Miksi lesbot tykkää miehekkäistä naisista?

  • Viestiketjun aloittaja Kukaa muu muka
  • Ensimmäinen viesti
"Kaikki naiset lesboja tai bi seksuaaleja". Ei pidä paikkaansa. Itse pidän kyllä naisia kauiina upeina olentoina. Voin katsella hienoja tissejä ihaillen mutta silti alhaalla ei värähdä mitään. Ja en IKINÄ nuolisi kenenkään haisevaa pimppiä, yök. Eli kyllä hetero 100%.
Mä olen bi-seksuaali mutten nuolisi kenenkään pillua silti.

Eivät kaikki heterotkaan ota suihin tai nuole.
 
Miten sä sitten saat naisesi tyydytettyä olettaen että olet nainen. Ja onko ne kuitenkin susta seksuaalisesti kiihottavia? Koska musta ei ole vaikka kauniita alastomia naisia onkin kiva katsella joskus jos vastaan tulee
Nainen mä olen ja mulla on näpsät sormet. Saan mä miehenkin tyydytettyä pillutta ja suutta. Mielikuvitusta peliin!

Nii, ja sopiva nainen niin mä kostun katseesta.
 
vierailija
Toi on muuten ihan paskapuhetta.
Ei oo todellakaan toinen suhteen mies ja toinen nainen.
Vähän sama ku kysyis syömäpuikoilta kumpi niistä on haarukka ja kumpi veitsi.

Tässä pätee se homma, että eri ihmisten mielestä erilaiset ulkoiset markkeerit on viehättävät, toisten mielestä se "miesmäinen" eli maskuliininen (oletus; lyhyt tukka, ei meikkiä, lihaksia, tatuointeja, "miehekkäät vaatteet") nainen vaan on viehättävä.

Ihan niinkuin heteronaisista osa viehtyy niihin lihaskimppuihin, toinen "nörtteihin" ja kolmas metroseksuaaleihin.
Se mistä lesboudessa "on kyse" on se ettei koe miehiä seksuaalisesti ja/tai romanttisesti kiinnostavina, vaikka miten olis kivan näköinen.

Kuinka moni hetero perustaa parisuhteen ihan vaan sen ulkonäön ympärille? Tuskin kovin moni.. Niin se muillakin on, ne muut jutut on parisuhteessa tärkeämpiä, kuten kumppanin luonne...
Tämä oli vastaus, joka ei varsinaisesti vastannut kysymykseen. Siis tottakai erilaiset ulkoiset asiat viehättävät eri ihmisiä. Mutta miksi usein (ei aina) lesboilla toinen on se "mies" ja homoilla toinen mies taas se "nainen"? Sitä ei selitä se, että jotkut vaan pitää meikkaamattomista, lyhythiuksisista ja miehekkäistä naisista. Koska se ei ainakaan heteromiehillä (fetissejä lukuunottamatta) ole ihanne. Jos lesbo siis viehättyy naisesta, naisen vartalosta jne., niin miksi hän hyvin usein hakee partnerikseen ei-naisellisen lesbon?

Hakeeko ne miestä pimpillä? Ja siis tuo nyt kuulostaa vittuilulta, mutta en sitä niin tarkoita. Mutta onko sukupuoliroolit jotenkin sitä mitä haetaan, vaikkei se toisen sukupuolielin vastaakaan hakemaansa? Joten silloin voi ottaa samaa sukupuolta olevan henkilön, joka muuten vaikuttaa vastakkaiselta sukupuolelta?
 
vierailija
Tämä oli vastaus, joka ei varsinaisesti vastannut kysymykseen. Siis tottakai erilaiset ulkoiset asiat viehättävät eri ihmisiä. Mutta miksi usein (ei aina) lesboilla toinen on se "mies" ja homoilla toinen mies taas se "nainen"? Sitä ei selitä se, että jotkut vaan pitää meikkaamattomista, lyhythiuksisista ja miehekkäistä naisista. Koska se ei ainakaan heteromiehillä (fetissejä lukuunottamatta) ole ihanne. Jos lesbo siis viehättyy naisesta, naisen vartalosta jne., niin miksi hän hyvin usein hakee partnerikseen ei-naisellisen lesbon?

