Perustin blogin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MrsBeaver
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MrsBeaver

Vieras
Aloitin tänään fitfarmin lite-valmennuksen. Tulkaa lukemaan mun blogista rehellistä palautetta valmennuksen suhteen. :) päivitän kuulumisia lähes päivittäin ja toivoisin että tulisitte lukemaan, olis sit sosiaalinen paine onnistua. :D
Ei, en ole maksettu mainostaja, vaan tosiaan ajattelin, et onnistumisprosentti on parempi, kun raportoin asiasta julkisesti, vaikka näin anonyyminä sen teenkin. Saa tulla myöskin kommentoimaan. :)

http://12viikonurakka.blogspot.fi/?m=1

Aloitin tänään fitfarmin lite-valmennuksen. Tulkaa lukemaan mun blogista rehellistä palautetta valmennuksen suhteen. :) päivitän kuulumisia lähes päivittäin ja toivoisin että tulisitte lukemaan, olis sit sosiaalinen paine onnistua. :D
Ei, en ole maksettu mainostaja, vaan tosiaan ajattelin, et onnistumisprosentti on parempi, kun raportoin asiasta julkisesti, vaikka näin anonyyminä sen teenkin. Saa tulla myöskin kommentoimaan. :)

http://12viikonurakka.blogspot.fi/?m=1
toi ensiviakutelma oli vähän huono tai sellanen sekava kun toi värimaailma ja teksti ei oo kondikses niiin et se stemmais se sotkee sitä tekstiä :) tiedän en itse ole mikään äikän mestari mut sit viellä lisää sitä innokkuutta tekstii ehkäpä niitä perkelee huonoikin päivii ja niitä fiiliksiä puhtaana paperille. kuullostaa et on liikaa mietitty mitä kirjottaa ehkä? mut ehottomasti värimaailmaa erilaiseks ja tekstien ulkoasuu muokkaisin mun mielipide tietty vaan.

Sisältöä en vielä lukenut, mutta värimaailmaan minäkin kiinnittäisin huomiota. En meinannut nähdä sinistä tekstiä punaisella pohjalla. Lisää selkeyttä kiitos. Ei jaksa lukea, jos joutuu ponnistelemaan nähdäkseen.

Kiitti vinkeistä. :) vielä ei oo ollu huippuhyviä tai huippuhuonoja päiviä, tosiaan kun tänään vasta eka varsinainen päivä on. Eiköhän niitäkin tule, kunhan vauhtiin pääsee.

Ja tuota tekstin väriä en ollukaan hoksannu, mobiilisivut näyttää mulle tekstin mustana. Käynkin illan aikana sitä säätämässä! :)

ja ei noin valkosta se antaa kans selalsen kuivakkaan tunnelman ja häiritsee tarvii lasit eikä haluu virasto tunnelmaa moore colors ja siihe nsopiva stoori tunteesta sillä hetkellä liikoja funailematta :)

Kovin monen naisen blogi on keskittynyt bloginpitäjän tai tämän kodin esittelyyn. "Söin tänään/ jumppasin tänään/ ostin tänään". Asioihin (esim. yhteiskunta/tiede/tekniikka/historia/politiikka/terveys) keskittyneitä blogeja löytyy enemmän miesten jäljiltä. Miksi?

Kovin monen naisen blogi on keskittynyt bloginpitäjän tai tämän kodin esittelyyn. "Söin tänään/ jumppasin tänään/ ostin tänään". Asioihin (esim. yhteiskunta/tiede/tekniikka/historia/politiikka/terveys) keskittyneitä blogeja löytyy enemmän miesten jäljiltä. Miksi?

Jaa a. Tähän en kyl osaa nyt vastata. Mun blogi on perustettu ihan vaan oman onnistumisen tueksi. Blogiin kirjoittelinkin, etten havittele tuhansia lukijoita, yksikin riittää, niin sosiaalinen paine pitää mut paremmin ruodussa. :)

No sitä en tiedä kuinka totuudenmukainen tämä väittämäsi on, mutta sanoisin että monella bloggaajalla on takaa-ajatuksena lisätienestit. Jos joku mamma kirjoittaa muksujen vaatteista, mainostajat antaa sille ilmaisia muksujen vaatteita. Jos joku kirjoittaa ihonhoitotuotteista, mainostajat antaa ihonhoitotuotteita jne.

Yhteistyössä