vierailija
Se on ennen kevättä hyvä alkaa pikkuhiljaa haudata vanhoja näkemyksiään, kun maata uhkaa taas uusi hyökyaalto..Ai sulla alkaa takki hiljalleen kääntymään.
Se on ennen kevättä hyvä alkaa pikkuhiljaa haudata vanhoja näkemyksiään, kun maata uhkaa taas uusi hyökyaalto..Ai sulla alkaa takki hiljalleen kääntymään.
Tämä on just näin kuten yllä sanottu.Niinistö puhui aivan päinvastaisia vielä pari kuukautta sitten.
Jos Niinistö on niin tyhmä, ettei kaksi kuukautta sitten tajunnut mitä tämä matutulva merkitsee Suomelle, niin hakeutukoot kykyjään ja älyään vastaaviin hommiin!
Juu, suvakit saavat itkupotkuraivarit.Mulla on popcornit tehty ja limu jo jäähtymässä. Odottelen etenkin YLE:n ja HS:n kirjoituksia siitä mitä presidentti oikeasti tarkoitti. Luvassa on erinäisiä hämmästymisiä, ihmettelyjä ja myös spekulointia siitä, että herra presidentti ei muka tiennyt mistä puhuu. Säätiedotus ennustaa myös erinäisiä kirjoituksia siitä, että miten puhetta pitäisi tulkita. Että miten se ei nyt missään nimessä ainakaan tarkoittanut sitä, että tänne ei saisi päästää jokaista joka sattuu haluamaan.
Uskon että pari suvakkia tirauttaa kyyneleen tai pari. Presidenttiä on jo vaikeampi koittaa hiljentää natsiksi haukkumalla.
Mää naatiskelen nyt tästä
Niin mitä mieltä olet ollut koko ajan?mä vastaan omastani, ja luultavasti myös Asiankannattajan puolesta (saa toki ak sit korjata jos olen väärässä ) et me ollaan tätä mieltä oltu kokoajan, ilmaistaan vaan itseämme eritavalla eikä mamumamumamuteta kaikkia asioista, niin olette leimanneet meidät pahimmiksi suvakeiksi palstalla.
ja ihan yhtä hienoa et teidän poppoo on presidentin kanssa samaa mieltä et avuntarpeessa olevia pitää auttaa ja panostaa siihen, se on hieno uutinen.
Niinistö puhui jo viime kesänä siitä, kuinka apua tarvitsevia tulee auttaa, mutta tulijoiden joukossa on paljon niitäkin, jotka tulevat pahoin tarkoitusperin. Eli hän on tiedostanut tämän asian jo aikoja sitten, kansa ei vain ole ollut kovin halukas kuuntelemaan häntä.Tämä on just näin kuten yllä sanottu.
Mitä lie mies höpisee, tai sitten on tuuliviiri eikä tiedä tänään mitä mieltä huomenna on.
no sitä mitä Niinistö sanoi.Niin mitä mieltä olet ollut koko ajan?
Etsi Niinistön puheesta sanat "suvakkihuorakarvarannepartalapsimamupatjarajatkiiuunitauki" ja kysy vasta sitten mun takistani.Ai sulla alkaa takki hiljalleen kääntymään.
Onhan suuri osa kansaa tajunnut kaiken jo ajat sitten, mutta suuri osa kansasta vaiennettiin tehokkaasti julkeilla rasismisyytöksillä! Itsekin olen kokenut kauheita tuskia monen kuukauden ajan, kun on vain nieltävä kaikki se paska, mitä suvakkimedia on tunkenut silmämme ja korvamme täyteen.Niinistö puhui jo viime kesänä siitä, kuinka apua tarvitsevia tulee auttaa, mutta tulijoiden joukossa on paljon niitäkin, jotka tulevat pahoin tarkoitusperin. Eli hän on tiedostanut tämän asian jo aikoja sitten, kansa ei vain ole ollut kovin halukas kuuntelemaan häntä.
missä on väitetty et kaikki on turvapaikan tarpeessa?Onhan suuri osa kansaa tajunnut kaiken jo ajat sitten, mutta suuri osa kansasta vaiennettiin tehokkaasti julkeilla rasismisyytöksillä! Itsekin olen kokenut kauheita tuskia monen kuukauden ajan, kun on vain nieltävä kaikki se paska, mitä suvakkimedia on tunkenut silmämme ja korvamme täyteen.
