Kuinka vanhalta Jenni Haukio mielestänne näyttää?

"vieras"
Ikäisensä näköinen on. Ja niin upeasti runotyylilleen uskollinen Linnassa! Vuosien perästä Jennin tyyliä kyllä arvostetaan klassisuudestaan. Nyt jostain syystä ihannoidaan tissivakoja ja hiusvärityshässäköitä, eikä omannäköisyyttä.

Ei itseään tarvitse vanhentaa puolison takia, mutta uskon että Jenni runotyttönä on aidosti uskollinen omalle tyylilleen. Toisin kuin esim. Kanervan puoliso, joka yrittää sovittaa itseään johonkin trendilokeroon ja ihan selvästi ei ole sinut itsensä kanssa.
 
No musta esim. hänen itsenäisyysjuhlan pukunsa olisi ollut nätimpi ilman sitä pitsihiha-osuutta. Jotenkin sääli jos on jotenkin "pakotettu" olemaan niin hillitty vaikka ikänsäkin puolesta voisi ihan täysiä pukeutua nuorekkaamminkin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27662978:
No musta esim. hänen itsenäisyysjuhlan pukunsa olisi ollut nätimpi ilman sitä pitsihiha-osuutta. Jotenkin sääli jos on jotenkin "pakotettu" olemaan niin hillitty vaikka ikänsäkin puolesta voisi ihan täysiä pukeutua nuorekkaamminkin.
:LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="Meira";27662872]Miettikää miten itse pukeutuisitte presidentin vaimona? Ette ehkä kovinkaan nuorekkaasti?
Ja katsokaa noita kauniita nuoren naisen kasvoja. 25 v?
Olen kerran nähnyt Jennin luonnossa ja hän huokuaa tyylikästä eleganssia todellakin eri tavalla kuon perus-kateellinen-kaksplus-äiti.[/QUOTE]

Itse pressan vaimona ottaisin mallia todennäköisesti kuninkaallisista puolisoista, Catherine, Prinsessa Letizia, Victoria ja Michelle Obama.
Kaunista, tyylikästä,klassista pukeutumista ilman liiallista tätimäisyyttä.
 
Kyllä hän minusta aika ikäiseltään sinänsä näyttää, toki pukeutuminen on joskus tanttamaista ja noille hiuksille ehkä voisi tehdä jotakin.

Minua häiritsee se, että koen hänen olevan jotenkin ihminen, josta ei saa mitään otetta. Hän on jotenkin minun silmissäni täysin persoonaton, ihan kuin vain kuori. Kamala oikeastaan sanoa edes näin, mutta en voi sille mitään että hänessä ei ole minusta oikein henkeä ollenkaan.
 
Jenni Haukio on hyvän näköinen (y) eikä todellakaan näytä ikäistään vanhemmalta. Lisäksi hän vaikuttaa aidosti älykkäältä, mikä ainakin minulle on seksikästä.

Ilmeisesti kuitenkin palstamammat määrittelevät kilpailijan iän vaatetuksen mukaan. Tämä selittääkin sen, miksi nelikymppiset mammat tunkevat itsensä teinipissisvaatteisiin ja näyttävät Loldiers-aktivisteilta.
 
Pey
Jenni Haukio on hyvän näköinen (y) eikä todellakaan näytä ikäistään vanhemmalta. Lisäksi hän vaikuttaa aidosti älykkäältä, mikä ainakin minulle on seksikästä.

Ilmeisesti kuitenkin palstamammat määrittelevät kilpailijan iän vaatetuksen mukaan. Tämä selittääkin sen, miksi nelikymppiset mammat tunkevat itsensä teinipissisvaatteisiin ja näyttävät Loldiers-aktivisteilta.
Minusta hän voisi olla pelkästään kasvojen ja kehon puolesta vaikka vain 25, mutta vaatetustyyli ei ole sen ikäisen. Varmaankin ei halua että häntä luullaan tosi nuoreksi. Niin kävisi, jos tyyli olisi nuorekas. Nytkin on iso kontrasti Sauliin verrattuna.

Hyvän näköinen iho ja kasvot tosi kivat.
 
vierailija
Minusta hän voisi olla pelkästään kasvojen ja kehon puolesta vaikka vain 25, mutta vaatetustyyli ei ole sen ikäisen. Varmaankin ei halua että häntä luullaan tosi nuoreksi. Niin kävisi, jos tyyli olisi nuorekas. Nytkin on iso kontrasti Sauliin verrattuna.

Hyvän näköinen iho ja kasvot tosi kivat.
No miksi tuossa asemassa oleva keski-ikäinen nainen haluaisi näyttää 25-vuotiaalta? Harvempi itseään arvostava nelikymppinen nainen viitsii pissisvaatteisiin pukeutua.
 
Mä en muuten ikinä halua "tiettyyn asemaan" jos sitten (muka) pitää alkaa pukeutua tätityylillä "tyylikkäästi".

(ja kiltti mode-henkilö ei lyki mulle banneja vaikka olenkin ketjuun aiemmin eri nimimerkillä vastannut)
 

Yhteistyössä