaa vuotoa tullut. Aamulla oli pakko testata ja negahan se tuli, näin vaan niin toden tuntuisen unen jossa plussasin ja tulin tänne hehkuttamaan että mut saa lisätä plussanneisiin :alien:
Mäkin oon tuommoisia unia nähnyt muutamia, vähän sit ottaa pattiin kun ei ookaan tärpännyt. Edellisin uni kuitenkin oli häiritsevin, en tiennyt oonko paksuna miehelleni vai sen kaverille(!). Yleensä kyllä unet on positiivisia ja tuo hyvän mielen yritykseen. Joskus tulee semmosia tilanteita oikeasti, kun on unessa nähnyt ja tulee mieleen oisko nyt tärppi ja pitäskö testaa vai ei. Esim et on lähdös juhlimaan ja testattava varmuudeksi tai mies jossain reissussa ja sit semmoin kiva yllätys kun tulee kotiin (on lähdössä pidemmälle reissulle kyl) :D

Lisää hyvää mieltä tosta valoisuudesta on se, että jaksaa myös liikkua enemmän ja ruokatottumukset menee vähänku itekseen paremmille raiteille :)
 
Huomenta! Oon ollu hereillä jo tunnin...heräsin ku oli semmonen "oksennus kurkussa" tunne,ei oksettanu mut tiiette semmonen niinku palan tunne ja vatsaa poltteli. Tosiaan vaan se etten uskalla lähtee mun oireita liittään heti raskauteen (selkäkivut.närästys .migreeni) kun noita mulla on muutenkin vähän väliä :D

äh,menis nyt pari päivää nopsaa... no ,huominen on kohta ja sillon voi aatella että huomenna on huomenna ;) :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Täällä alkoi tänä aamuna taas kierto alusta eli kp1/32 yk 4. Päivän pitempi kierto oli nyt. Taas saa todeta että kaikki oireet oli kaikkea muuta kuin raskauteen liittyvää. Mietinkin, et osaisinkohan ens kierron mennä ilman mitään tikun uittamisia.....tuntuu et enempi vaan tulee stresiä kun tuijottelee viivoja tai viivattomuuksia tikussa. Kumpa voisikin mennä rennosti ensi kierron eikä miettisi liian tarkkaan peiton heilutusten ajankohtaa.....mutta tsemppiä piinailijoille! !!Ja ihanaa kun pääsen ens viikolla näkemään miehen siskon vastasyntyneen pojan

 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Enhän mä mitään vkloppuun jaksanu oottaa hain testin tänään ja tein sen hetki sitten,katoin et " jaaha yhtä viivaa näyttää".sit ovikello soi ni piti juosta avaan ja sit pian muistin taskussani olevan testin johon oli ilmestynyt haaleaa viiva :ROFLMAO: mutta semmonen että selvästi näkyy!:love:

Katoin sen testin varmaan kolme kertaa että oikeestikko?! :LOL:
Oikeesti JEE!

Tietty pintaan nousi ne pelotkin....mitäs jos menee kesken?tuulimuna? Kohdun ulkoinen?
Yritän kuitenkin nauttia tästä tilastani . Mut Tää saa luvan pysyä matkassa ja PISTE !:LOL:;)
 
  • Tykkää
Reactions: Qia
Nessu87: Ei näy kuva :( Laita aijaan kautta!
 
Onnea Nessu! :)
Ai että kun pääsisi pian testailemaan itsekin, Apteekin oma odottelee kaapissa, mutta yritän malttaa testaamisen kanssa ainakin kuukautisten alkamispäivään. Tod.näk. oli ovis eilen, ja se on kyllä hyödynnetty oikein viimeisen päälle. ;)
 

Yhteistyössä