Onko tässäkään ketjussa kukaan sanonut Saulia rasistiksi. Ainoat jotka jauhavat rasismista, ovat ne jotka varmasti sitä ovat.Rasisti ja natsihuutelu on yksi keinoista saada keskustelu loppumaan ja toinen keino on yrittää kääntää keskustelu toisaalle aina kun keskustellaan maahantulijoista eli suomalaisetkin tekee sitä sun tätä.
Yksinkertaisesti ei haluta keskustella islamista ja heidän kulttuurista, ongelmista jota ne pitää sisällään.
Miksi täällä sitten kovasti autetaan niitä, jotka eivät ole avun tarpeessa?mä vastaan omastani, ja luultavasti myös Asiankannattajan puolesta (saa toki ak sit korjata jos olen väärässä ) et me ollaan tätä mieltä oltu kokoajan, ilmaistaan vaan itseämme eritavalla eikä mamumamumamuteta kaikkia asioista, niin olette leimanneet meidät pahimmiksi suvakeiksi palstalla.
ja ihan yhtä hienoa et teidän poppoo on presidentin kanssa samaa mieltä et avuntarpeessa olevia pitää auttaa ja panostaa siihen, se on hieno uutinen.
Koska meillä on (oli) unelmaMiksi täällä sitten kovasti autetaan niitä, jotka eivät ole avun tarpeessa?
Esim. Rasmuksen FB-sivuilla.missä on väitetty et kaikki on turvapaikan tarpeessa?
Huoh, et ole kovin tarkasti tilanteesta selvillä.Meni uskomattoman kauan siinä, että jotkut tahot ilmaisivat sanallakaan siitä, mitä ongelmia maahantunkeutuminen ja maahantunkeutujat tuovat tullessaan. Ja kesti kauan, ennen kuin myönnettiin, että suurin osa esim. irakilaisista tulee vain hyökyaallon tavoin kokeilemaan onneaan tänne.missä on väitetty et kaikki on turvapaikan tarpeessa?
Tänne vaan kaikki, meillä on varaa
Kirkon ulkomaanavussa kauhistuttiin Niinistön puheesta: ”Ihmettelen, jos maailman rikkaimpiin kuuluvalla maalla ei ole varaa auttaa” - Turvapaikanhakijat - Politiikka - Helsingin Sanomat
Seurasin puhetta lähinnä kauhistuneena ja hämmentyneenä”, Hemberg sanoo HS:lle.”Puheen tunnelma oli mielestäni kummallinen.
Olemme yksi maailman rikkaimpia maita, jos meillä ei ole varaa auttaa, niin olen hyvin hämmentynyt
Niinistön tarkoitti just sitä mitä sulla on lainausmerkeissä.Etsi Niinistön puheesta sanat "suvakkihuorakarvarannepartalapsimamupatjarajatkiiuunitauki" ja kysy vasta sitten mun takistani.
Halla-aho on puhunut jo vuosia samoin kuin Niinistö ja suvakit ovat leimanneet Halla-ahon rasistiksi.Niinistö osaa puhua suomea, ei möngerrä mv-suomi-mv sanastosta opittua jargonia jota kukaan tervejärkinen ei viitsi lukea yhtä riviä pidemmälle..
Sauli ei ole rasisti.
Mutta moni on.
Eikä ilmaisia asuntoja pääkaupunkiseudulla.Herätys!!! Ei Uganda tarjoa tulijoille ilmaista terveydenhuoltoa, virikkeitä, rahaa ja useita aterioita päivässä jne. Puhumattakaan mistään massiivisista kotoutustoimenpiteistä, tulkkipalveluista ja koulutuksesta. Ihan varmasti Suomella on varaa tarjota tulijoille telttamajoitus sekä vettä ja leipää, jotta henki säilyy. Ja jos se riittäisi ja tulijat eivät tekisi rikoksia, niin ei olisi ongelmaa. Luulisi kaikkien ymmärtävän miten suuri ero on siinä kuinka paljon yksi turvapaikanhakija maksaa Suomalaisille verrattuna Ugandalaisiin.