Hakeeko ne miestä pimpillä? Ja siis tuo nyt kuulostaa vittuilulta, mutta en sitä niin tarkoita. Mutta onko sukupuoliroolit jotenkin sitä mitä haetaan, vaikkei se toisen sukupuolielin vastaakaan hakemaansa? Joten silloin voi ottaa samaa sukupuolta olevan henkilön, joka muuten vaikuttaa vastakkaiselta sukupuolelta?
No mun mielestä tuo vastaus nimenomaan liittyi kysymykseen, ja mielestäni hyvin kirjoitettu olikin tuo vastaus. Ei se oikeasti ainakaan oman kokemukseni mukaan ole niin että usein on feminiinisempi ja maskuliinisempi keskenään. Joku jo sanoikin, että tälläisiä ehkä "näkee useammin", koska niihin kiinnittää huomiota enemmän. Jos näet kadulla kaksi naisellista naista keskenään, ensimmäinen ajatuksesi ehkä on että kyseessä ovat kaverukset, vaikka voivat olla pari. Minä ainakin tunnen kaikkein eniten naisellisia lesboja jotka myös ovat useimmiten seurustelleet naisellisten naisten kanssa. Sit on kanssa niitä "rekkis" pareja joista kumpikaan ei oikein ole erityisen naisellinen. Ja sitten on niitä androgyynimpiä tyyppejä.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
vierailija
Sitä ei selitä se, että jotkut vaan pitää meikkaamattomista, lyhythiuksisista ja miehekkäistä naisista. Koska se ei ainakaan heteromiehillä (fetissejä lukuunottamatta) ole ihanne.
Miksi se ei voisi selittää sitä? Ja ei lesbo olekaan mikään heteromies. Miksi lesbolla pitäisi olla samat ihanteet kuin heteromiehellä? Mikä ylipäätään on heteromiehen ihanne?

Ei se heteromieskään ihastu kehen tahansa naiselliseen naiseen. Vaan nimenomaan se ihastuu siihen yksilön luonteeseen ja yksittäisen tyypin ulkonäköön.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
vierailija
Tämä oli vastaus, joka ei varsinaisesti vastannut kysymykseen. Siis tottakai erilaiset ulkoiset asiat viehättävät eri ihmisiä. Mutta miksi usein (ei aina) lesboilla toinen on se "mies" ja homoilla toinen mies taas se "nainen"? Sitä ei selitä se, että jotkut vaan pitää meikkaamattomista, lyhythiuksisista ja miehekkäistä naisista. Koska se ei ainakaan heteromiehillä (fetissejä lukuunottamatta) ole ihanne. Jos lesbo siis viehättyy naisesta, naisen vartalosta jne., niin miksi hän hyvin usein hakee partnerikseen ei-naisellisen lesbon?

Hakeeko ne miestä pimpillä? Ja siis tuo nyt kuulostaa vittuilulta, mutta en sitä niin tarkoita. Mutta onko sukupuoliroolit jotenkin sitä mitä haetaan, vaikkei se toisen sukupuolielin vastaakaan hakemaansa? Joten silloin voi ottaa samaa sukupuolta olevan henkilön, joka muuten vaikuttaa vastakkaiselta sukupuolelta?
Oletko sä heteronainen? Tykkäätkö miehistä?

Jos, niin voisitko tykästyä miehen näköiseen naiseen? Jos et, niin miksi?
 
Oliko niin että tykkäät sekä miehistä ja naisista? Jos isket silmäsi johonkin naiseen, niin onko se yleensä naisellinen vai maskuliinisempi, vai onko sillä mitään väliä? Kiinnostaa vain. :)
Pidän mä kummistakin, mutta naisista enemmän ja syvemmin. Pidän ulkonäöllisesti pääsääntöisesti naisellisista naisista. Jotkut jätkämäiset, poikatytöt tai androgyynimmät ovat myös ihania. Mutta yleensä tykkään semmoisesta tyttömäisestä ja hoikahkosta naisesta. En pidä isoista tai maskuliinisista naisista.

Miehissäkään en oikein maskuliinisuudesta tai suuresta koosta piittaa. Sirot ja söpöt miehet on kivempia, jopa semmoset luikut :) Toisaalta on myös poikkeuksia ja joskus ne lihaksikkaatkin on kivoja, mutta yleensä vain etäältä. En tykkää olla ison ihmisen lähellä. Se jotenkin ahdistaa.
 
vierailija
Pidän mä kummistakin, mutta naisista enemmän ja syvemmin. Pidän ulkonäöllisesti pääsääntöisesti naisellisista naisista. Jotkut jätkämäiset, poikatytöt tai androgyynimmät ovat myös ihania. Mutta yleensä tykkään semmoisesta tyttömäisestä ja hoikahkosta naisesta. En pidä isoista tai maskuliinisista naisista.

Miehissäkään en oikein maskuliinisuudesta tai suuresta koosta piittaa. Sirot ja söpöt miehet on kivempia, jopa semmoset luikut :) Toisaalta on myös poikkeuksia ja joskus ne lihaksikkaatkin on kivoja, mutta yleensä vain etäältä. En tykkää olla ison ihmisen lähellä. Se jotenkin ahdistaa.
Ok, kiva kun vastasit :) Saako udella, millainen itse olet? Siis naisellinen, vähemmän naisellinen? Entä oletko sitten itse pienikokoinen myös? Ei ole pakko vastata. :)
 

Yhteistyössä